- Δημοσιεύσεις: 1769
- Μου αρέσει που έλαβε 98
2000 γιαλοχαρτο νερου και καθαρισεςντινο καλησπερα το καλαμι που εχω δεν νομιζω να εχει χρωμα κατω απο το βερνικι γιατι το carbon φαινεται πεντακαθαρα.
Αυτο που θελω ειναι να μεινει μονο το carbon και να το βαψω,δεσω απο την αρχη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εαν πρεπει να χρησιμοποιησει 'ελαστικοποιητη' θα πρεπει να ψαξει ολοκληρωμενες λυσεις σε χρωματα αυτοκινητων. Εκει θα βρει ασταρι με 'ελαστικοποιητη' και μπογιες για βαψιμο.
φωτη καλημερα![]()
![]()
συνφωνω απολυτα μαζι σου,και γω οργανωθηκα .πηρα 'πιστολι'βαψιματος και ολα τα βερνικια ,χρωματα ,ελαστικοποιητες και αναλογιες για βερνικια αυτοκινητων!
Ξεχασες την μασκα !!
Βαλε καμια εικονα οταν θα εισαι ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλήμερα και από εμένα, σίγουρα δεν είναι και ότι καταλληλότερο για σωστό rodbuilding αλλά θα κάννης τι δουλεία σου μια χαρά. πρόσθεσε και δυο τρις σταγόνες καθαρό ασετον για καλύτερη ρευστότητα ανακάτεψε πολύ καλά και αργά και βαζε λίγο λίγο την κόλα με ενα πινελακι στο δέσιμο μαι φρόντισε να το γυρίζεις ώστε να μην σου τρέξει και να μην σου στεγνώσει μονόπαντα.Αντώνη καλημέρα,
μια διάφανη εποξική (2 συστατικών) από όποιοδήποτε supermarket με κόστος γύρω στα 5-6 ευρώ, είναι η λύση. Η κόλλα που σου προτείνω δεν θα πάει υπέρ πίστεως και πατρίδας ότι μείνει γιατί έχει πάρα πολλές εφαρμογές και κυρίως δεν καταστρέφεται όπως η κόλλα στιγμής. Δυό ισόποσες δόσεις και είσαι έτοιμος. Στέγνωμα σε 1 ώρα περίπου.
Νίκος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
οι κόλλες που είναι ιδικές για το δέσιμο των καλαμιών χρειάζονται από δυο έως τέσσερις ώρες στο στεγνωτήριο ώστε να κρυσταλοποιηθουν και να μην τρέχουν και για να στεγνώσουν σωστά μια ήμερα έως και μια εβδομάδα.Στο εργαστήριο της Shimano έτυχε μια φορά να δω από κοντά δύο καλάμια, τα οποία περιστρεφόταν ώρες ολόκληρες μετά την κόλλησή τους, πάνω σε κάποιον μηχανισμό με μειωτήρα.
Προφανώς για να στεγνώσουν ομοιόμορφα και να διανεμηθεί ομοιόμορφα η κόλλα.
Φιλικά Jo
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD