Ερώτηση επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

14/02/2009 13:00 #51 από THE GRECO

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 14:03 #52 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

Αντώνη καλημέρα,
μια διάφανη εποξική (2 συστατικών) από όποιοδήποτε supermarket με κόστος γύρω στα 5-6 ευρώ, είναι η λύση. Η κόλλα που σου προτείνω δεν θα πάει υπέρ πίστεως και πατρίδας ότι μείνει γιατί έχει πάρα πολλές εφαρμογές και κυρίως δεν καταστρέφεται όπως η κόλλα στιγμής. Δυό ισόποσες δόσεις και είσαι έτοιμος. Στέγνωμα σε 1 ώρα περίπου.

Νίκος

καλήμερα και από εμένα, σίγουρα δεν είναι και ότι καταλληλότερο για σωστό rodbuilding αλλά θα κάννης τι δουλεία σου μια χαρά. πρόσθεσε και δυο τρις σταγόνες καθαρό ασετον για καλύτερη ρευστότητα ανακάτεψε πολύ καλά και αργά και βαζε λίγο λίγο την κόλα με ενα πινελακι στο δέσιμο μαι φρόντισε να το γυρίζεις ώστε να μην σου τρέξει και να μην σου στεγνώσει μονόπαντα.
καλή επιτυχία.
THE GRECO
:ok:

αντρεα καλημερα :bye: :bye:ετοιμαζω βιντεακι με rod bulding και να δεις το 'μηχανακι'που εφτιαξα για να στεγνωνει(μετα απο της συνβουλες σου) :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2009 15:45 #53 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

και ενα βιντεακι με το αυτοσχεδιο μηχανακι μας για να στεγνωνουμε τα καλαμια !

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2009 15:48 #54 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
και μια φωτο απο το δεσιμο του 'δαχτυλιδιου'και το τελειωμα με κολα!

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2009 15:58 #55 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

mainalon.net/ 

'Η Ζωή είναι σαν ένα νόμισμα. Μπορείς να το ξοδέψεις όπως θες, αλλά μόνο μια φορά!'      Lillian Dickson

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2009 19:32 #56 από THE GRECO
Μπραβο ντινο αντε και σχεδια τωρα
:give_rose: :good: :thank_you2: :ok: :yess:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2009 19:41 #57 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Κάποιες προσωπικές εργασίες ...............

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2009 19:43 #58 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
ολόκληρο......

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/02/2009 19:47 #59 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
δέσιμο και ενίσχυση με κλωστη και εποξική κόλα της μύτης

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2009 10:03 #60 από marinos218
Μία άριστη κόλλα που μου συστήθηκε από πολύ γνωστό κατάστημα αλιείας, και τήν χρησιμοποίησα με άριστα αποτελέσματα  και φινίρισμα είναι η Bison 2 συστατικών γιά πλαστικά. Απλά θέλει πινελάκι γιά το άπλωμα και στριφογύρισμα το καλάμι μέχρι να ψιλοστεγνώσει (10 περίπου λεπτά) γιά να μήν κάνει δάκρυ.
Κόστος αν θυμάμαι καλά 5-6Ε. Τήν βρίσκεται σε όλα τα χρωματοπωλεία.
Όσο αναφορά τα "ειδικά" νήματα γιά το δέσιμο τών οδηγών, εγώ χρησιμοποίησα νήμα χρωματιστό γιά carp fishing και έκανα μιά χαρά τη δουλειά μου με τα μισά λεφτά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.188 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection