Ερώτηση Penn POWERSTIX

25/12/2008 15:44 #21 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
οκ δημητρη ,παρε ενα τηλ δε χανεις τιποτα.και αν καταληξεις καπου ενημερωσε και εμας ,να γνωριζουμε. :give_rose:
www.veals.co.uk/acatalog/___Penn_Shore_Rods.html για ριξε μια ματια και εδω
:yes:
και δες και εδω ,εμενα για καινουριο μοντελο μου φενεται.
cgi.ebay.co.uk/PENN-POWERSTIX-PRO-SURF-R...&_trkparms=72%3A1298 |66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 15:52 #22 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Ειναι κλειστα τωρα βγηκε τηλεφωνητης.. :crazy:
Θα περιμενω και τον Πασχαλη μολις τελειωσει τη χριστουγεννιατικη μασα να συνδραμει γιατι απ'οτι
νομιζω πρεπει να εχει και αυτος ενα και θα βγαλουμε πιο ασφαλη συμπερασματα..Ευχαριστω  :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 16:07 #23 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Πρεπει να εχεις δικιο ομως και το τελευταιο λινκ απο το ebay εχει αυτο το καλαμι και μαλλον πρεπει
να ειναι το καινουργιο μοντελο γιατι ειναι και 16ft το αλλο που σου ελεγα που εχει ο ριζουλης και το
αλλο εγγλεζικο site ειναι 15ft,το μονο που μου κανει εντυπωση ειναι η διαφορα τους στη τιμη
δηλ το πιο καινουργιο μοντελο ειναι και φτηνοτερο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 18:03 #24 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Πρεπει να εχεις δικιο ομως και το τελευταιο λινκ απο το ebay εχει αυτο το καλαμι και μαλλον πρεπει
να ειναι το καινουργιο μοντελο γιατι ειναι και 16ft το αλλο που σου ελεγα που εχει ο ριζουλης και το
αλλο εγγλεζικο site ειναι 15ft,το μονο που μου κανει εντυπωση ειναι η διαφορα τους στη τιμη
δηλ το πιο καινουργιο μοντελο ειναι και φτηνοτερο..


Ίσως να έχει διαφορές στην ποιότητα / ποσότητα carbon. Τσέκαρε το αν μπορείς (π.χ. πάχος τοιχώματος, συμπεριφορά).

16ft δεν είναι too much για casting?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 18:21 #25 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Πρεπει να εχεις δικιο ομως και το τελευταιο λινκ απο το ebay εχει αυτο το καλαμι και μαλλον πρεπει
να ειναι το καινουργιο μοντελο γιατι ειναι και 16ft το αλλο που σου ελεγα που εχει ο ριζουλης και το
αλλο εγγλεζικο site ειναι 15ft,το μονο που μου κανει εντυπωση ειναι η διαφορα τους στη τιμη
δηλ το πιο καινουργιο μοντελο ειναι και φτηνοτερο..


Ίσως να έχει διαφορές στην ποιότητα / ποσότητα carbon. Τσέκαρε το αν μπορείς (π.χ. πάχος τοιχώματος, συμπεριφορά).

16ft δεν είναι too much για casting?

Καλησπέρα και χρόνια πολλά
τα μακρύτερα καλάμια αρχίζουν να εκτοπίζουν παγκοσμίως τα πιο κοντά μοντέλα γιατί πετυχαίνουν μεγαλύτερες απόστασης στα χεριά του μέσου ψαρά(ριπτη)!!!

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 19:11 #26 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Αυτο που λεει ο Γιωργος μας ενδιαφερει..πως εμεις οι ατεχνοι θα ριξουμε λιγο πιο μακρια τα αγκιστρακια μας.. :good:
Αλλα και τα 15 ft (4.57μετρα) νομιζω ειναι υπεραρκετο υψος για καλαμι casting..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 19:36 #27 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Καλησπέρα και χρόνια πολλά
τα μακρύτερα καλάμια αρχίζουν να εκτοπίζουν παγκοσμίως τα πιο κοντά μοντέλα γιατί πετυχαίνουν μεγαλύτερες απόστασης στα χεριά του μέσου ψαρά(ριπτη)!!!


Ενδιαφέρον Γιώργο. Δεν το είχα ξανακούσει ούτε το είχα παρατηρήσει!  :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 20:30 #28 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Αυτο που λεει ο Γιωργος μας ενδιαφερει..πως εμεις οι ατεχνοι θα ριξουμε λιγο πιο μακρια τα αγκιστρακια μας.. :good:
Αλλα και τα 15 ft (4.57μετρα) νομιζω ειναι υπεραρκετο υψος για καλαμι casting..

οποίος ενδιαφέρετε να μάθει να εκμεταλλευτεί της δυνατότητες τον καλαμιών του μπορεί να με βρει 3-4 φόρες την εβδομάδα μετά της 10 το βράδυ που πάω για προπόνηση στο λιμάνι του Πειραιά το τηλέφωνό μου είναι 6973243018
Ευχαρίστως να σας δείξω τα όσα ξέρω αλλά και για οποίον δεν έχει ξαναδεί/χρησημοποιησει multy και δίσπαστα (century,zziplex,anyfish anywhere,daiwa,penn)  ευχαρίστως να φέρω μαζί μου ότι τον ενδιαφέρει και να το δει/ρίξει από κοντά

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 20:41 #29 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Το Penn αν δεν κανω λαθος εχει και ρυθμιζομενη βαση οποτε βαζεις το μηχανισμο στο υψος που θελεις?


Ναι Δημήτρη και θεωρητικά (έτσι αναφέρει η εταιρία) το setup του κάνει και για fixed και για multi.
Δεν το έχω δοκιμάσει όμως με multi για να μπορώ να σου πω γνώμη.

Το εχω δοκιμαση με multi χαμηλα και ειναι αψογο.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2009 14:44 #30 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
To τρισπαστο 15' το εχω και γω λιγοτερο απο δυο χρονια.
Δεν το ψαρεψα σχεδον ποτε.
Το ειχα παρει απο τον Δημητρη τον Ριζουλη.
Το καλαμι ειναι πολυ ντουρο κακα τα ψεματα.
Γενικα σε προδιαθετει για ψαρεματα με ανεμους οπου τα βαριδια ειναι μεγαλα(αγκυρες)
Τελικα ομως δεν εχω καταλαβει ειναι για μουλτι? ειναι για φιξ? ειναι και για τα δυο και αν ναι τι ειναι αυτο που κανει αυτο το καλαμι να μπορει να ταιριαξει και με τα δυο ειδη μηχανισμων?
Διοτι αν συμβαινει κατι τετοιο τοτε που το κακο να δεσω φιξ μηχανισμο στα δισπαστα καλαμια μου τα οποια ειναι δεμενα για μουλτι?
Ποια η διαφορα σε αυτα αν αντι να βαλω ενα multi high στην ιδια θεση να δεσω ενα φιξ.
Θα κανω κακο στο καλαμι ισως?
Στους οδηγους μηπως?

Κυριοι τα φωτα σας.

ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.234 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection