Ερώτηση καλαμια oceanic

26/09/2012 20:20 - 26/09/2012 20:22 #11 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα καλαμια oceanic
Πρωτα απολα να πω οταν ειπα 6-9 στο πρωτο ποστ κακως δεν ειπα οτι μιλουσα για 2-3 σπαστα. στο δευτερο ποστ διορθωσα και ειπα για τα τηλεσκοπικα ειναι συνηθως 6-7 σε αυτο συμφωνο εκανα λαθος ειναι 5-6 συνηθως.
Απο εκει και περα απο ποτε οι 5 οδηγοι ειναι καλυτερους απο τους 6? Τα 2-3σπαστα εχουν 6-9 για καλυτερη κατανομη των δυναμεων. Οσο περισσοτερα σημεια ακουμπαει η πετονια τοσο το καλυτερο. Στα καλαμια του εγγλεζικου μιλαμε για 12-15 (καλα μην το παρετε και τις μετρητης δεν μετραω τους οδηγους σε οτι καλαμι κυκλοφορει) Ελπιζω αμφισβητηση να μην υπαρχει.
Σε αυτο το καλαμι λεω οτι δεν εχει καλη κατανομη και φαινεται οταν φερνεις ενα ψαρι 500 γρ και πανω. Παλι δεν ειναι κατι τραγικο με αυτο εβγαλα ενα λαυρακι 3 κιλα αλλα με 0.45 μανα δεν ξερω τι θα εκανε με 0,30 και τα κεφαλια που εκανε το ψαρι.

Αποκει και περα οι 6 οδηγοι δεν ειναι και τεχνολογια της νασα πολλες εταιριες βγαζουν.

www.hobbycenterpesca.it/shop/trabucco-ca...-sr-2012-p-1802.html 6 οδηγοι
www.hobbycenterpesca.it/shop/trabucco-in...ro-beach-p-1803.html 6 οδηγοι
www.hobbycenterpesca.it/shop/bad-bass-big-flounder-p-1643.html 6 οδηγοι
www.hobbycenterpesca.it/shop/bad-bass-ph...two-tips-p-1634.html 8 οδηγοι τα κουλα
www.hobbycenterpesca.it/shop/italcanna-mangusta-p-184.html 6 οδηγοι
www.hobbycenterpesca.it/shop/italcanna-vertigo-p-711.html 6 οδηγοι

Μην βιαζεστε να αφορισετε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2012 20:24 #12 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα καλαμια oceanic

dionysg έγραψε: Πρωτα απολα να πω οταν ειπα 6-9 στο πρωτο ποστ κακως δεν ειπα οτι μιλουσα για 2-3 σπαστα.


:yes: :good:

και συμφωνω οτι οσο περισσοτεροι οδηγοι τοσο καλυτερα (σε γενικες γραμμες)

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/09/2012 15:15 #13 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα καλαμια oceanic
Στο συγκεκριμενο καλαμι που πηρες και δοκιμασες εσυ μονο ξερεις τα υπερ και κατα και κανενας δεν στο αμφισβειτισε..Αλλα μιλησες γενικα για τα τηλεσκοπικα και γενικα για τα δισπαστα τηλεσκοπικα..Εκει αναφερομουν και ουτε θελησα να αφορησω ουτε να σε προκαλεσω..Απλα δεν μπορεις να βαζεις σε ενα καζανι ολα τα καλαμια που εχουν 5 οδηγους ουτε ολα τα δισπαστα-τηλεσκοπικα..Εκει πατησα στα λεγομενα σου και στο ειπα γιατι τυχαινει να ειμαι κατοχος τηλεσκοπικου με αποσπομενη μυτη και η συμπεριφορα του για τα δικα μου γουστα και δεδομενα ειναι αψογη..(εχει 6 δαχτυλιδια αλλα μηκος 4,50 μετρα).Ουτε εγω ξερω για ολα τα καλαμια τι συμπεριφορα εχουν ουτε εσυ οποτε δεξου αυτο που ειπα..Αυτο με το οσα περισσοτερα δαχτυλιδια τοσο το καλυτερο δεν μπορω να στο απαντησω διοτι ουτε rod building κανω ουτε ειμαι γνωστης τεχνικων ζητηματων.Αυτο που ειπες εχει λογικη για τους περισσοτερους οδηγους αλλα ακομα δεν ειμαι σιγουρος οτι ολες τις φορες χρειαζονται πολλοι οδηγοι...Παρατηρω ομως οτι 6 οδηγους και παραπανω εχουν καλαμια τυπου Beach ledgering..Στα περισσοτερα casting Καλαμια βλεπω 5 οδηγους εαν αυτο λεει κατι..Επισης δεν μπορουμε να συγκρινουμε καλαμι εγγλεζικου με καλαμι casting..Ειναι τελειως διαφορετικα κεφαλαια..

Η γνωμη μου ειναι αυτη..Συζητηση κανουμε.Ορεξη για παρεξηγηση:0



Φιλικα Δημητρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.166 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection