Ερώτηση Εκατοντάδες νεκρά ψάρια

06/04/2009 10:44 #41 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
..............Ακούστε και τους Καραγκίοζηδες τώρα τι επικαλούνται.......και τι ευαγγελίζονται.......ΡΕ ΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ !!!!!!
Δηλαδή αν κατάλαβαμε καλά μας λένε πως τα ψάρια πέθαναν απο την λάσπη ;;;;  ας μας απαντήσει ρε παιδιά κάποιος γνώστης..θα τρελαθούμε..........



Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2009 11:05 #42 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2009 11:07 #43 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2009 11:57 #44 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
Να τι βρήκα ψάχνοντας σχετικά με τον ευτροφισμό και την μόλυνση - ρύπανση -( τα περισσότερα τα έχει ήδη αναφέρει και ο φίλος Γιάννης  ) δεν βρήκα όμως κάτι που να λεει πως τα ψάρια μπορεί να πεθάνουν απο λασπόνερα και θολούρα !!!!! Α ρε ! Νομάρχη....... εκτός κι'αν εννοεί - αλλά δεν το λεει - πως με τις πλυμμύρες παρασύρθηκαν διάφορες τοξικές ουσίες και χύθηκαν στην θάλασσα........αλλά δεν φταίει η λάσπη ούτε η θολούρα !!!!

Ο ευτροφισμός είναι ένα πρόβλημα που παρουσιάζεται σε λίμνες ή κλειστούς αβαθείς κόλπους κάτω απο ορισμένες συνθήκες. Στην ουσία δημιουργείται υπέρμετρη αύξηση της συγκέντρωσης θρεπτικών στοιχείων που προκαλείται απο τον εμπλουτισμό των νερών με απορροές θρεπτικών στοιχείων (νιτρικά και φωσφορικά ιόντα από λιπάσματα και απορρυπαντικά). Τα βακτήρια και τα άλγη γίνονται τόσα πολλά που σχηματίζουν φιλμ (κρούστα) στις υδατικές επιφάνειες προκαλώντας σκίαση στα νερά κάτω από την επιφάνεια Χωρίς φως, τα φύκια και τα βακτήρια στον πυθμένα θανατώνονται προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη ποσότητα τροφής σε άλλα βακτήρια που συνεχίζουν να αναπτύσσονται. Καθώς ο αριθμός των βακτηρίων αυξάνεται η κατανάλωση του οξυγόνου αυξάνεται δραματικά με αποτέλεσμα να μην υπάρχει οξυγόνο για τα ψάρια. Τα ψάρια είναι οι πρώτοι οργανισμοί που πεθαίνουν ενώ ακολουθούν και τα βακτήρια δημιουργώντας ένα νεκρό οικοσύστημα. Αποτέλεσμα του ευτροφισμού είναι η μείωση της ποιότητας του νερού, η μεταβολή της χλωρίδας και πανίδας των νερών, η μείωση της αισθητικής αξίας καθώς και οι περιορισμένες δυνατότητες για αναψυχή.


Σχόλιο : Αν δεν γίνει σύντομα κάτι, το θέμα 'τουρισμός' στα πέριξ του Μαλιακού θα είναι παρελθόν, και προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου που κάποιοι θα κλείσουν τις επιχειρήσεις τους εξ αιτίας της μόλυνσης της θάλασσας και δεν με ενοχλεί γιατί αυτοί που δέχονται  το άμεσο πλήγμα απο αυτη την καταστροφή δεν βλέπω - ακούω - να κάνουν το παραμικρό για να προστατέψουν το θαλάσσιο παεριβάλλον αλλά και τις επιχειρήσεις τους, αλλά μόνο διαμαρτύρονται και περιμένουν απο κάποιους άλλους να κάνουν κάτι, για το μόνο που λυπάμε πραγματικά είναι τα ψάρια και η θάλασσα, και αφού σε μια περιοχή με τόσο ισχυρά ρεύματα συμβαίνει αυτό, φαντασθείτε τι θα συμβεί σε περιοχές που δεν διαθέτουν ρεύματα. 

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2009 12:53 #45 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
Αφού είναι έτσι, εγώ λέω να ταίσουμε τον νομάρχη και τους υπόλοιπους ανευθυνο-υπεύθυνους με τα ψάρια!!!!! :crazy:
Τραγικό να το ακούς και να το συζητάς, τραγικότερο να το βλέπεις!Η εικόνα των ψαριών που επιπλέουν μου έφεραν στο μυαλό τραγικές μνήμνες απο ανάλογα φαινόμενα έχω ζήσει αρκετές φορές την άνοιξη στα Γιάννενα που σπούδαζα, με άπειρα μικρά και μεγάλα, πολύ μεγάλα, νεκρά ψάρια και μυρωδιά που έκανε απαγορευτική μέχρι και την βόλτα στον παραλίμνιο δρόμο!Εκεί οι φορείς πάντως αντέδρασαν και τα πράγματα βελτιώθηκαν τα τελευταία χρόνια!Ελπίζω οι φορείς να δείξουν την απαραίτητη ευαισθησία τελικά και να λάβουν δραστικά μέτρα!

Σχετικά με το αν είναι επικίνδυνο το μπάνιο στην περιοχή!Εξαρτάται από το είδος των λιπασμάτων που κατέληξαν και την συγκέντρωσή τους εκεί καθώς πολλά από αυτά μπορεί να είναι τοξικά!Επίσης εξαρτάται κι από το είδος των βακτηριδίων που αναπτύχθηκαν και την συγκέντρωσή τους πάλι στην περιοχή αφού πολλά μπορεί να είναι παθογόνα!
Μόνο οι δειγματολυπτικοί έλεγχοι τελικά μπορούν να δώσουν ξεκάθαρες απαντήσεις! :bye:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2009 17:25 #46 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
Πέρα από τα ψάρια που χάθηκαν έτσι άδικα υπάρχει άλλη μια επιβάρυνση που μόλς τώρα αντιλήφθηκα...Όλα αυτά ήταν ψάρια σε αναπαραγωγική ηλικία!Φοβάμαι μηπως υπάρχουν επιπτώσεις και στον αριθμό των επόμενων γενιών ψαριών της περιοχής... :sad:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2009 18:46 #47 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
Μάλιστα... Συνέβη νωρίτερα από όσο φανταζόμουν...Για πόσο καιρό φίλες και φίλοι θα μένουμε θεατές; :mda:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2009 01:31 #48 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
Μαλιστα!!!!!
Το κουφο της υποθεσεις καλοι μου φιλοι ειναι ΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑ.
Ελληναρες στο μεγαλειο μαs ok:
ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ
Λοιπαμε πραγαμτικα οταν ακουω αναφωρες απο πολυ κολυτους φιλους το τι πραγματικα συνβενει αυτες της μερες γενικα στον Μαλιακο Κολπο .Κανω τον προλογο ωστε να μεταφερω το π.μ που ελεβα στο κηνιτο μου σημερα το απογευμα  :shok:

Ειναι ακριβως οπως θα το γραψω!!!
Ο Νομαρχης λεει φατετα δεν εχουμε προβλημα.
Ο Φιλος με το Π.Μυνιμα του μου λεει ΑΚΡΙΒΩΣ !!!

Μακελιο φιλε στα Καμενα Βουρλα!!! τσακωνωνται ποιος θα παρει τις συναγριδες χωρια τους καμπαναδες  :shout:
Παρακουλουθουσα το ΦΑΙΝΩΜΕΝΟ xθες και σημερα το πρωι.

Δημαδη με λιγα λογια φθασαμε στο σημειο να πεζουμε και ξυλο αν χρειαστει να παρουμε κανα ψοφιο ψαρι  :spiteful: :spiteful:
Αλιμονο μας Κυριοι!!!!!
Και η κουτση Μαρια παει να παρει τα σκασμενα για φαγωμα η για ποληση στην Μαυρη.
Εχουμε και τα Παραθαλασια Ταβερνακια για αυτη την δουλεια.

Ευτηχος ενα μεροι το προβλημα κρατα ακομη εως και Καραγκουνη μερια για τους γνωστες της περιοχης και δεν ξεφυγε προς Αγιο Κωντσαντινο Αλκιτα και μετα ποιο μεσα που τα νερα αρχιζουν και ξαναγεινωντε ρηχα και στενα κοματια Θαλασσας.
Λυπαμε αλλα το θεμα ειναι χοντρο ακομη περισωτερο απο το κακο που κανουν οι τρατες!!
Πραγματικα οικολογικη καταστροφη.
Το θεμα ειναι πνιγμενο απο τα μεγαλα Κρατικα καναλια γιατι το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι μαλον κατα την αποψη μου.Ετσι ισως θα πρεπει να ραβουν τα στωματα Οι μικροι της Περιφερειας ωστε το θεμα να περασει παροδικα.
Επισεις αναφερθεικε για τα 2 αγκυροβολημενα βαπορια [ μικρα ] που ειναι εδω και 2 Μηνες ακηνητα στην Στυλιδα και το τι κουβαλανε αυτα πανω τους κανεις δεν γνωριζει παρα μονο οι πληοκτιτες τους και η μεταφωρικες ετερειες τους.
Τα συμπερασματα πολαπλα και ανηξερευνητα για τους κοινους θνητους που μιαζουμε με προβατα το να ακολουμε την σφαγη για τα συμφερωντα ορισμενων που πλουτιζουν σε βαρος του καθε Πολιτη Αυτης της Χωρας που καθε μερα αγανακτα και περισωτερο.
Τουλαχιστον σε αυτες τις περιπτωσεις θα επρεπε να περνουν μερος ακομη και ιδιοτες με γνωση προς το περιβαλον και γενικα περιβαλωντικες Οργανωσεις οπως Ομοσπονδιες αλιειων Τρατων και των υπολοιπων Ομοσπονδιον ωστε η πιεση να ειναι αποτερη και ανωτερη με ιδιοτικες προτοβουλιες και δηγματολιψιες σε αποστολες ξενων Ευρευνητικων Κεντρων ωστε να εχουμε τα γρηγορα και σαφη Αποτελεσματα για το καλο του τοπου Αυτου  που πραγματικα πολοι απο  αυτος ζουν με την Αλιεια και τον Καλοκαιρινο Τουρισμο.
Τα συνεσθηματα αυτη την στιγμη ακομη ειναι μπερδεμενα για ολους μας!!
Αν πραγματικα συνβει αυτο που ανεφερε ο Γιαννης εδω και 2 μερες τοτε μιλαμε για πραγματικη εξαφανιση των ψαριων ακομη και οποιουδιποτε οργανισμου.
Αυτο θα το καταλαβουμε στην συνεχεια των χρονων και οχι σημερα που το συζηταμε.
Ακομη δεν φθασαμε ωστε να γνωριζουμε αν ειναι επιβλαβες για την υγεια μας ακομη και η απλη κολυμβηση στον Μαλιακο Κολπο.Σκεφθειτε πως αν σε περιπτωσει βαρειων χυμικων τοτε την καναμε απο κουπες μιας και η μεσογειος ειναι ενας μεγαλος κλοιστος Κολπος.
Η φαντασια οργιαζει και θα πρεπει να ψαχνωμαστε ωστε να ξερουμε το τι πρωκιτε να μας συνβει στα επωμενα χρονια ωστε να εχουμε τις αναολογες προφυλαξεις αν ειναι φυσικα δυνατον να μπωρουμε να ανταπεξελθουμε στο ελαχιστο δυνατον ο καθενας μας η ακομη και ομαδικα.
Ισως παρασειρωμε με της εικωνες που ειδα απο το Σταρ Λαμιας και να λεω Τα δικα μου,αλλα πιστεψτε φθασαμε στο σημειο 000000
Εμεις πρεπει να βαλουμε τελος στους αισχρους κερδοσκοπους που εκμεταλευωνται τον αγνο αγραματο Κοσμο που εχει αγνοια το τι ειναι τι, και γιατι..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2009 15:00 #49 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
Πριν από λίγα λεπτά διάβασα για ¨δηλητηριώδη αέρια, που προέρχονται από υποθαλάσσια ρήγματα.¨ :mda:
Είναι γνωστό ότι στην περιοχή του Βόρειου Ευβοϊκού υπάρχει υποθαλάσσιο ρήγμα(από εκεί προέρχεται και το, ασυνήθιστα μεγάλο, βάθος  των 450+ μέτρων). Στο ύψος της Λίμνης Ευβοίας να φανταστείτε.
Αυτό θα μπορούσε να δώσει μια κάποια εξήγηση στο φαινόμενο. :sad: Αλλά δεν παύει να υπάρχει εδώ μια τεράστια καταστροφή!
Στα ΝΕΑ, υπάρχει φωτογραφία από ψάρι με μεγάλο βάρος (κάνουν λόγο για 30 κιλά!).

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/04/2009 16:30 #50 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Εκατοντάδες νεκρά ψάρια
Από αλλού προέχρονται τα δηλητηριώδη αέρια...
Από το μυαλό των υπευθύνων που προσπαθουν να αποποιηθούν τις ευθύνες τους, όχι από το ρήγμα!Αν είναι δυνατόν! :treaten:
Και τώρα ήταν η πρώτη φορά που απελευθερώθηκαν αέρια από το ρήγμα;Ποτέ ξανα;Έγινε κάποιος σεισμός τις προηγούμενες μέρες πριν αρχίζουν τα ψάρια να πεθαίνουν;

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.358 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection