Ερώτηση Αγορά καλαμιού

26/02/2011 04:59 #21 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού

φιλέ Ηλία θα μπορούσες να μας πεις γιατί θα χρειαστεί μεγαλύτερο; γιατί και εγώ θέλω να πάρω το συγκεκριμένο μηχανάκι; έχει χωρητικότητα ο,35/290μ και gear ratio 5,3:1
Σταμάτη δεν είναι θέμα χωρητικότητας,αλλά θέμα έλξης!
Το ιδιο θα τραβηξει το 5500 με το 10000;
Νομιζω πως καλυτερα θα ειναι με ενα μεγαλυτερο απο το 5500!!
Το gear ratio επισεις στον μικρο ultegra ειναι αρκετα γρηγορο.Καλο μεν,αλλα οχι σε μια ποιο αργη μορφη που εχουν τα αδελφια του που ειναι σε 4.6..Εκτος αν μιλαμε για rockfishing που και εκει θελουμε περισσοτερη δυναμη απο μεγαλυτερο μηχανισμο

(ο έξυπνος μαθαίνει από τα λάθη του.... ο σοφός από τα λάθη των άλλων!!!!) :dance3:
Δεν ειναι θεμα εξυπναδας αλλα πρακτικης αναλογα στο ψαρεμα που επιλεγουμε  :yes:

το βιντεάκι το ανέβασα για να δείξω στον φίλο  αυτό  που λες και εσύ για το θέμα <<χειριστής>>......
Ευχαριστώ πολύ!!!!!! :give_rose: :give_rose:
Ακριβως!! Ο χειριστης ειναι αυτος που κανει το ψαρι να ερθει ευκολο,η δυσκολα  εξω

Δες με 170αρι και 8000 navi τι ανετα ερχετε μια του κιλου!
Το ιδιο θα ερθει και μια 3κιλη με λιγο δουλεμα παραπανω τον εξοπλησμο σου 16 kai 17 Noembrioy psarema 004.avi

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2011 15:47 #22 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
ευχαριστω.Το γεγονος οτι το Beastmaster ειναι σκλυρο με ξενερωνει  :sad: γιατι δεν θα φενοντε καλα οι τσιμπιες σωστα?,αλλα μου αρεσει το χρομα του.Δεν μπορω να καταληξω σε καποιο γι'αυτο αν μπορειτε στιλτε οσα περισσοτερα  λινκ και για καλαμι αλλα και για μοτερακι δινω 400-450 και για τα 2..ευχαριστω πολυ και περιμενω  :clapping:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2011 17:36 #23 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού

ευχαριστω.Το γεγονος οτι το Beastmaster ειναι σκλυρο με ξενερωνει  :sad: γιατι δεν θα φενοντε καλα οι τσιμπιες σωστα?,αλλα μου αρεσει το χρομα του.Δεν μπορω να καταληξω σε καποιο γι'αυτο αν μπορειτε στιλτε οσα περισσοτερα  λινκ και για καλαμι αλλα και για μοτερακι δινω 400-450 και για τα 2..ευχαριστω πολυ και περιμενω  :clapping:

κωστα τι λινκ να στειλουμε κανε μια αναδρομη στα προηγουμενα ποστ και επελεξε , αυτο ειναι καθαρα προσωπικο θεμα.οσο γιατο χρωμα,ωραιο ειναι να το βλεπουμε δε λεω αλλα να κανει ακι τη δουλεια του σωστα , παντως το τηλεσκοπικο  ειναι καλο καλαμι ,

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2011 17:49 #24 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
εχεις δικαιο.Το shimano που αναφερω ειναι σκλυρο(θα καταλαβαινοντε οι τσιμπιες?Διλαδι εσυ θα το αγοραζες???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2011 17:51 #25 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
επισεις ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΘΕΜΑ στα γλυκα νερα με ονομα'' ψαρεμα σε λυμνη''  αν ξερει κανεις τιποτα ας απαντήσει εκει.Επιδη θελω να παω αυριο!!! :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2011 18:30 #26 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
φίλε Κώστα όπως λέει και ο Ντίνος είναι καθαρά προσωπικό θέμα!!
και αφού λοιπόν θες προτάσεις θα σου πω τι θα πάρω εγω με 440ε
trabucco cassiopea 4.5 200g = 270ε (ειναι τρίσπαστο όμως, και πολύ όμορφο αφου σε ενδιαφέρει και αυτο,)
shimano ultegra 5500=170ε
τώρα αν στο τόπο που ψαρεύω  δεν είχε τρελά ρεύματα θα έπαιρνα το 4.2μ 160g. (20ε περ. πιο φτηνό)
βέβαια αν θες αναγκαστικά τηλεσκοπικό και shimano είπαμε προσωπικό θέμα!!!!
αν θες πες δυο λόγια για τον τόπο που ψαρεύεις,τι βαρίδια χρησιμοποιείς, σε τι καταστάσεις ψαρεύεις (π.χ. μποφόρ)
πιστεύω οτι μόνο έτσι θα μπορέσουν οι γνώστες να σε βοηθήσουν ουσιαστικά!!! ένα εργαλείο που είναι άριστο για μένα μπορεί σε εσένα να είναι άχρηστο!!!



Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2011 18:43 #27 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού

φίλε Κώστα όπως λέει και ο Ντίνος είναι καθαρά προσωπικό θέμα!!
και αφού λοιπόν θες προτάσεις θα σου πω τι θα πάρω εγω με 440ε
trabucco cassiopea 4.5 200g = 270ε (ειναι τρίσπαστο όμως, και πολύ όμορφο αφου σε ενδιαφέρει και αυτο,)
shimano ultegra 5500=170ε
τώρα αν στο τόπο που ψαρεύω  δεν είχε τρελά ρεύματα θα έπαιρνα το 4.2μ 160g. (20ε περ. πιο φτηνό)
βέβαια αν θες αναγκαστικά τηλεσκοπικό και shimano είπαμε προσωπικό θέμα!!!!

παρα πολυ καλος εξοπλισμος

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 01:39 #28 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
ευχαριστω πολυ.Φιλοι μου επειδη ψαρευω σε ολες της συνθηκες (περισσοτερο σε παραλιες,αλλα και  σε βραχωδεις μεροι με η χωρις ανεμο το ιδιο και στην παραλια) δεν ξερω ακομη...ας ακουσω καμια αλλη γνωμη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 02:16 #29 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
***σημειωση ψαχνω και 2σπαστα και 3σπαστα καλαμια  ..(επιδι ειδα σε ενα video οτι ολοι εχουν 3σπαστα καλαμια λεω ας παρω και εγω μιας και τα κανονικα δεν υπαρχουν καλα πλεον ) δεχομαι προτασεις και απο 2,,,3σπαστα ...βηικα  το Speedmaster AX tele surf που μου αρεσε πολυ!!! αλλα δεν ξερω ποσα g εσεις θα μου πειτε πχ απο εδω  www.thalassashop.com/product.asp?strPare...T_ID=3365&P_ID=24726   ,το trabucco cassiopea 4.5 περιμενω προτασεις..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 10:06 #30 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
φίλε Κώστα γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος!!! γιατί έχεις ανοίξει  τον ασκό του αιόλου.........
παράδειγμα
Μετ. bad bass silver rod ή energy 3-5oz 250E+ Καιν.  shimano ultegra 170e
ακομα και zziplex μπορείς να πάρεις + τον tica abyss που  τα δινει ο Ντίνος
με λίγα παζαρακια!!!( τωρα που δεν ακούει :tease: ) κάπου εκεί πιστεύω θα το πάρεις!!!!
Εγώ αν δεν είχα πρόβλημα χώρου θα έπαιρνα ένα silver rod 5-7oz απο τις αγγελειες που είναι αψάρευτο και 200 και ευρώ ποιο φτηνό απο την κανονική του τιμή (στη Ελλαδάρα πάντα)
Βέβαια με αυτά τα λεφτα μπορείς να κάνεις ενα άριστο set ή ακόμα και 2 set αρκετά καλά, που ψάρια τον 2-3κιλών θα τα έχουν για πρωινό!!!!
το speedmaster έχω ακούσει οτι είναι αρκετά καλήτερο απο το beast!!! αλλα αν δεν έχεις πρόβλημα μεταφοράς με τα ίδια χρήματα παιρνεις bad bass.......(μεταχειρισμένο πάντα).
    Κανονικά-τηλεσκοπικά φυσικά και υπάρχουν καλά(shimano antares, bad bass mad black, maver elite κ.α !!!
σίγουρα υστερούν σε δύναμη απο τα τρίσπαστα όπως και αυτά από τα δυσπαστα.
Γιαυτό γίνε πιο συγκεκριμένος σε αυτό που ζητάς...


Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.199 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection