Ερώτηση Αγορά καλαμιού

01/03/2011 14:44 #41 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
Μακρυνές βολές με καλάμι... bolognese;


.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2011 16:11 #42 από Φάνης Ζαμπός (fanis)
Απαντήθηκε από Φάνης Ζαμπός (fanis) στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού

α και κατι αλλο ..με αυτο το καλαμι www.thalassashop.com/products/1001-hyperloop-dx-te-5-gt.aspx μπορεις να ψαρεψεις σε παραλια με μακρινες βολες και να πιασεις κανενα 2κιλο ψαρει?? θα το βγαλει?


Τωρα τα μπερδεψες τελείως....
Δες και τα mail σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2011 16:34 #43 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού

α και κατι αλλο ..με αυτο το καλαμι www.thalassashop.com/products/1001-hyperloop-dx-te-5-gt.aspx μπορεις να ψαρεψεις σε παραλια με μακρινες βολες και να πιασεις κανενα 2κιλο ψαρει?? θα το βγαλει?


Τωρα τα μπερδεψες τελείως....
Δες και τα mail σου.

  οκ καταλαβα (χαζομαρα ειπα) οπως ειπα και στην αρχη ειμε αρκετε εμπειρος αλλα δεν ξερω βασικα πραγματα για τα καλαμια.Το σιγκγεκριμενο ειναι για κοντινες αποστασης η με φελο για τα λιμανια σωστα?(και αποχη για τα ψαρια που ειναι καπος μεγαλυτερα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2011 16:43 #44 από Φάνης Ζαμπός (fanis)
Απαντήθηκε από Φάνης Ζαμπός (fanis) στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
Αυτο ειναι για bolonese...Αυτα που θες εσυ ειναι στην κατηγορια casting & surfcasting.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.151 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection