Ερώτηση το καταλληλο απικο καλαμι

13/09/2011 18:31 #11 από Antonis
Απαντήθηκε από Antonis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Φίλε Λέο μην ξεχνάς τόσο πιο πολύ action τόσο πιο πολύ δυνατό που έλεγε για τσιπούρες και για τέτοιες ιστορίες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 19:15 #12 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
ναι σιγουρα οσο μεγαλυτερο ακτιον εχεις τοσο μεγαλυτερη ελξη θα εχει το καλαμι σου αρα θα ειναι πιο σκληρο ετσι θα καρφονεις πιο δυνατα και θα τραβαει πιο δυνατα ομως το θεμα ειναι η αντοχη του!!!!! η τσιπουρα που λες σκαει πολι εθκολα σου κανει το πολι 3 κεφαλια και εχει σκασει!!!! ενο ο κυνιγος σου κανει τουλαχιστον 6 κεφαλια και ειναι υπερβολικα δυνατο στο τραβιγμα!!!! σε περνει μεσα!!!!! ενω το ακτιον στα 5-10 γραμμαρια το καλαμι θα εχει χοντρουσ τοιχους και τεραστια ελαστικοτιτα με αποτελεσμα να κανει τοσο μεγαλο γκελ που θα κραταει το τελευταιο στελεχος του!!!! ειναι και καλο καλαμι ειναι βαρυ δεν λεω στα 600 γραμμαρια βαρος αλλα να μιν σπαει... αλλα δεν με πειραζει το ποσο γρυγορα θα κανει να βγαλει ενα ψαρι αλλα το σιγουρο ειναι οτι ι πολι μεγαλι ελαστικοτητα διαλειει τα μεγαλα ψαρια κουραζοντας τα!!!!!! το ψαρι δεν μπορει να ελειχτει σωστα με μεγαλη ελαστικοτητα... καταλαβενεις οπου και να παει το τραβει και κρατα τσιτομενη τη σαλλαγγια αρα δεν το χανεις και ευκολα!!!! φιλε εγω πιστεβω αυτο αλλα για αυτο ροταω μηπως κανω λαθος τελικα... εαν εχετε αλλη αποψη παρακαλο να την εκφρασετε!!!! βοηθεια θελω!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 19:59 #13 από Antonis
Απαντήθηκε από Antonis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Εγώ αδερφέ θα σου πρότεινα να αρχίσεις κάστινγκ για να βγάλεις ΣΟΒΑΡΑ ψάρια..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 20:15 #14 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
χαχαχαχα!!!!! οταν λες καλα ψαρια τι ενοεις???? εγω εχω ενα πολι καλο casting τισ olympus ειναι παρα πολι δυνατο αλλα ποτε μου δεν εβγαλα τοσο καλα ψαρια οσο το απικο και το δολωνω η με ακροβατι η με μανα και δεν εχω καταφερει ποτε να πιασω τετοια ψαρια παρα μονο γυλους και περκες!!!! ασε που εχει τοσους βραχουσ που σκαλωνει συνεχεια!!!!! αλλα με το απικο πιανω συνεια σαργουσ μελανουρια και κυνηγουσ μεχρι και σκορπινα και γουρουνοψαρα πιανω!!!!!! αν δεν ξερω καπιο κολπο για τα casting παρακαλω να με βοηθησεισ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2011 10:58 #15 από Antonis
Απαντήθηκε από Antonis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Λέο άμα σου σκαλώνει στο κάστινγκ βάλε μια αρματωσιά που δεν θα σκαλώνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2011 11:17 #16 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Στα απικοκαλαμα δεν εχει εφαρμογη η εννοια του cw κι αυτο επειδη δεν ειναι
ο σκοπος τους η ριψη (casting) ενος βαρους (weight).

Γιατι το γραφουν οταν το γραφουν?

Εντελως αυθαιρετα!!! :violent1:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2011 19:03 - 14/09/2011 19:04 #17 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
φιλε σε αυτο νομιζω πως κανεις λαθος :new_snipers: !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTASANDROS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/09/2011 22:55 #18 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Οχι Λεωνίδα δεν κάνει λάθοs ο Κώσταs!
Casting Weight η C.W σε ένα καλάμι έχει να κάνει με το βάρος το οποίο μπορεί να πετάξει το καλάμι.
To action ενός καλαμιού έχει να κάνει με τη δράση του καλαμιού στη σύλληψη ενός ψαριού.Με τη δυναμη που ασκειται απο την πετονια στο καλαμι οταν πιαστει καποιο ψαρι!
Fast action
Medium action
Light action

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTASANDROS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 11:55 #19 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
με πολυ σεβασμο κ αγαπη θα γραψω το παρακατω.
θαναι καλυτερα κ πιο φρονιμο οταν δεν ξερουμε πραγματα κ καταστασεις η δεν ειμαστε σιγουροι για τα γραφομενα μας να μην μπαινουμε στο πειρασμο να δινουμε απαντησεις διοτι εγκυμονει ο κινδυνος καποιος αλλος που μας διαβασει να τα παρει ως δεδομενα κ αυτο να του στοιχισει με οποιοδηποτε τροπο.
Η αναφορα μου αυτη γινετε μεσα απο ολα αυτα που διαβασα σε αυτο το ποστ κ προς θεου δεν τα γραφω για να θιξω η να μοιωσω καποιον.
Ειναι καλυτερα να ρωταμε κ να περνουμε τις απαντησεις μας απο αυτον που ειναι σε πραγματικη θεση να μας καλυψει σωστα με τις απαντησεις του παρα να παρουμε καποιον στο λαιμο μας με τα γραφομενα μας.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 12:55 #20 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Νάσο ,με τον ιδιο σεβασμό :
Το φόρουμ κάθε φόρουμ έχει ως βάση την συζήτηση μέσω ανταλλαγής απόψεων.
αυτό που λες "Ειναι καλυτερα να ρωταμε κ να περνουμε τις απαντησεις μας απο αυτον που ειναι σε πραγματικη θεση να μας καλυψει σωστα με τις απαντησεις του παρα να παρουμε καποιον στο λαιμο μας με τα γραφομενα μας.
πως εφαρμόζεται στην πράξη?Πως δηλ. θα βρω σε ένα φόρουμ εκείνον που είναι γνώστης και σε θέση να μου απαντήσει.?
Ας μην γράφουμε λοιπόν κάτι απλά για να το γράφουμε!

Συνεχίζω λοιπόν:
Costasandros ίσως και μπορώ να φανταστώ πως το αναγράφουν στα απικοκάλαμα όταν το αναγράφουν γιατί:
τα καλάμια αυτά προορίζονται για ψάρεμα σε κανάλια και σε νερά με ισχυρά ρευματα!
το ψάρεμα εκεί γίνεται δίχως φελλό και μεγάλο μολύβι ακόμη και πατωτά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.211 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection