Ερώτηση Αγορά καλαμιού

27/02/2011 15:00 #31 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
εχουμε και άλλα πολλά...... πάρε να έχεις :tease: :tease:
[ftp=ftp://www.hobbycenterpesca.it/shop/shimano-ultegra-xsb-2009-p-685.html]www.hobbycenterpesca.it/shop/shimano-ult...-xsb-2009-p-685.html[/ftp]
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
και τηλεσκοπικό και καλό και δυνατό και shimano και ωραίο!!!!! και 100ε να είναι τα μεταφορικά κερδίζεις 30ε
(που είναι κάπου 30ε άρα κερδίζεις 100)αλλά θα σου πουν άτομα που έχουν παραγγείλει από εκεί!!!!
προσωπικά θα έπαιρνα το 5500 γιατη εγώ δεν θα έβαζα σε καλάμι που ζυγίζει 364γρ μηχανάκι που ζυγίζει 800γρ...


Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 20:14 #32 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
το καλαμι ειναι αυτο που το λες Antares Bx TE SURF ειναι  πολυ τελειο  :good:μου αρεσει επισεις και το www.thalassashop.com/product.asp?strPare...T_ID=3365&P_ID=24726 τι λες εσυ?(για να καταλαβω κατι το Action(g) ειναι τα ποσα (g) πεταει το καλαμι?μπορει να ειμαι αρκετα εμπιρος αλλα καπια βασικα δεν τα ξερω..και για μοτερ θα παρω το shimano ultegra xsb 5500 που μου προτεινετε μαζι με ενα απο τα 2 παραπανω(εκτος αν θελετε μου προτεινετε κατι αλλο) ευχαριστω!!!!! :tease:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 21:15 #33 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
φίλε Κώστα τελικά θες μόνο
shimano,καλύτερα shimano, ή δεν έχεις πρόβλημα;
τηλεσκοπικο, καλύτερα τηλε ή δεν έχεις πρόβλημα; (και το τρίσπαστα ίδιο μήκος μεταφοράς έχει)
ενδιαφέρεσαι για μεταχειρισμένο;
για αγορά απο εξωτερικό;
αυτό που λένε action 170gr εννοούν το casting waight και ναι ειναι τα πόσα γρ. μπορεί να πετάξει το καλάμι!!!
αλλα εκτός απο της κορυφαίες εταιρίες (century zziplex conoflex...) αν πας να κάνεις δυναμική - τεχνική βολή με το max casting waight το έσπασες!!!
το antares πιστεύω οτι είναι πολύ καλύτερο απο το speed αλλα από Ελλάδα το 170άρι έχει 290ε!!
και δεν ξέρω αν το speedmaster έχει πλέον οδυγούς fugi!!(η shimano τους βάζει στα ακριβά μοντέλα μόνο)

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 22:34 #34 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
shimano να ειναι και οτι νανε.Το Antares Bx TE SURF το εβαλα στο ματι μαλον θα το παρω ...μαζι με τον μηχανισμο 5500..(η καποιον αλλο?) καλο ζευγαρι δεν ειναι 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2011 22:47 #35 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
έχει βγει το cx..... (το ποιο καινούριο μοντέλο)..
 

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/02/2011 09:16 #36 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
'......αν πας να κάνεις δυναμική - τεχνική βολή με το max casting waight το έσπασες!!!'
καλημερα παιδια.σταματη μιας και μιλαμε για shimano να σου πω οτι για το καθε καλαμι γινονται δοκιμαστικες βολες και σου αναφερει καθαρα με τι βαριδι εγινε η καλυτερη βολη και πιο μακρυνη βολη.
πχ. αν εχει maximum 170γρ ενα καλαμι σου λεει οτι τη καλυτερη βολη τη πετυχε ας πουμε με 130γρ οποτε εκει φορτιζει καλυτερα το καλαμι.οποτε δε χρειαζεται να το φτασεις στα ορια του γιατι πολυ απλα δε θα κερδισεις τιποτα.
ναστε καλα.καλη σας μερα. :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/02/2011 10:32 #37 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
Καλημέρα!!!  :bye: :bye:
έχεις δίκιο Μπάμπη!!! όλα τα καλάμια(της shimano) γράφουν πάνω το best performance!! αλλά δεν βγαίνουν μόνο 170άρια αλλα και 120αρια που εκεί ίσως χρειαστεί να ανάβεις στα 100+g. οχι οτι δεν θα τα ρίξει(με απλή βολή) και ούτε ότι το καλάμι είναι  για τεχνικές βολές!!! αλλά λέμε τώρα...

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/02/2011 11:05 #38 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
σημαντικοτατο για μενα ειναι ξεκινωντας να παει σιγα σιγα μεχρι να βρει τα 'πατηματα' του.μη του τα δωσει απο την αρχη χωρις καμια προσοχη γιατι τοτε και με μικροτερο βαριδι μπορει να κανει τη ζημια.και να φυγει κανεις οδηγος εχει καλως.μη τυχων κι απο τηλεσκοπικο γινει.......δισπαστο  :crazy: :crazy:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2011 14:23 #39 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
φιλοι μου οκ θα παρω το καλαμι σε λιγο καιρο για μηχανισμο θα δουμε εχει ακομα...α και καλο μηνα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2011 14:38 #40 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
α και κατι αλλο ..με αυτο το καλαμι www.thalassashop.com/products/1001-hyperloop-dx-te-5-gt.aspx μπορεις να ψαρεψεις σε παραλια με μακρινες βολες και να πιασεις κανενα 2κιλο ψαρει?? θα το βγαλει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.212 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection