Ερώτηση Πρόβλημα με καλάμι

31/10/2008 23:37 #1 από Μίλτος (miltiades)
Πρόβλημα με καλάμι δημιουργήθηκε από Μίλτος (miltiades)
Καλησπέρα,

έχω ένα Κατάνα Μορμόρα της σιμάνο και αυτό που έχει συμβεί είναι ότι έχει σφηνώσει η κορυφή ανοιχτή και δεν βγαίνει με τίποτα. Το πρόβλημα είναι καθαρά αποθηκευτικό γιατί δεν μου χωράει στο αμάξι. Έχει συμβεί ποτέ σε κάποιον; υπάρχει κάποιος τρόπος να ξεσφηνώσει;

ευχαριστώ

To win , work....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 00:20 #2 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι

Παγο στο αρσενικο στελεχος κοντα στην ενωση για 10 λεπτα.
Με Σεσουαρ μαλλιων ζεστανε το αλλο στελεχος 15 εκ μακρια απο την ενωση
Φροντισε να υπαρχει αερας στο εσωτερικο και τραβηξε τα 2 στελεχη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 11:10 #3 από Μίλτος (miltiades)
Απαντήθηκε από Μίλτος (miltiades) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Ευχαριστώ Φώτη.

δυστυχώς τίποτα. Πιθανόν να έχει σφηνώσει κάτι στην ένωση. Κόψιμο και αλλαγή της μύτης.


To win , work....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 14:26 #4 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Το θέμα κάπου είχε ξανανοίξει. Με πολύ ψυχραιμία και ΗΡΕΜΙΑ και αφού καθαρίσεις με λίγο νερό τα στελέχη προσπάθησε να το επαναφέρεις. Αν δε γίνεται δώστο εκεί που το αγόρασες να στο φτιάξουν μια και τα shimano  έχουν εγγύηση και δε θα γίνει ζημιά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 17:52 #5 από Μίλτος (miltiades)
Απαντήθηκε από Μίλτος (miltiades) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Καλησπέρα,

το πήγα σε αντιπρόσωπο και ήθελε να το ζεστάνει με φλόγιστρο. Η εγγύηση δεν ισχύει για τη μύτη του καλαμιού(κορυφή). Θα κάνω μια ακόμη προσπάθεια με το κόλπο του Φώτη.

ευχαριστώ και τους δύο για τη βοήθεία

To win , work....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 18:28 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Η εγγύηση ισχύει για όλο το καλάμι εκτός από τη μύτη του;  :unknw:  :unknw:

Τι άλλο θα ακούσουμε!

To αστείο της υπόθεσης είναι ότι μπορείς να σπάσεις το 2ο στέλεχος (κάτω από τη μύτη), να βγάλεις τη μύτη άθικτη και να ισχύει η εγγύηση  :suicide2:

Θα μας τρελάνουν αυτοί οι εισαγωγείς καλαμιών (εκτός κι αν η πρωτοβουλία για μη ισχύ της εγγύησης για τη μύτη είναι του καταστηματάρχη) !!!!!


Εφόσον μιλάμε για τηλεσκοπικό, δεν δοκιμάζεις να ρίξεις λίγο διεισδυτικό λιπαντικό πάνω στην ένωση (π.χ. WD40, Teflon);
Παλιότερα που μου είχε σφηνώσει ένα τηλεσκοπικό, έτσι το έκλεισα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 20:27 #7 από Μίλτος (miltiades)
Απαντήθηκε από Μίλτος (miltiades) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Ναι Χάρη , έτσι είναι. Η μύτη δεν συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση. Τα δοκίμασα αυτά που λες. Πιθανόν να έχει φρακάρει κάποιο σκουπιδάκι , άμμος και να μη ξεσφηνώνει.

To win , work....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/11/2008 20:53 #8 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Για να σιγουρευτείς πάρε ένα τηλέφωνο στον εισαγωγέα στη Θεσσαλονίκη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2008 14:57 #9 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Φιλε μου ειχε συμβη και σε μενα αυτο να μην κλεινη το στελεχος τις μυτης εαν δεν εχεις βρει λυση ακομη ριξε στην ενωση WD-40 (αντισκουριακο) και βαλε δυο πανια για να μην γλυστραη και πιεσε με οση περισωτερη δυναμη διαθετης εγω ετσι το αντιμετοπισα και λυθηκε το προβλημα.
Εαν εχεις βρει καπια καλυτερη λυση πες το μας πως για να γνωριζουμε.



Φιλικα Ιασων

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/11/2008 15:42 #10 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Απ: Πρόβλημα με καλάμι
Βαλε ενα πανι πανω στο στελεχος πιαστω με μια πενσα και στριψτω

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.204 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection