Ερώτηση Shimano hyperloop

29/04/2008 22:27 #11 από Θάνος (thanos_uoa)
Απαντήθηκε από Θάνος (thanos_uoa) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2008 22:30 #12 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Ναι αυτο εινα αλλα εγγυηση δεν μου εδωσε ουτε θηκη μου εδωσε αν και δεν ξερω αν δινεται μαζι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2008 10:21 #13 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Kαλημερα Κωστα το Hyperloop το εχς δει τηλεσκοπικο και το εχω ψαρεψει αρκετα ωραιο καλαμι τρισπαστο δε το εχω  δει επισης η τιμη του τηλεσκοπικου ειναι κοντα στα 75 ευρω επισης εχει FUJI βαση μηχανισμου και ρυθμιζετε μονο το κατω μερος της βασης το πανω ειναι σταθερο τα χρωματα και το λογοτηπο της σειρας ειναι τα ιδια τα αλλα γραμματα που εχει διαφερουν τι να σου πω αλο δε ξερω

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2008 10:29 #14 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Απο οτι μου λετε ολοι και σας ευχαριστω για τον χρονο που ξοδεψατε ειναι original το μονο που θα κανω ειναι να παω να ζητησω την εγγυηση που δεν μου εδωσε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2008 10:37 #15 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Το μονο που διαφερει και μπορει να διαφερει στο τρισπαστο ειναι οτι τα 2 carbon κομματια ειναι αλιως οι γραμμες και οτι στο καταλογο της shimano το εχει σαν μοντελο 2007

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2008 10:58 #16 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2008 11:53 #17 από Κώστας Πέτσας (ydrogios)
Απαντήθηκε από Κώστας Πέτσας (ydrogios) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
Τελικα ο καταστημα εχει σημα της shimano και μου ειπε θα μου δωσει την δευτερα την εγγυηση.Οσο αφορα το καλαμι ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο που ειχα ενα τηλεσκοπικο της veret εκανα καλυτερες βολες  και αν βελτιωσω και την τεχνικη μου θα εχω καλυτερα αποτελεσματα αλλα βασικα πρεπει να βελτιωσω και τις αρματωσιες μου γιατι εκει που ψαρευω εχει πολλα σκαλωματα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2008 17:46 #18 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
καλησπερα τωρα διαβασα  την ερωτηση σου επειδη ψαρευω σχεδον μονο shimano ξερω οτι το καλαμι ειναι μια χαρα .το στελεχοs το 1 που βιδωνει ο μηχανισμοs ειναι μπλε τα αλλα 2 μαυρα

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2008 17:51 #19 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
διαβασα παραπανω οτι το hyperloop to τηλεσκοπικο εχει βαση fuji κατει το οποιο δεν ισχυει απο οσο ξερω fuji βαση και δαχτυλιδια εχουν τα shimano απο τη σειρα speedmaster και πανω

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2008 19:53 #20 από Δημητρης(jatone)
Απαντήθηκε από Δημητρης(jatone) στο θέμα Απ: Shimano hyperloop
SHIMANO – HYPERLOOP 4,20m 150gr - Τηλεσκοπικό καλάμι Surf Casting, με το στέλεχος της κορυφής από συμπαγές carbon και στο σύνολό του έξι στελέχη και πέντε οδηγούς Fuji.Το μήκος μεταφοράς είναι 145cm και η βάση στήριξης του μηχανισμού είναι Fuji.

Μ'αρέσει να κοιτάω τα καλάμια μου να ψαρεύουν,σπανίως πιάνω και κάνα ψαράκι...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.239 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection