- Δημοσιεύσεις: 267
- Μου αρέσει που έλαβε 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
φιλε γιώργο, για να καταλάβεις τι γινετε θα σου πω το εξεις: δν ξερω για τα αλλα παιδια που γραφουν αλλα θα σου πω για μενα. πρην δώσω μια σουμβουλη η γράψω κατι σε καποιο θέμα να εισαι σιγουρος οτι το εχω σκευτει καλα. ποτε δεν γραφω για πραγματα που δεν γνωριζω. να εισαι σίγουρος οτι εχω ξοδεψει μια μικρη περιουσια για καλαμια και μηχανακια, εχω δοκιμασει αρκετα προιοντα της αγορας και εχω μια πλήρη αποψη απο το αντικειμενο. οσον λοιπον αφορα ειδικα το θέμα "καλαμια casting" θα πω το εξης: αξιοπηστα καλαμια που αξιζει κανεις να δωσει τα χρηματα του ειναι 2 κατηγοριες συμφωνα με την χώρα παραγωγης. α. ιταλικα(italcanna, bad bass, crever, triana, ultra marine, maver, veret) και β. απο αγγλια (zziplex, centuri, conoflex). οτι αλλο κυκλοφωρει στην ελληνικη αγορα δεν το θεωρω αξιοπηστο και δεν αξιζει να ασχοληθω μαζι τους αλλο πια, ποσο μαλλον να διαθέσω καποια χρηματα. φυσικα δεν μπορουν ολοι να διαθετουν 250-300 εως 500 ευρω για ενα καλαμι, πρέπει ομως να μαθουν εστω και απο αυτο εδω το forum οτι εαν θες ενα καλαμι που θα το κληρονομησουν και τα παιδια σου, που δεν θα σε προδωσει ποτε, που θα σε βοηθησει πραγματικα στο αγαπημενο σου χομπι, πρέπει να διαθέσουν κατι παραπανω. να εισαι σίγουρος οτι μελλοντικα εισαι πολυ ωφελιμενος αν αγορασεις 4 "σοβαρα" καλαμια, παρα να αγοραζεις καθε χρονο 2-3 φτηνα και αναξιωπιστα. ειμαι παθων, οπως και πολλοι αλλοι φιλοι ψαραδες. οταν μιλαμε για ιταλικα ενοουμε full made in italy και για αγγλικα full made in uk.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
το καλάμι το αγόρασες από μαγαζί ή μέσω ιντερνετ (απτο σάιτ που αναφέρετε παραπάνω)φιλε κωστα το συγκεκριμενο καλαμι μολισ γυρισα απο ψαρεμα και πραγματικα αξιζει μεχρι και το τελευταιο ευρω τησ τιμησ του!!!!συμπεριφερεται σαν πολυ ακριβοτερο.και πιστεψε με στο λεει κατοχοσ 2 trabucco pro surf escoud και ενοσ trabucco competition αγορασμενα με πολυ ιδρωτα!!!στισ αποψεισ σου περι καλαμιων δεν θα διαφωνησω αν και δεν αναφερεισ τα trabucco αλλα οσο αφορα τα bad bass τα οποια πουλιουνται σε 2πλασια τιμη στην ελλαδα θα διαφωνησω γιατι απλωσ εχουν διαφημιστει τρελα απο τα εντυπα του χωρου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ενταξει μην τα ισοπεδωνουμε ολα . Εχω αγορασει και δοκιμασει πολλα καλαμια ομως απο κατι σιμανο τα μπαντ πας ειναι πολυ καλυτερα .Ομως προσεξε δεν ειναι ολα τα καλαμια της ακριβα πχ καρδιναλ η τα ροκ η τα λαιτ παντα μιλαω για δισπαστα αξιολογα και πολυ φθηνοτερα απο κατι αλλα να μην πω μαρκεςφιλε κωστα το συγκεκριμενο καλαμι μολισ γυρισα απο ψαρεμα και πραγματικα αξιζει μεχρι και το τελευταιο ευρω τησ τιμησ του!!!!συμπεριφερεται σαν πολυ ακριβοτερο.και πιστεψε με στο λεει κατοχοσ 2 trabucco pro surf escoud και ενοσ trabucco competition αγορασμενα με πολυ ιδρωτα!!!στισ αποψεισ σου περι καλαμιων δεν θα διαφωνησω αν και δεν αναφερεισ τα trabucco αλλα οσο αφορα τα bad bass τα οποια πουλιουνται σε 2πλασια τιμη στην ελλαδα θα διαφωνησω γιατι απλωσ εχουν διαφημιστει τρελα απο τα εντυπα του χωρου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
για παραδειγμα το kκαλαμι αυτο(olympus mx-7) πουλιετε στο εξωτερικο 60 ευρω και στην ελλαδα εχει 140 ( www.rizoulis.gr ). τοσο πολυδιαφιμησμενο καλαμι ειναι και αυτο στα περιοδικα? δεν νομιζω...κατι αλλο συμβαινει που δεν μπορω να το γνωριζω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ποσα σταλτικα σου πηραν απο κυπρο για ελλαδα για το 2σπαστο?σε τρεισ μερουλεσ μου ηρθε απο κυπρο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD