Ερώτηση Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

15/05/2009 15:28 #1 από barbounis1(Γιωργος)
Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr) δημιουργήθηκε από barbounis1(Γιωργος)
ειναι ηπρωτη μου ερωτηση οποτε συγχωρεστε μου το αγχοσ lol!!!βρηκα σε πραγματικα απιστευτη τιμη στο ιντερνετ το olympus mx-7  90-140 c.w. δισπαστο(55,90 euro!!!!!!!!!). εχεισ κανεισ εμπειρια απο το συγκεκριμενο καλαμι???

Ανακαλυψτε την περιπετεια τησ σκεψης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2009 19:24 #2 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Απ: οlympus mx-7

ειναι ηπρωτη μου ερωτηση οποτε συγχωρεστε μου το αγχοσ lol!!!βρηκα σε πραγματικα απιστευτη τιμη στο ιντερνετ το olympus mx-7  90-140 c.w. δισπαστο(55,90 euro!!!!!!!!!). εχεισ κανεισ εμπειρια απο το συγκεκριμενο καλαμι???




δε θέλω να πάρω κανένα στο λαιμό μου, το καλάμι μπορεί να είναι το τελευταίο κομμάτι που έχει.
κυκλοφορούν όμως φήμες για καλάμια μαϊμού...

το e-shop που το πουλάει είναι αξιόπιστο?
αυτό νομίζω πρέπει να ελέγξεις πρώτα!




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/05/2009 19:54 #3 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Απ: οlympus mx-7
το καλαμι αυτο ειναι πραγματικα απιστευτοοοοοοοοοοοοο τα πουλα ο anglermania.com

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/05/2009 11:02 #4 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
Καλά υπάρχει δίσπαστο με 56 ευρώ??? :shok: :shok: :shok:
Θέλω και γω..... :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 15:55 #5 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
με 56 ευρω καλαμι σοβαρο δεν παιρνεις, ακομα και απο το εξωτερικο. η ποιοτητα ενος καλαμιου εξαρταται αμεσα απο τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει για την κατασκευη του. τα υλικα αυτα κοστιζουν καποιοα χρηματα Α στην εταιρια. η εταιρια το πουλαει σε μια τιμη Β, που στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι 56 ευρω. δεν αναρωτιεσαι γιατι αραγε να ειναι τοσο φτηνο??? ¨συμπερασμα: χαμιλης ποιοτητας υλικα, καλαμια φτιαγμενα σε γραμμη παραγωγης το πιθανοτερο σε εργοστασιο στην κινα και οχι φτιαγμενο στο χερι οπως ολα τα καλα καλαμια της αγορας. ετσι δικαιολογω εγω αυτη την τιμη γιαυτο το καλαμι, και οχι οτι το αφεντικο τρελαθηκε και χαριζει καλαμια...

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 16:09 #6 από Νίκος (no-nick)
Απαντήθηκε από Νίκος (no-nick) στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

ειναι ηπρωτη μου ερωτηση οποτε συγχωρεστε μου το αγχοσ lol!!!βρηκα σε πραγματικα απιστευτη τιμη στο ιντερνετ το olympus mx-7  90-140 c.w. δισπαστο(55,90 euro!!!!!!!!!). εχεισ κανεισ εμπειρια απο το συγκεκριμενο καλαμι???



αν ειναι απο εδω anglairmania  να το παρης, δεν ειναι μαιμου  και ειναι εξαιρετικο καλαμι για 56 ευρω , το συγκεκριμενο καλαμι ειναι ιδανικο για ελαφριες καταστασεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 16:44 #7 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

με 56 ευρω καλαμι σοβαρο δεν παιρνεις, ακομα και απο το εξωτερικο. η ποιοτητα ενος καλαμιου εξαρταται αμεσα απο τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει για την κατασκευη του. τα υλικα αυτα κοστιζουν καποιοα χρηματα Α στην εταιρια. η εταιρια το πουλαει σε μια τιμη Β, που στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι 56 ευρω. δεν αναρωτιεσαι γιατι αραγε να ειναι τοσο φτηνο??? ¨συμπερασμα: χαμιλης ποιοτητας υλικα, καλαμια φτιαγμενα σε γραμμη παραγωγης το πιθανοτερο σε εργοστασιο στην κινα και οχι φτιαγμενο στο χερι οπως ολα τα καλα καλαμια της αγορας. ετσι δικαιολογω εγω αυτη την τιμη γιαυτο το καλαμι, και οχι οτι το αφεντικο τρελαθηκε και χαριζει καλαμια...



Το αφεντικό σίγουρα δεν τρελάθηκε και χαρίζει καλάμια, και είναι γεγονός ότι 56 ευρώ είναι εξαιρετικά χαμηλή τιμή.
Όμως:
Η συγκεκριμένη εταιρεία κατα καιρούς ανανεώνει τα μοντέλα που φέρνει, και "ξεκαθαρίζει" ("σκοτώνει") τα μοντέλα που έμειναν stock.
Η τιμή του καλαμιού αυτού ήταν υπερδιπλάσια πριν λίγους μήνες. Πάλι χαμηλή βέβαια, αλλά και πολύ χαμηλότερη της ποιότητας που προσφέρει το συγκεκριμένο καλάμι.

Απλά δουλεύει χωρίς "βιτρίνα" και άλλα λειτουργικά έξοδα, και έχει την "ευκολία" να πουλα με χαμηλά περιθώρια κέρδους.

ΥΓ1: Το συγκεκριμένο καλάμι το ψάρεψα, είναι εξαιρετικό (όχι μόνο λόγω της τιμής του), απλά είναι....δίσπαστο. Και προσωπικά δε με βόλεψε γιατί δε θέλω να έχω το μπελά της μεταφοράς.
Αν θέλεις, κοίταξε και τα άλλα κομμάτια που πουλά, στο www.anglermania.com, συγκεκριμένα τη σειρά των Hiro και σύγκρινε τιμές. Θα δείς ότι γενικά είναι φθηνότερο απο sites  του εξωτερικού.

ΥΓ2: Αυτό που λές για τα υλικά ισχύει ως ένα βαθμό. Απο εκεί και πέρα, όλοι ξέρουμε ότι ξεκινά το "φούσκωμα" της μάρκας. Επίσης, για ψάρεμα δεν πας μόνο με χειροποίητα καλάμια. Αυτά τα εργαλεία παίζουν σε άλλο επίπεδο, αλλά δε σημαίνει ότι αυτόματα "ακυρώνονται" όλα τα άλλα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 18:30 #8 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

με 56 ευρω καλαμι σοβαρο δεν παιρνεις

Όταν λες καλάμι σοβαρό τι εννοείς? Καλάμι που να ρίχνει βαθιά? καλάμι που να παλεύει το ψάρι σωστά? που να μην σε κουράζει? που να μην χαλάει? τι ακριβως....?
Εγώ πάντως που έχω και ακριβα καλάμια (καμια 250Ε μην τρελαθούμε κιόλας) και φθηνά (των 30Ε ας πούμε) οι ρίψεις μου είναι πάνω κάτω οι ίδιες με μια απόκλιση 20-25 μέτρων που προσωπικά δεν με νοιάζει καθόλου, τα ψάρια ίδια τα παλεύω με όλα τα καλάμια και αν είναι ελαφριά δεν με κουράζουν κιόλας....Τέλος τα ακριβά έχω παρατηρήσει ότι μου χαλάνε πολύ πιο συχνα από τα φτηνά (πάλι καλά που υπάρχουν και οι εγγυήσεις)...
Μην ψάχνουμε την τιμή λοιπόν σ'αυτό που αγοράζουμε (λέω εγώ τωρα) γιατί μπαίνουμε σε άλλα τρυπάκια μετά....Αν αρχίζουμε και πιστεύουμε ότι με το καλάμι των 500 ευρώ πιάνουμε και πιο πολλά, είμαστε νομίζω πολύ πίσω....
Φιλικά Γιώργος.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 18:50 #9 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
αν διαβασεις το ποστ μου καλα, θα καταλαβεις τι εννοω. κανενα καλαμι δεν πεταει απο μονο του μακρια. χρειαζετε η απαραιτητη τεχνικη, η οποια εαν εφαρμοστει σε ενα καλαμι των 60 ευρω , θα σου μηνει στο χερι.  ουτε ειπα οτι χρειαζεται καλαμι 500 ευρω για να πιασουμε ψαρια. αολως επειδη η "φτηνια τρωει των παρα"  και ειμαι παθων, συνηστω να αγοραζουμε καλα εργαλεια, και τα καλα εργαλεια θελουμε η οχι ειναι ακριβα. καλαμι σοβαρο δισπαστο στην ελληνικη αγορα , κατω απο 250 ευρω δεν υπαρχει. τωρα σαυτο που λες οτι σου χαλανε τα ακριβα και οχι τα φτηνα τι να πω? μηπως το καλαμι που σου χαλασε ητανε shimano? δυσκολα θα πιστεψω οτι ενα ιταλικο η ενα αγγλικο καλαμι χαλαει συχνα, απο εργοστασιακο προβλημα και οχι απο λαθος δικο μας.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 19:13 #10 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
πράγματι τα shimano μου χαλάνε, αρκετά συχνά μάλιστα και ας δίνω ένα σωρό λεφτά να τα αγοράσω.....ίσως να χεις και δίκιο, δεν ξέρω...απλά θυμάμαι όταν ήμουν μικρός που ψάρευα μόνο με καρούλια και συγκρίνω με το τώρα, που κάθε φορά που πάω για ψάρεμα παίρνω μαζί μου ένα κάρο πράματα, και σκέφτομαι πολλές φορές αν τελικά χρειάζεται να δίνουμε πολλά λεφτά για όλα αυτά τα 'σοβαρά'....
Φιλικά, Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.216 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection