Ερώτηση Shimano Beastmaster 4,25

09/11/2010 15:33 #1 από latino
Shimano Beastmaster 4,25 δημιουργήθηκε από latino
Γειά σας παίδες θα ήθελα την γνώμη σας για ένα καλάμη που θέλω να αγοράσω ειναι το beastmaster με action200,μηκοσ 4,25 το πρόβλημα είναι ότι ετοιμοπαράδωτο υπάρχει το ίδιο καλάμι σε action 225,μήκος4,25.
Πιστεύεται ότι θα έχει μεγάλη διαφορά με το 200 η να περιμένω κανένα μήνα που μου είπαν ότι θα κάνει να ερθει.
Ευχαριστώ
www.way2fish.gr/product_details.asp?product_id=1522
www.way2fish.gr/product_details.asp?styl...d=22&product_id=1523

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 11:04 #2 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
καλαμι με αξιον 225 γρ. σημαινει οτι θα βαζεις μολυβια μινιμουμ 150 + γρ,
εχεις λοιπον σκοπο να χρησιμοποιεις το καλαμι με τετοια μολυβια κ προφανως σε καιρους με μποφωρ ? αν ναι , αν δλδ το θες αποκλειστικα για καθαροαιμες καταστασεις σερφκαστινγκ κ μονο τοτε η διαφορα απο τα 200 σε 225 δεν παιζει κανενα ρολο για να σε κανει να περιμενεις το 200 αρι.
Κ γιατι το beastmaster ? το εχεις βρει σε καποια προσφορα ? το λεω γιατι πιστευω οτι υπαρχουν κ αλλα καλαμια στην κατηγορια του κ ισως καλυτερα απ αυτο.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 14:33 #3 από latino
Απαντήθηκε από latino στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Ευχαριστώ για την γνώμη σου θά ήθελα να μου πρτοτείνεις κάποια 3σπαστα για casting μέχρι 200 euro.
Επίσης 3σπαστο ή 2σπαστο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 14:46 #4 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
πες μου ακριβως τι ακριβως θελεις να κανεςι για ναμαι κ εγω συγκεκρημενος μαζι σου δηλαδη μεχρι ποσα γραμμαρια μολυβι εχεις σκοπο να βαζεις οταν θα ψαρευεις ? η τι ειδους ψαρεμα θελεςι να κανεις κ θα σου πω ακριβως μετα τι καλαμια να κοιταξεις.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 14:58 #5 από latino
Απαντήθηκε από latino στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Με ενδιαφέρει το surf casting μολύβια να μπορώ να χρησημοποιησω μέχρι 150γρ,ώστε να μπορώ να ψαρέψω εάν βγάλει λιγο αέρα παραπάνω.
Και γενικά με ενδιαφέρουν τα 3σπαστα χωρίς όμως να είμαι απόλυτος,δηλ εάν βρεθεί κάτι καλό θα το δώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 16:29 #6 από maniac
Απαντήθηκε από maniac στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Καλησπέρα,
επειδή το συγκεκριμένο καλάμι το έχω μπορώ να σου δώσω κάποιες πληροφορίες.
Για casting  μέχρι τα 200 γρ action είναι ικάνοποιητικό απο την άποψη ότι και στις πιο δύσκολές συνθήκες με 150 γρ μολύβι και 10γρ δόλωμα είναι μιά χαρά.
Εγώ το χροισιμοποιώ περισσότερο για ζωντανό αλλά και για casting είναι αρκετά παραβολικό και μπορείς έτσι να καταλάβεις και μικρά τσιμπήματα.
Είναι πάρα πολύ δυνατό για την κατηγορία του και έχει πολύ καλή σχέση τιμής απόδοσης.
Πληροφοριακά να σου πώ ότι το aportfishing rizoulis το έχει προσφορά στα 140 ή 160 ευρώ άν δεν κάνω λάθος.
Στη διάθεσή σου για όποια πληροφορία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 16:35 #7 από maniac
Απαντήθηκε από maniac στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Ξέχασα να σου πώ ότι είμαι πάντα υπέρ των σπαστών κια όχι των τηλεσκοπικών καλαμιών. Τα τηλεσκοπικά πάντα έχουν μειονεκτήματα ώς πρός την συντήρησή τους . Εγώ όσα είχα τα πούλησα. Τα καλύτερα είναι τα δίσπαστα αλλά πιανουν πάρα πολύ χώρο .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 17:10 #8 από latino
Απαντήθηκε από latino στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
Το έχω βρεί με 139€ αλλά δέν ξέρω τι να κάνω τελικά,το ότι δέν εχει fujiu δαχτυλίδια λές  είναι πολύ σημαντικό?
Η να πάω σε κάτι άλλο 3σπαστο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2010 22:46 #9 από maniac
Απαντήθηκε από maniac στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
τα δακτλίδια του είναι sic και είναι πάρα πολύ καλά.
Καλά τα fuji αλλά δεν είναι και πανάκια,πιστεύω ότι θα κάνεις καλή αγορά.
Εχω βγάλει συναγρίδα 5300 γρ με το συγκεκριμένο καλάμι με μηχανισμό ultegra 14οοο και την έφερα σφαίρα στην ακτή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2010 08:39 #10 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Shimano Beastmaster 4,25
καλημερα φιλε λατινε κ παλι,
εδω θα ηθελα να σας πω οτι στα σιγουρα για τις τεχνικες ριψεων τα δισπαστα κ τα τρισπαστα καλαμια ειναι σαφως καλυτερα αλλα δεν πιστευω οτι στην σημερινη εποχη κτην τεχνολογια που υπαρχει οτι τα τηλεσκοπικα καλαμια υστερουν σημαντικα απεναντι στα αλλα, εχω σοβαρες αμφιβολιες περι αυτου, ετσι ωστε να τα αποκλεισουμε απο τυχον αγορες μας.
Ας κοιταξεις τα δεις τα τηλεσκοπικα της bad bass, της century k.a. κ μετα το ξανασυζηταμε.
ΤΩρα για να μην καθομε εγω κ σου γραφω διαφορα καλαμια κ τιμες θα σου γραψω μερικα σαιτ εξωτερικου να δεςι μονος σου καλαμια κ τιμες κ να αποφασισεις μετα το τι θες εσυ κ το τι πραγματικα σου κανει.
1.fishingtakle24.de
2.hobbycenterpesca.it
3.dimensionepescabrintisi.com

Σου γραφω σαιτ εξωτερικου διοτι θα δεις κ μονος σου οτι οι τιμες εχουν αρκετα μεγαλη αποκλιση με τα εδω .
Δες κ παρε τις αποφασεις σου αν σε καποια δεν καταλαβαινεςι την γλωσσα κανε μεταφραση απο το κομπιουτερ.
Η επιλογη παντα ειναι δικη σου.
Παντως δες τα bad bass

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.174 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection