Ερώτηση idhras vs beastmaster

30/09/2012 18:40 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα idhras vs beastmaster
ο μπαμπης λεει αποτι καταλαβα aerocast fuji βαση μηχανισμου και οδηγους με 20 ευρω διαφορα απο το bestmaster συν το οβαλ μπλανκ αξιζει την διαφορα των 20 ευρω νομιζω !!!!!!!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2012 19:04 #12 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα idhras vs beastmaster
Ετσι οπως τα λενε παρα πανω..!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2012 12:31 #13 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα idhras vs beastmaster
η βρισκεις το παλιο speed master που φοραει fuji σε αντιθεση με τις καινουριες σαβουρες δαχτυλιδια που φοραει το καινουριο .Τα yuki ΄΄ακουγονται΄΄ καλα η καταληγεις σε κατι τετοιο

www.hobbycenterpesca.it/shop/shimano-spe...-te-2013-p-1951.html

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/10/2012 17:25 - 01/10/2012 17:26 #14 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα idhras vs beastmaster
αν και δεν βλεπω το Γιωργο ας προτεινω και εγω ενα καλαμι που πηρα προσφατα

Oceanic Team Pegasus τρισπαστο
www.fishingtime.gr/index.php?main_page=p...de5e2bf429fd8fd4e494

oceanicteam.gr/cms/collections/ocyellow.html


δεν το εχω ψαρεψει ακομα
τα 125 που του κρεμασα μου φαινεται τα παει σφεντονα ανετα
δεν ξερω για τσιμπιες κτλπ δεν ασχολουμαι :tease:

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος(crazy)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.150 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection