Τωρα τα μπερδεψες τελείως....
Δες και τα mail σου.
οκ καταλαβα (χαζομαρα ειπα) οπως ειπα και στην αρχη ειμε αρκετε εμπειρος αλλα δεν ξερω βασικα πραγματα για τα καλαμια.Το σιγκγεκριμενο ειναι για κοντινες αποστασης η με φελο για τα λιμανια σωστα?(και αποχη για τα ψαρια που ειναι καπος μεγαλυτερα)