Ερώτηση Shimano Beastmaster 4,25

11/11/2010 16:58 #11 από latino
Απαντήθηκε από latino στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου Νάσο θα τα κοιτάξω τα bad bass τα είχα υπόψη μου.
Πείτε μου και την γνώνη σας για το Aerocast Surf της Shimano.
www.thalassashop.com/product.asp?strPare...T_ID=3365&P_ID=24765
τί σας λέει τό έχει κανείς?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2010 01:18 #12 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
καλησπερα , μη το πολιψαχνεις , κανε την αγορα σου και γαι ωαρεμα αμεσως ..χαχαχα :give_rose:
u.γ  εμεις τα ειπαμε για τα καλαμια.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2010 08:25 #13 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Καλημερα κ παλι φιλε λατινε,
αφου τα εχεις πει με τον φιλο μας ντινο ειμαι σιγουρος οτι θα σε χει κατατοπησει σωστα 100%.
Μια παρατηρηση που θελω να κανω σε σενα αλλα κ σε αλλους φιλους του σαιτ ειναι οτι καλο θα ειναι οταν θελετε να κανετε καποια αγορα να κοιτατε κ τις αγγελιες του αιτ γιατι πολλες φορες υπαρχουν αγγελιες που κρυβουν θησαυρους.
Ακομα κ σημερα που κοιταξα πουλιωντε ομορφα μηχανακια της σιμανο σε καλες τιμες για δειτε τα πρωτου δεις οτιδηποτε αλλο.
Εγω πηρα καλαμια της bad bass ο ντινος ξερει σε απιστευτη τιμη τα ΜΒ 100 ευρω εκαστο με μηχανακι πανω της dam.
Για το καλαμι που εχεις ποσταρει της σιμανο λατινε ρωτα τον ντινο γιατι εχω την εντυπωση οτι κατα την ανακτηση τα εν λογω καλαμια θα πρεπει καπως να τα γυρνας στο πλαι για καλυτερη αποδοση ? μπορει να μην το λεω σωστα  ρωτα καλυτερα τον ντινο.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2010 16:03 #14 από latino
Απαντήθηκε από latino στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Γειά σας παιδιά ύστερα απο μιά αρκετά μεγάλη έρευνα και μετά απο και της δικές σας συμβουλές πήρα τελικά το aerocast της  shimano.H Αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτικα αρκετά για να πάρω μια απόφαση αλλά τα κατάφερα το καλάμι είναι απο εχθες το βράδυ στα χέρια μου μαζί με την πολύ ωραία θήκη του και την εγγυηση του για 3 χρόνια.Είναι το πρώτο μου καλάμι σε αυτή την τιμή και μπορώ να πώ ότι έχω εντυπωσιαστεί απο την ποιότητα του.
www.thalassashop.com/product.asp?strPare...T_ID=3365&P_ID=24765
Ελπίζω ότι θα βγάλει και ψλαρια διότι η γυναίκα μου θα με κοροϊδεύει αν δεν φέρω κανένα ψάρι στο σπίτι.
Τώρα θα ήθελα την γνώμη σας για μηχανισμο σκεφτομαι για το καινούργιο μοντέλο της tica dolphin που το βρήκα στα 120 eyro τι λέτε θα δέσουν μαζι ή να πάρω κατι άλλο.
Για χρήματα τα 120 τα θεωρό ταβάνι διοτι νομίζω ότι υπάρχουν πολλά αξιολογα κομμάτια.
Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2010 07:49 #15 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
καλημερα φιλε λατινε κ καλοριζικο το νεο σου καλαμι.
χωρις να μακρυλογω θα σε συμβουλευα αντι για τον dolfin να παρεις τον Tica abyss tf  η τον  tl ειναι περιπου στα χρηματα που λες.
Περα απο αυτο κοιτα στις αγγελιες του σαιτ διοτι πουλιωντε ωραια μηχανακια της shimano ultegra καινουργια σε καλες τιμες νομιζω 100 ευρω αξιζει κατ εμε.
αν πας για νεο απο μαγαζι κοιτα αυτο που σου ειπα κ οχι τον dolfin.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2010 09:32 #16 από latino
Απαντήθηκε από latino στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Ευχαριστώ φίλε μου θα το κάνω. :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.169 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection