Ερώτηση επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

28/01/2009 15:55 #41 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

ντινο καλησπερα το καλαμι που εχω δεν νομιζω να εχει χρωμα κατω απο το βερνικι γιατι το carbon φαινεται πεντακαθαρα.
Αυτο που θελω ειναι να μεινει μονο το carbon και να το βαψω,δεσω απο την αρχη

2000 γιαλοχαρτο νερου και καθαρισες :yes3:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2009 15:58 #42 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)



Εαν πρεπει να χρησιμοποιησει  'ελαστικοποιητη' θα πρεπει να ψαξει ολοκληρωμενες λυσεις σε χρωματα αυτοκινητων. Εκει θα βρει ασταρι με 'ελαστικοποιητη' και μπογιες για βαψιμο. 



φωτη καλημερα :bye: :bye: :bye:συνφωνω απολυτα μαζι σου,και γω οργανωθηκα .πηρα 'πιστολι'βαψιματος και ολα τα βερνικια ,χρωματα ,ελαστικοποιητες και αναλογιες  για βερνικια αυτοκινητων!


Ξεχασες την μασκα !!   :clapping:
Βαλε καμια εικονα οταν θα εισαι ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα  :good:






φωτη θα παρω και μασκα :yes3:το αποτελεσμα ηταν κατι παραπανω απο τελειο .συνφωνα και με της οδηγιες σου,αλλα ειμαι 'γκαντεμης'και στα μερη που παω (ολο βραχια )ξανα γρατζουνιστηκε  οποτε θα βγαλω φωτο πριν και μετα για να δειτε :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/01/2009 16:12 #43 από θοδωρης χατζηκουβας
Απαντήθηκε από θοδωρης χατζηκουβας στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Ντινο ευχαριστω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 01:35 #44 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Πατεντιάρηδες συνψαράδες γειά σας. Τα φώτα σας παρακαλώ.!

Τι κόλλα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να κολλησω ενα οδηγό σε καλάμι; 1 θέλω να κολλήσω, οπότε δεν θάθελα να αγοράσω αρκετή ποσό
τητα πολύ ειδικής κόλλας.
Σημειωτέον οτι, εχω διαβάσει τα προηγούμενα και θα κάνω την δουλειά με το νήμα. 

Χαιρετισμούς

Αντώνης  :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 09:25 #45 από a Guest
Αντώνη καλημέρα,
μια διάφανη εποξική (2 συστατικών) από όποιοδήποτε supermarket με κόστος γύρω στα 5-6 ευρώ, είναι η λύση. Η κόλλα που σου προτείνω δεν θα πάει υπέρ πίστεως και πατρίδας ότι μείνει γιατί έχει πάρα πολλές εφαρμογές και κυρίως δεν καταστρέφεται όπως η κόλλα στιγμής. Δυό ισόποσες δόσεις και είσαι έτοιμος. Στέγνωμα σε 1 ώρα περίπου.

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 10:52 #46 από THE GRECO

Αντώνη καλημέρα,
μια διάφανη εποξική (2 συστατικών) από όποιοδήποτε supermarket με κόστος γύρω στα 5-6 ευρώ, είναι η λύση. Η κόλλα που σου προτείνω δεν θα πάει υπέρ πίστεως και πατρίδας ότι μείνει γιατί έχει πάρα πολλές εφαρμογές και κυρίως δεν καταστρέφεται όπως η κόλλα στιγμής. Δυό ισόποσες δόσεις και είσαι έτοιμος. Στέγνωμα σε 1 ώρα περίπου.

Νίκος

καλήμερα και από εμένα, σίγουρα δεν είναι και ότι καταλληλότερο για σωστό rodbuilding αλλά θα κάννης τι δουλεία σου μια χαρά. πρόσθεσε και δυο τρις σταγόνες καθαρό ασετον για καλύτερη ρευστότητα ανακάτεψε πολύ καλά και αργά και βαζε λίγο λίγο την κόλα με ενα πινελακι στο δέσιμο μαι φρόντισε να το γυρίζεις ώστε να μην σου τρέξει και να μην σου στεγνώσει μονόπαντα.
καλή επιτυχία.
THE GRECO
:ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 11:17 #47 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Στο εργαστήριο της Shimano έτυχε μια φορά να δω από κοντά δύο καλάμια, τα οποία περιστρεφόταν ώρες ολόκληρες μετά την κόλλησή τους, πάνω σε  κάποιον μηχανισμό με μειωτήρα.
Προφανώς για να στεγνώσουν ομοιόμορφα και να διανεμηθεί ομοιόμορφα η κόλλα.

Φιλικά Jo :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 11:49 #48 από THE GRECO

Στο εργαστήριο της Shimano έτυχε μια φορά να δω από κοντά δύο καλάμια, τα οποία περιστρεφόταν ώρες ολόκληρες μετά την κόλλησή τους, πάνω σε  κάποιον μηχανισμό με μειωτήρα.
Προφανώς για να στεγνώσουν ομοιόμορφα και να διανεμηθεί ομοιόμορφα η κόλλα.

Φιλικά Jo :give_rose:

οι κόλλες που είναι ιδικές για το δέσιμο των καλαμιών χρειάζονται από δυο έως τέσσερις ώρες στο στεγνωτήριο ώστε να κρυσταλοποιηθουν και να μην τρέχουν και για να στεγνώσουν σωστά μια ήμερα έως και μια εβδομάδα.
:ok:
ΤΗΕ GRECO

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 12:38 #49 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Niko kai Greco (ονομα;)

Πολυ απλα με βγάλατε απο εννοια και με βοηθησατε ουσιαστικά. Ναστε καλά, ευχαριστώ.

Αντωνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/02/2009 12:40 #50 από a Guest
το όνομα του μάλλον είναι EL.

Νίκος

(πλάκα κάνω Ανδρέας αν δεν κάνω λάθος είναι)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.189 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection