Ερώτηση το καταλληλο απικο καλαμι

22/11/2011 21:37 #51 από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης
Απαντήθηκε από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης στο θέμα Απ: Re: Απ: Re: Απ: Re: Απ: Re: Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
καιρος να κανεις κατι και με το διαβασμα ομως, γιατι απο ότι διαβάζω...

σου είπα εγώ σε χαιρομαι λεωνίδα. ειμαι σιγουρος οτι σιγα σιγα θα καταλαβεις τι σου λεω και θα τα πας τελεια.
ξαναδες τα βιντεακια πάντως, δεν ειναι κακη ιδεα (χεχε) :

Μαθήματα απίκο με φελλό, με την Miki Kagawa:

tv.shimano.co.jp/movie/original/tokimeki_09/


tv.shimano.co.jp/movie/original/tokimeki_10/


ετσι για να εχεις και λιγο τυψεις που αντι να διαβαζεις το εχεις ριξει στο ψαρεμα!

Ταπεινός Υπαλληλίσκος, Απλός Διεκπαιρεωτής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2012 16:54 #52 από Λεωνίδας
kali xronia se olous!
afou me tiranate kai me bazete na grafw elinika... fisika kai den kanw tosa lathi stin orthografia! alla tora na ta diorthonw ena ena me ta koubakia... den nomizw.. alla ama itan etsi i orthografia mou... oute i giagia mou den grafei etsi... pou ezise ton polemo... aplos barieme :P

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/02/2012 03:22 #53 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
σπαστο λιγο μπροστα περνα μεσα ενα σχινι που να μην κοβεται και γεμησε το με κολα αντοχης.θα κρατησει ετσι πολλα χρονια!ο καθενας μςε τα δικα του φιλε!καλα ψαρεματα! :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.137 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection