Ερώτηση Πρόβλημα με καλάμι

14/11/2008 15:43 #11 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Χάρη, με την πένσα ενδέχεται να σπάσει το στέλεχος γιατί οι δυνάμεις που ασκούνται είναι πολύ μεγάλες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2008 16:58 #12 από Αλέξης (Αlex5)
Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Τους θερινούς μήνες έχω το ίδιο πρόβλημα με τρίσπαστο τις εν λόγω εταιρίας. αν βάλω στην χούφτα πάγο και το κρατήσω πάνω στο στέλεχος του καλαμιού (στο θηλυκό) μετά από 1-2 λεπτά ως δια μαγείας (συστολή - διαστολή) βγαίνει αμέσως.

Σχετικά με την εγγύηση στην εν λόγω εταιρία ισχύει και ειδικά στα τηλεσκοπικά μιας και αυτά τα καλάμια σπάνε σχεδόν πάντα εκεί. στην μύτη


Φιλικά
Αλέξης

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2008 17:07 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Αλεξη,με τον πάγο δεν θα σφίξει το θηλυκο στελεχος?

Φιλικά.
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2008 20:40 #14 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Μια αλλη λυση ειναι να πας για ψαρεμα και να ψαρεψης,με την υγρασια και το σχετικο κρυο και με το πεταγμα.
Πιστευω να ξεμπλωκαριση.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2009 10:00 #15 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Ρε παιδια πιο ειναι το θυληκο και πιο το αρσενικο στελεχος?

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2009 10:22 #16 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Το αρσενικό στέλεχος είναι αυτό που περνάει μέσα από το θηλυκό :crazy:

Το μεγαλύτερο σε διάμετρο είναι το θηλυκό. :give_rose:

Αυτό που έγραψε ο Αλέξης πιο πάνω είναι λάθος:


Τους θερινούς μήνες έχω το ίδιο πρόβλημα με τρίσπαστο τις εν λόγω εταιρίας. αν βάλω στην χούφτα πάγο και το κρατήσω πάνω στο στέλεχος του καλαμιού (στο θηλυκό) μετά από 1-2 λεπτά ως δια μαγείας (συστολή - διαστολή) βγαίνει αμέσως.


Το θηλυκό πρέπει να θερμανθεί ώστε να υπάρξει διαστολή ( αύξηση της διαμέτρου), το δε αρσενικό πρέπει να κρυώσει ώστε να υπάρξει συστολή ( μείωση της διαμέτρου).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2009 10:55 #17 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
δηλαδη αν βαλω παγο στο αρσενικο στελεχος θα βγει απο το θυληκο?            ευχαριστο για τις πληροφοριες

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2009 11:52 #18 από Ιορδάνης Τσιόντσης
Απαντήθηκε από Ιορδάνης Τσιόντσης στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Τάδε έφη Rodbuilder: :give_rose:


Παγο στο αρσενικο στελεχος κοντα στην ενωση για 10 λεπτα.
Με Σεσουαρ μαλλιων ζεστανε το αλλο στελεχος 15 εκ μακρια απο την ενωση
Φροντισε να υπαρχει αερας στο εσωτερικο και τραβηξε τα 2 στελεχη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.179 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection