Ερώτηση Αγορά καλαμιού

24/02/2011 20:08 #1 από Κώστας
Αγορά καλαμιού δημιουργήθηκε από Κώστας
Καλησπερίζω τους αγαπητους ψαραδες. Θελω να αγορασω ενα καλαμι με το οποιο θελω να ψαρευω σε παραλιες αλλα και σε βραχωδεις μεροι.Με μια ερευνα που εκανα στο google μου αρεσε το SHIMANO Beastmaster CX SURF TE και θελω να μου πειτε για αυτο το καλαμι.Ειναι αυτο που ζηταω?Εχετε να μου προτεινετε κανεναν καλο μηχανισμο που να εχει  δυμανη για να τον συνδιασω στο καλαμι αυτο εως 200 ευρω περιπου? Ευχαριστω προκαταβολικα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 20:31 #2 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου
Καλησπέρα Κώστα !! το 150 ή το 170; δεν τα έχω ψαρέψει άλλα δεν φαίνεται  κουμούτσα όπως το 3σπαστο, αλλα θα σου πουν καλύτερα άτομα που το έχουν ψαρέψει.
μηχανισμό έως 200?!!!!!!!
shimano ultegra xsb 5500!!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 21:53 #3 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου
το 170 μαλον γιατι εχει μεγαλυτερη δυναμη.Ο μηχανισμος που μου προτεινες ειναι αρκετα δυνατος?εχεις να μου προτεινεις κανεναν αλλον?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 22:18 #4 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου
Στις αγγελίες υπάρχει ένας daiwa entoh που λογικά δεν θα βρεις αλλού τέτοια δύναμη  σε αυτά τα χρήματα!!! αλλά και ο ultegra έχει πολύ δύναμη!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 22:44 #5 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου
5500 ΧSB η 14000 XTB? στα 20 ευρω θα κολισουμε.Το Beastmaster CX SURF TE ειναι  δυνατο καλαμι? εχεις να μου προτεινεις κανενα καλυτερο εως 200?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 23:00 #6 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου
δεν νομίζω να έχουν καμιά τρελή διάφορα στην δύναμη, αλλά στην χωρητικότητα.... και το 5500 ταιριάζει καλύτερα σε τηλεσκοπικό...
Αν θες τόση δύναμη γιατί δεν κοιτάς τρίσπαστα καλάμια?

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/02/2011 23:26 #7 από Κώστας
Απαντήθηκε από Κώστας στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου
θα κανω μια χαζη ερωτιση ..το Beastmaster CX SURF TE και το  5500 ΧSB μερι ποσα κιλα ψαρι θα μπορει να βγαλει (περιπου)? :scratch_one-s_head:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 00:53 #8 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου

το 170 μαλον γιατι εχει μεγαλυτερη δυναμη.Ο μηχανισμος που μου προτεινες ειναι αρκετα δυνατος?εχεις να μου προτεινεις κανεναν αλλον?

abu garcia για τα λεφτα που αναφερεις
:good:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 06:41 #9 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου

το 170 μαλον γιατι εχει μεγαλυτερη δυναμη.Ο μηχανισμος που μου προτεινες ειναι αρκετα δυνατος?εχεις να μου προτεινεις κανεναν αλλον?

abu garcia για τα λεφτα που αναφερεις
:good:

Δεν πιστευω η abu να εχει καποιο πιο αξιολογο μηχανακι απο τα shimano και daiwa και να μην το γνωριζουμε.Για πες φιλε σε ποιο μοντελο abu απευθυνεσαι?  :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/02/2011 06:45 #10 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: αγορα καλαμιου

Στις αγγελίες υπάρχει ένας daiwa entoh που λογικά δεν θα βρεις αλλού τέτοια δύναμη  σε αυτά τα χρήματα!!! αλλά και ο ultegra έχει πολύ δύναμη!!!

το entoh βγαζει ακι βαρκα εξω, το shimano καλο , μικρο αλλα σαν ελξη ει αι ανομοια πραγματα τα 2 μηχανακια.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.195 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection