Ερώτηση Shimano hyperloop

11/08/2010 19:25 #31 από Θωμας
Απαντήθηκε από Θωμας στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
KALHsera φιλε μου πριν λιγο καιρο που εψαχνα για καλαμι τ ειδα τ συγκεκριμενο αλλα δεν μου εκανε και πολλη καλη εστιση στο πεταγμα αλλα καλητερα παντως ειναι να πας σεκαποιο καταστηα και να τ δεις εσυ και σιγουρα θα σε βοηθηση πιο πολλη          χωρις να θελω νασ πω οτι  οι αποψοις  των αιδιων θα ειναι λαθος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2010 13:26 #32 από Καρβουντζής Αργύρης (skiron)
Απαντήθηκε από Καρβουντζής Αργύρης (skiron) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Θα ήθελα μια γνώμη...

Το τηλεσκοπικό Hyperloop σε C.W. 150g μπορεί να σταθεί σε καιρό της τάξης των 5-6 μποφόρ ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2010 15:52 #33 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
χμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2010 15:59 #34 από Γιώργος(crazy)
Απαντήθηκε από Γιώργος(crazy) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Καλησπέρα,με λίγη καλή θέληση θα έλεγα οτι την πάλευει Αργύρη

φιλικά πάντα Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2010 18:11 #35 από Καρβουντζής Αργύρης (skiron)
Απαντήθηκε από Καρβουντζής Αργύρης (skiron) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Δεν ξέρω...προβληματίζομαι κ εγώ...

Ξέρω πως για να σταθώ αξιοπρεπώς χρειάζομαι καλάμι με fast action και υψηλή συχνότητα μύτης για να στέκεται  κ να μην παίζει συνεχώς απο αέρα κ κύμα (πέρα απο το casting weight που πιστεύω σε μέτριο καιρό τα 150g με καλύπτουν)..αλλά δεν ξέρω κατά πόσο το εν λόγω καλάμι διαθέτει αυτά τα χαρακτηριστικά σε ικανοποιητικό βαθμό για καιρό 5-6 μποφόρ...

Το έχει ψαρέψει κανεις σε τέτοιες συνθήκες να μας πει τη γνώμη του??

φιλικά, Αργύρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2010 19:10 #36 από Αντώνης (anton fishern)
Απαντήθηκε από Αντώνης (anton fishern) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Το έχω αυτό το καλάμι και ψαρεύει σ'αυτές τις συνθήκες.
Το αγόρασα πρόσφατα , αλλά είμαι ευχαριστημένος από
τη σχέση τιμής -αποτελέσματος...
Δεν ξέρω για πιο πολλά μποφόρ...
Αντίθετα το τρίσπαστο της ίδιας σειράς είναι πιο δύσκολο
στο χειρισμό του , το οποίο είναι το δεύτερο που χρησιμοποιώ
για τέτοιο καιρό  ή παραπάνω...
Μη σε πάρω στο λαιμό μου Αργύρη, ψάξε το.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2010 22:25 #37 από Καρβουντζής Αργύρης (skiron)
Απαντήθηκε από Καρβουντζής Αργύρης (skiron) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Σ'ευχαριστώ φίλε...κ δεν με παιρνεις στο λαιμό σου! Το έχω δει το καλάμι..απλά δεν το έχω ψαρέψει για να είμαι σίγουρος..

Απο ένα γρήγορο τσεκάρισμα παντως, έχω να πω πως για τα λεφτά του μου φαίνεται αρκετά καλή επιλογή για light surf...και με όμορφη ευαίσθητη μύτη. Τωρα..αν και δεν ειμαι ειδικός, απ τον τρόπο που λύγιζε θα έλεγα πω έχει medium-fast taper..ή δράση κορυφής όπως το καταλαβαίνω καλύτερα...ενώ μου φάνηκε επίσης ικανοποιητικά δυνατό κ σκληρό.. άρα ίσως και να καταφέρει να στηθεί σε μέτριο καιρό..
(συχνοτητα..δύναμη..σκληρότητα κλπ..μόνο κάποιος γνώστης όπως ο Φώτης Κολοβός θα μπορουσε να πει..και θα με ενδιέφερε να ηξερα που το κατατάσουμε..)

Μ'άρεσε πάντως...κ η τιμή πάρα πολύ καλή γι αυτά που προσφέρει..γι'αυτό κ ψάχνομαι μιας κ δε ζητάω καθαρόαιμο heavy surf καλάμι, αλλά κάποιο πιο γενικής χρήσης που να μην κολώνει σε κανα 5αρι καιρο κ πηγαινει περα δωθε..!!

φιλικά, Αργύρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.193 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection