Ερώτηση επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

16/02/2009 14:54 #61 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2009 16:55 #62 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

Μία άριστη κόλλα που μου συστήθηκε από πολύ γνωστό κατάστημα αλιείας, και την χρησιμοποίησα με άριστα αποτελέσματα και φινίρισμα είναι η Bison 2 συστατικών γιά πλαστικά. Απλά θέλει πινελάκι γιά το άπλωμα και στριφογύρισμα το καλάμι μέχρι να ψιλοστεγνώσει (10 περίπου λεπτά) γιά να μήν κάνει δάκρυ.
Κόστος αν θυμάμαι καλά 5-6Ε. Τήν βρίσκεται σε όλα τα χρωματοπωλεία.
Όσο αναφορά τα "ειδικά" νήματα γιά το δέσιμο τών οδηγών, εγώ χρησιμοποίησα νήμα χρωματιστό γιά carp fishing και έκανα μιά χαρά τη δουλειά μου με τα μισά λεφτά.

marino
αυτη ακριβώς την κόλα χρησημοποιώ και εγώ καιρό τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα ίσα ισαμπορώ να πω ότι η δύναμη της και ευκολία στην χρήση της είναι καταπληκτική μόνο που θα πρέπει  να την δουλέψεις σχετικά γρήγορα διότι η συγκεκριμένη είναι ταχείας πήξεως (5 ΜΙΝ) στεγνώνει σε 5 λεπτά οπότε ελαχιστοποιούμε και τα τρεξίματα της κόλας

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/02/2009 17:22 #63 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

παιδια καλησπερα και γω πριν καιρο χρησιμοποιουσα τετοιες κολες,πολυ καλες στη συγκοληση αλλα ειναι πολυ λιγες για τα 6 ευρω που περνω το σωληναριο ,κανουν πολλες φουσκαλες που φαινονται αμα στεγνωσουν .η flexcoat ειναι ειδικοι για καλαμια (ολοι με αυτοι κολανε ειναι 8 oz  Η μεγαλη συσκευασια )και σαν τιμη συνφερει εν σχεση με ολες της αλλες!!!

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 10:14 #64 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Έτοιμο προσωρινά το Speedmaster bolo για δράση! :good:

Αφού είδα και αποείδα, δηλαδή το καλάμι για να φτιαχτεί ζητούσαν 100 ευρώ, απάντηση για το στέλεχος πόσο κάνει
δεν πήρα, πλήρωσα μεταφορικά 20 ευρώ πήγαινε έλα, αποφάσισα να το επισκευάσω(με παλιό στέλεχος απίκο) και τον χειμώνα θα το ξαναλύσω
να το ξαναφτιάξω καλύτερα!  :ok:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 11:20 #65 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

Έτοιμο προσωρινά το Speedmaster bolo για δράση! :good:

Αφού είδα και αποείδα, δηλαδή το καλάμι για να φτιαχτεί ζητούσαν 100 ευρώ, απάντηση για το στέλεχος πόσο κάνει
δεν πήρα, πλήρωσα μεταφορικά 20 ευρώ πήγαινε έλα, αποφάσισα να το επισκευάσω(με παλιό στέλεχος απίκο) και τον χειμώνα θα το ξαναλύσω
να το ξαναφτιάξω καλύτερα!  :ok:



Δημήτρη καλημέρα,
πριν το ξανά σπάσεις και δεν θα επιδιορθώνεται, κοινώς θα γίνει χειρότερο, αγκαλιά και στο μαγαζί να του κάνουμε καμιά πατέντα μπας και το ...σώσουμε. :bye:

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/07/2009 11:59 #66 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Ναι βρε Γιάννη και έλεγα να του το πάω να μην του το πάω!
Δεν θα το χαλάσω άλλο στο υπόσχομαι. (μάνα 16 παράμαλο 12)
Άσε να βγάλω καμιά τσιπούρα μέχρι 20 Αυγουστου και το Σεπτέμβρη θα στο φέρω :yahoo:
Στην πραγματικότητα θέλω να δώ πως συμπεριφέρεται ένα στέλεχος fiberglass με τα carbon :shok:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2013 18:44 - 17/02/2013 20:32 #67 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Παιδια οτι και να φτιαξουμε μονη μας στα καλαμια
δεν θα τα πετυχουμε οπως ενας που να ξερει
Εγω πηγα 2 VERET στον Γιαννη για αλαγη οδηγους
και για μια φωτο που ηθελα στο καλαμι μου


Γιαννη Γιατρακο σε ευχαριστω εισαι απεχτος



Στην δευτερη φωτο το ψαρακι ειναι καλυτεχνια του Γιαννη

www.customrods.gr/
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2013 19:44 #68 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
ορεα εργαλεια ρε μπαγασα!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2013 17:40 #69 από nikos papanikolaou
Απαντήθηκε από nikos papanikolaou στο θέμα επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
παιδια καλησπερα. Μενω στη Θεσσαλονικη.Εχω ενα shimano lesath με σπασμενο οδηγo που χρειαζεται αντικτασταση. Γνωριζετε καποιον καλο τεχνιτη που να μην ειναι ιδιεταιρα ακριβος; Δε θελω να παροπλισω το καλαμι αλλα να μη πληρωσω την επισκευη του για αγορα καινουργιου. Μη μου προτεινετε να το επισκευασω ο ιδιος γιατι με τις καλιτεχνειες απλα δε το εχω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2013 22:55 #70 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

nikos papanikolaou έγραψε: παιδια καλησπερα. Μενω στη Θεσσαλονικη.Εχω ενα shimano lesath με σπασμενο οδηγo που χρειαζεται αντικτασταση. Γνωριζετε καποιον καλο τεχνιτη που να μην ειναι ιδιεταιρα ακριβος; Δε θελω να παροπλισω το καλαμι αλλα να μη πληρωσω την επισκευη του για αγορα καινουργιου. Μη μου προτεινετε να το επισκευασω ο ιδιος γιατι με τις καλιτεχνειες απλα δε το εχω.


2310 231529 (fishing for fun) zziplex ζητα τον Φωτη , θα σε φτιάξει αμεσως και δουλεια πιο κaλη απο την shimano :D

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nikos papanikolaou

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.231 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection