Ερώτηση idhras vs beastmaster

27/09/2012 13:20 #1 από Γιωργος
idhras vs beastmaster δημιουργήθηκε από Γιωργος
καλησπερα. μια βοηθεια για επιλογη κ γνωμη ζηταω.

veret idhras 4.40 100-180gr VS shimano Beastmaster 4.30 100-200gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2012 11:21 #2 από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΣ στο θέμα idhras vs beastmaster
beast master!!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/09/2012 19:45 #3 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα idhras vs beastmaster
Μπατζετ..? μεχρι 200 ευρω..? αν εχεις καταληξει σε αυτα τα δυο και εγω το δευτερο θα διαλεγα..!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2012 13:31 #4 από Γιωργος
Απαντήθηκε από Γιωργος στο θέμα idhras vs beastmaster
ναι μεχρι 200 ευρω. δεν ξερω το aerocast της shimano επισεις τι λεει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2012 19:22 #5 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα idhras vs beastmaster
Λιγο καλυτερο απ το πιο πανω..θες αποκλειστικα τηλεσκοπικο..? κατι σε τρισπαστο θα σε ενδιεφερε..?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/09/2012 19:25 #6 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα idhras vs beastmaster
γιωργο για δες εδω για τρισπαστο..

www.knfishing.com/products.php?lang=grk&...2=1&L3=27&itemID=186

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2012 06:52 #7 από Γιωργος
Απαντήθηκε από Γιωργος στο θέμα idhras vs beastmaster
ελεγα για τηλεσκοπικο για περισσοτερη ευκολια στη μεταφορα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2012 07:20 #8 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα idhras vs beastmaster
Κλειστό Μήκος Μεταφοράς: 147cm δεν νομιζω να εχεις προβλημα μεταφορας μιας και ειναι πιο κοντο απο τα τηλεσκοπικα..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2012 10:29 #9 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα idhras vs beastmaster

Γιωργος έγραψε: ναι μεχρι 200 ευρω. δεν ξερω το aerocast της shimano επισεις τι λεει.


οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/09/2012 17:31 #10 από Γιωργος
Απαντήθηκε από Γιωργος στο θέμα idhras vs beastmaster

Μπάμπης (chief7) έγραψε:

Γιωργος έγραψε: ναι μεχρι 200 ευρω. δεν ξερω το aerocast της shimano επισεις τι λεει.


τι εννοεις μπαμπη?? :dontknow: :dontknow:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.172 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection