Ερώτηση Custom Rods

08/04/2008 19:11 #51 από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif)
Απαντήθηκε από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif) στο θέμα Απ: custom rods

Αυτα τα λιγα προς το παρον.Ελπιζω να σας αρεσαν!!
Επεται συνεχεια................................ :yes: :yes: :yes:

   

   Βασίλη μπράβο
   ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ !!!!
   Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι λίγοι ........οι τρελλαμένοι ?
   Welcome to the club  :crazy:


Ευχαριστω πολυ κυρια Παπαζογλου. :thank_you2:
Δεν ειμαστε λιγοι....,σκορπισμενοι ειμαστε αλλα βλεπω να μαζευομαστε σιγα σιγα και τοτε να δειτε γλεντια!!! :dance3: :yahoo:
Ελπιζω αυτο το τοπικ να μας κανη  να δουμε τα καλαμια μας με ενα αλλο ματι και οχι ως απλα ψαρευτικα  "αψυχα" εργαλεια,αλλα σαν προεκταση της διαθεσης και του γουστου που εχει ο καθε ανθρωπος με αγαπη και μερακι πανω σε αυτο που κανη ,η που ηδη εχει.
Καλως σας βρηκα :good: :thank_you2: :give_rose:

"One of the hardest things in life to learn is which bridge to cross and which bridge to burn"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 20:52 #52 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: custom rods

Αυτα τα λιγα προς το παρον.Ελπιζω να σας αρεσαν!!
Επεται συνεχεια................................ :yes: :yes: :yes:

   

   Βασίλη μπράβο
   ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ !!!!
   Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι λίγοι ........οι τρελλαμένοι ?
   Welcome to the club  :crazy:

Δεν ειμαστε λιγοι....,σκορπισμενοι ειμαστε αλλα βλεπω να μαζευομαστε σιγα σιγα και τοτε να δειτε γλεντια!!! :dance3: :yahoo:


Τρεις επιδιορθωσης που εκανα στα δικα μου καλαμια.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 20:53 #53 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: custom rods
:clapping:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 21:14 #54 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: custom rods
Και το χειροποιητο εργαστηριο μου.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 22:21 #55 από Αντώνης (akiriazides)
Απαντήθηκε από Αντώνης (akiriazides) στο θέμα Απ: custom rods
και εγω ελεγα ποιος θα μου φτιαξει τα καλαμια !!!!!

εισαι αψογος Παναγιωτη! :give_rose:

Ζήσε όσο καλύτερα μπορείς το ΣΗΜΕΡΑ χωρίς να σκέφτεσαι το τόσο σκοτεινό και αβέβαιο ΑΥΡΙΟ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2008 22:30 #56 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: custom rods
Μπράβο σου ρε Παναγιώτη !!!

Ωραία δουλειά !!!  :good: :good: :good:

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2008 00:06 #57 από Φώτης Φραντζεσκακης
Απαντήθηκε από Φώτης Φραντζεσκακης στο θέμα Απ: custom rods
Ωραία δουλειά Παναγιωτη :good: :good: :good:

Ν.Ο. "Βόρειο Αιγαίο"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2008 01:23 #58 από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif)
Απαντήθηκε από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif) στο θέμα Απ: custom rods
Μπραβο Παναγιωτη. :good:

"One of the hardest things in life to learn is which bridge to cross and which bridge to burn"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2008 01:34 #59 από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif)
Απαντήθηκε από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif) στο θέμα Απ: custom rods
Για οσους αρεση το ψαξιμο δειτε εδω www.rodbuilding.org/photopost/ και θαυμαστε το επιπεδο που υπαρχη σε ξενους rodbuilders,το οποιο πιστευω θα υπαρχη και εδω σε λιγο καιρο. :spiteful: αν κρινω με βαση τις πιο πανω δουλειες.
Α ρε Ελλαδα αθανατη. :victory:

"One of the hardest things in life to learn is which bridge to cross and which bridge to burn"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2008 08:19 #60 από sarigiko (Κώστας)
Απαντήθηκε από sarigiko (Κώστας) στο θέμα Απ: custom rods
Παναγιώτη δεν ήξερα ότι είσαι και εσύ ταλέντο και κάνεις συναγωνισμό με τους Φώτιδες, Βασίλη, Σωτηρόπουλο και  άλλους ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.213 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection