Ερώτηση καλαμια oceanic

20/09/2012 21:33 #1 από nikos
καλαμια oceanic δημιουργήθηκε από nikos
Παιδια εχει κανεις αποψη για τα καλαμια της oceanic? Αξιζει περισσοτερο να παρω το Shimano nexave tele για surf casting ή αξιζει να δωσω αυτα τα χρηματα σε καποιο της oceanic (δινω μεχρι 130 ευρω το πολυ)? Υπαρχει κανεις που να τα χει δουλεψει και τα 2?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2012 16:26 #2 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα καλαμια oceanic
Νικο το τελευταιο καλαμι που ψωνισα ειναι ενα oceanic calypso με 120 ευρω!Το action του ειναι 200!Εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος και απο τις βολες που κανω με αυτο,αλλα και με τη συμπεριφορα του σε μια τσιπουρα 1200 γρ που εχω βγαλει ηδη με αυτο!Απο shimano εχω το vengeance surf 170 τηλεσκοπικο στα 90 ευρω!Και απο αυτο ειμαι πολυ ευχαριστημενος!Βεβαια ολα αυτα που σου λεω ειναι υποκειμενικα,γιατι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα που λενε και στο χωριο μου!Καλο θα ηταν αν σου δινοταν η ευκαιρια,να τα εβλεπες απο κοντα σε καποιο καταστημα και ακομη καλυτερα να εκανες και καμμια βολη...

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2012 18:43 #3 από nikos
Απαντήθηκε από nikos στο θέμα καλαμια oceanic
Ρωτάω επειδή είμαι πολύ κοντά στο να παραγγείλω το shimano nexave tele και δεν ξερω αν αξιζει να παρω καλυτερα απο oceanic team το calypso ή το victory πχ. Επίσης αν μπορείτε πείτε μου με ποιους μηχανισμους ταιριαζει καλα το nexave αν τελικα το αγορασω και με ποιους τα oceanic team που ανεφερα. Σκεφτομαι να παρω τον shimano aerlex 8000.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2012 13:41 - 24/09/2012 13:43 #4 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα καλαμια oceanic
καλησπερα πηγα στον Κεφαλα για ενα θεμα με καλαμι που ειχα
αμεση αντικατασταση με αλλο
πολυ καλη εξυπηρετηση
οι ανθρωποι φαινεται,αγαπανε την δουλεια τους και αυτο φαινεται
επιασα στα χερια μου το Calypso
πολυ καλο καλαμι ,στοιβαρη κατασκευη,καταλαβαινεις οτι εχεις εργαλειο στα χερια σου

να αναφερω και κατι αλλο που θα ενδιαφερει
μηχανακι το καινουριο Ryobi Proskyer το δινει με εγγυηση 3 χρονια ανταλλακτικα απο οτι μου ειπε
δεν νομιζω να υπαρχει αλλου αυτη η εγγυηση

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/09/2012 13:52 #5 από Αντωνης Νικολαου
Απαντήθηκε από Αντωνης Νικολαου στο θέμα καλαμια oceanic
καλησπερα και απο μενα. απο oceanic εγω εχω 2 maestros με action 150 gr και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος ως προς τις βολες, γιατι απο ψαρια αστα να πανε .....νομιζω οτι απο τα victory ειναι λιγο πιο ακριβα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2012 16:10 #6 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα καλαμια oceanic
Εχω 2 shimatsu ryota 4,20 200 cw που ειναι ακριβως τα ιδια με τα oceanic calypso (φασον) δεν με τρελαινουν. Παρολο που εχει fuji KW οδηγους εχει μονο 5 που αντικειμενικα ειναι λιγοι σε σχεση με αλλα καλαμια surf (πιο ποιοτικα) που εχουν 6-9 οδηγους και φαινεται η ελλειψη οταν φερνεις μεγαλουτσικο ψαρι. Τωρα δεν ξερω αν εχουν το ιδιο δεσιμο οι οδηγοι αλλα και αυτο πολυ υπο του μετριου. Οι βολες ειναι οκ, εχει δυναμη αλλα γενικα δεν θα το προτεινα σε γνωστο μου. Εγω τα πηρα για διακοπες και εκει ειχαν νοημα τωρα για τα καθημερινα ψαρεματα ποσο μαλλον τα χειμωνιατικα θα γυρισω στα 3σπαστα μου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2012 19:13 #7 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα καλαμια oceanic
υπαρχουν τηλεσκοπικα με 6-9 οδηγους? :unknw: :unknw:
υπαρχουν διαθεσιμες φωτο απο το shimatsu ryota ?

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2012 08:45 #8 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα καλαμια oceanic
Με ενα προχειρο ψαξιμο δεν βρισκω φοτο (δεν το εχει ουτε ο lucky στο site του). Αν κοιταξεις και στο site της oceanic εχει με 6 οδηγους. Συνηθως εχουν 6-7 τα τηλεσκοπικα. Μετα σε εταιριες με κατι κουλα τηλεσκοπικα (ενα μερος δυσπαστο ενα μερος τηλεσκοπικο η τηλεσκοπικα με συρομενους οδηγους) βρισκεις παραπανω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2012 11:00 #9 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα καλαμια oceanic
η oceanic εχει ενα με 6 οδηγους
ο κανονας που εχω διαμορφωσει βλεποντας τηλεσκοπικα καλαμια λεει για 5 οδηγους
δεν μιλαμε για εξεζητημενα πραγματα

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2012 12:38 #10 από Mitsos_D
Απαντήθηκε από Mitsos_D στο θέμα καλαμια oceanic
Δηλαδη το aspire της shimano με 5 οδηγους ειναι μαπα....Οπως και το scorpion της banax που εχει αποσπωμενη μυτη ειναι κουλο..Φιλε dionys εισαι λαθος...Πολυ λαθος...




Φιλικα Δημητρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection