- Δημοσιεύσεις: 1366
- Μου αρέσει που έλαβε 47
φιλέ Ηλία θα μπορούσες να μας πεις γιατί θα χρειαστεί μεγαλύτερο; γιατί και εγώ θέλω να πάρω το συγκεκριμένο μηχανάκι; έχει χωρητικότητα ο,35/290μ και gear ratio 5,3:1
Σταμάτη δεν είναι θέμα χωρητικότητας,αλλά θέμα έλξης!
Το ιδιο θα τραβηξει το 5500 με το 10000;
Νομιζω πως καλυτερα θα ειναι με ενα μεγαλυτερο απο το 5500!!
Το gear ratio επισεις στον μικρο ultegra ειναι αρκετα γρηγορο.Καλο μεν,αλλα οχι σε μια ποιο αργη μορφη που εχουν τα αδελφια του που ειναι σε 4.6..Εκτος αν μιλαμε για rockfishing που και εκει θελουμε περισσοτερη δυναμη απο μεγαλυτερο μηχανισμο
(ο έξυπνος μαθαίνει από τα λάθη του.... ο σοφός από τα λάθη των άλλων!!!!)
Δεν ειναι θεμα εξυπναδας αλλα πρακτικης αναλογα στο ψαρεμα που επιλεγουμε
το βιντεάκι το ανέβασα για να δείξω στον φίλο αυτό που λες και εσύ για το θέμα <<χειριστής>>......
Ευχαριστώ πολύ!!!!!!![]()
Ακριβως!! Ο χειριστης ειναι αυτος που κανει το ψαρι να ερθει ευκολο,η δυσκολα εξω
Δες με 170αρι και 8000 navi τι ανετα ερχετε μια του κιλου!
Το ιδιο θα ερθει και μια 3κιλη με λιγο δουλεμα παραπανω τον εξοπλησμο σου 16 kai 17 Noembrioy psarema 004.avi
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
κωστα τι λινκ να στειλουμε κανε μια αναδρομη στα προηγουμενα ποστ και επελεξε , αυτο ειναι καθαρα προσωπικο θεμα.οσο γιατο χρωμα,ωραιο ειναι να το βλεπουμε δε λεω αλλα να κανει ακι τη δουλεια του σωστα , παντως το τηλεσκοπικο ειναι καλο καλαμι ,ευχαριστω.Το γεγονος οτι το Beastmaster ειναι σκλυρο με ξενερωνει
γιατι δεν θα φενοντε καλα οι τσιμπιες σωστα?,αλλα μου αρεσει το χρομα του.Δεν μπορω να καταληξω σε καποιο γι'αυτο αν μπορειτε στιλτε οσα περισσοτερα λινκ και για καλαμι αλλα και για μοτερακι δινω 400-450 και για τα 2..ευχαριστω πολυ και περιμενω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
παρα πολυ καλος εξοπλισμοςφίλε Κώστα όπως λέει και ο Ντίνος είναι καθαρά προσωπικό θέμα!!
και αφού λοιπόν θες προτάσεις θα σου πω τι θα πάρω εγω με 440ε
trabucco cassiopea 4.5 200g = 270ε (ειναι τρίσπαστο όμως, και πολύ όμορφο αφου σε ενδιαφέρει και αυτο,)
shimano ultegra 5500=170ε
τώρα αν στο τόπο που ψαρεύω δεν είχε τρελά ρεύματα θα έπαιρνα το 4.2μ 160g. (20ε περ. πιο φτηνό)
βέβαια αν θες αναγκαστικά τηλεσκοπικό και shimano είπαμε προσωπικό θέμα!!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD