ο μπαμπης λεει αποτι καταλαβα aerocast fuji βαση μηχανισμου και οδηγους με 20 ευρω διαφορα απο το bestmaster συν το οβαλ μπλανκ αξιζει την διαφορα των 20 ευρω νομιζω !!!!!!!!!!!
η βρισκεις το παλιο speed master που φοραει fuji σε αντιθεση με τις καινουριες σαβουρες δαχτυλιδια που φοραει το καινουριο .Τα yuki ΄΄ακουγονται΄΄ καλα η καταληγεις σε κατι τετοιο