Ερώτηση Αγορά καλαμιού

25/02/2011 07:13 #11 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου

το 170 μαλον γιατι εχει μεγαλυτερη δυναμη.Ο μηχανισμος που μου προτεινες ειναι αρκετα δυνατος?εχεις να μου προτεινεις κανεναν αλλον?

abu garcia για τα λεφτα που αναφερεις
:good:

Δεν πιστευω η abu να εχει καποιο πιο αξιολογο μηχανακι απο τα shimano και daiwa και να μην το γνωριζουμε.Για πες φιλε σε ποιο μοντελο abu απευθυνεσαι?  :give_rose:

δεν εχω κατι συγκεκριμενο στο  μυαλο μου !!!!!!!!!
ειναι μια καλη εταιρια με καλες επιλογες οπως και η μιτσελ !!!!!!!!!!!!!

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 10:46 #12 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
.το Beastmaster CX SURF TE και το  5500 ΧSB μερι ποσα κιλα ψαρι θα μπορει να βγαλει (περιπου)? :scratch_one-s_head:

ΨΑΡΕΜΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ ΘΗΡΙΟ ΚΟΛΠΟΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 12:03 #13 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
και για να γίνω πιο σαφής φίλε Κώστα!! για κινά ψαρέματα (τσιπουρες σαργους λαυρακια κ.τ.λ.) όσα κιλά και αν ειναι με τον κατάλληλο χειρισμό θα βγουν!!! 2.5kg τσιπούρα με shimano alivio 150 και tica scepter ήρθε αέρας εξω...
Τώρα αν θες να γίνεις κυνηγός κυνηγών(λιτσες θηρία,γοφαρια τέρατα  κ.τ.λ) θα πρέπει να παίξεις λογικα με άλλα εργαλεία!!! τουλάχιστον τρισπαστα,  παραβολικά, με sic οδηγούς για νήμα κ.τ.λ. ( η γνώμη μου πάντα)
αλλά το entoh δεν αλλάζει!!!
αλλά θα σου πουν και οι ποιο έμπειροι!!!!!
:give_rose: :give_rose:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 13:39 #14 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
σωστος ο σταματης.τσιπουρες και λοιπα εχω βγαλει με καλαμι του lidl.λεω για ψαρια 1 ως 1,5 κιλο.απο κει και περα  καλο ειναι να εχεις στην κατοχη σου καλα εργαλεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 15:27 #15 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
το ζευγαρι Beastmaster CX SURF TE  με  τον 5500 ΧSB  ειναι αξιολογο  :good:?διλαδι ενα ψαρι 2 κιλα με τον καταλυλο τροπο θα το βγαζει? λεμε τωρα αν πιασω καμια τσιπουρα 3 κιλα θα  μπορει να βγαλει ?απο μαρκα παιδια θελω shimano να ειναι ......μου εχει κλεψει την καρδια το Beastmaster CX SURF TE τι λετε?κανενα αλλο μοτερακι η κανενα πολυ καλυτερο απο το Beastmaster :nea:? για καλμι δινω 200 και για μηχανισμο 200 συνολο 400 ευρο για ολα αντε και λιγα παραπανω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 15:51 #16 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
καλησπερα , και 15 κιλα ψαρι βγαζεις με αυτα τα εργαλεια , αν μπορεις αν το παλεψεις σωστα .το θεμα δεν ειναι αυτο , το beastmaster μια χαρα καλαμι ειανι , αν και σκληρο .Τωρα πλεον με αυτα τα χρηματα περνεις αριστο εξοπλισμο μεταχειρο και παρα πολυ καλο καινουριο.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 15:53 #17 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
εχεις να μου προτεινεις τπτ καλυτερο?? (οταν λες σκλυρο τι ενοεις)?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 18:47 #18 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
shimano aerocast surf te 4.3 200g + shimano ultegra xsb 5500 ή 10.000  για καινούργια από Ελλάδα... 410ε περίπου!!!
δεν το έχω ψαρέψει αλλα εχει fugi alconite  kai fugi βάση... και αυτό πρέπει να είναι σκληρό (δεν έχει ευαίσθητη  μύτη για να βλέπεις καλά της τσιμπιές )

για μεταχειρισμένα (απο της αγγελίες εδώ)
shimano aspire 100-200g (τρισπαστο όμως)+daiwa entoh=420ε

και απέξω παίρνεις ένα σορό ... :ok:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 20:10 #19 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
Κατι καλυτερο απο το 5500 θα ηταν ποιο λογικο,οπως ενα 8000 αν μιλαμε για shimano!
Αν και μου αρεσουν τα 10αρια,εως και 14αρια σε ultegra παντα!!
Η διαφορα στο βαρος με το 8000 ειναι ελαχιστη.
Τωρα για το καλαμι θα ελεγα πως ειναι καπος σκληρο το bestmaster.
An βγαζει ψαρι 3 κιλα ειναι το μονο σιγουρο,ακομη και τα κινεζικα βγαζουν 3κιλα  :crazy:
Το θεμα ειναι ο χειριστης σε σινδιασμο με τα εργαλεια του.

Παντος θα την εψαχνα για ζευγαρι με 400 ευρο εργαλεια  :yes:
Γιατι για εργαλεια μιλαμε παντα.
Το 5500 κατα την αποψη μου ειναι παρα πολυ καλο,αλλα θα χρειαστεις κατι μεγαλυτερο στην πορια.
Συνηθος αυτο γεινετε παντα.

Τωρα το βιντεακι με την καρουλα,και την μεγαλη τσιπουρα,τι σχεση εχει με το τοπικ  :unknw:
Αλλη η δουλεια των καλαμιων με μηχανακι,και αλλο το πεταχταρι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 20:44 #20 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Αγορά καλαμιού
φιλέ Ηλία θα μπορούσες να μας πεις γιατί θα χρειαστεί μεγαλύτερο; γιατί και εγώ θέλω να πάρω το συγκεκριμένο μηχανάκι; έχει χωρητικότητα ο,35/290μ και gear ratio 5,3:1
(ο έξυπνος μαθαίνει από τα λάθη του.... ο σοφός από τα λάθη των άλλων!!!!) :dance3:
το βιντεάκι το ανέβασα για να δείξω στον φίλο  αυτό  που λες και εσύ για το θέμα <<χειριστής>>......
Ευχαριστώ πολύ!!!!!! :give_rose: :give_rose:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.233 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection