Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

12/03/2007 16:30 #71 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Η θερμοκρασία ήταν 10-11 C, ο καιρός όχι και τόσο καλός, με σποραδική βροχή και με πολύ αέρα, η μύγα: αρχικά την σήκωσα σε μια dry fly parachute (χρυσό σώμα και γκρι φτερό) όπου βρήκε τρείς φορές χωρίς να την πάρει και στην συνέχεια έβαλα μια νύμφη(may fly nymph) πίσω από την μύγα όπου και την έπιασα.   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 17:40 #72 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Εχεις βρει κλωστη σε χρυσο η χρησιμοποιεις αυτη για τα κεντηματα?Εμενα αυτη την εποχη μου δουλευει καλα μια καφε stonefly σε μεγεθος 12 με καφε σωμα.Δουλευουν επισης και οι midges σε 18 αλλα τις φτυνουν ευκολα.Εχω διαπιστωσει οτι με χαμηλη θερμοκρασια και βροχη νωρις την ανοιξη βγαινουν πιο ευκολα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 17:49 #73 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Η κλωστή δεν παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο στις μύγες μου γιατί την καλύπτω με μαλλί(ανάλογα τι χρώμα θέλω να την κάνω) και χρησιμοποιώ αποκλειστικά κλωστή, ιδική για δέσιμο μύγας, νούμερο 0/8. Προφανώς τα έντομα που λες είναι τα νίντλς. Και ναι ισχύει αυτό με την βροχή. το έχω πετύχει και εγώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 18:12 #74 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ορέ παλικάρια αν δεν σας κάνη κόπο βάλτε καμιά φωτ να καταλάβουμε και εμείς τα στραβάδια

Ωραίο ψάρι έπιασες ρε φίλε τι Ελληνικό και τούρκικο σου λένε, στη σχάρα με λεμονάκι και καλή όρεξη μπράβο?????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 18:26 #75 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φωτογραφία με τι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 18:39 #76 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
μύγες και άλλα ζωάκια τα κατασκευάζετε από ότι βλέπω μόνοι σας
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 19:10 #77 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Φιλε Σταυρο, πες μου τι φτερα χρησιμοποιεις.Εγω χρησιμοποιω τα whiting silver grade αλλα τα αγοραζω αρκετα ακριβα απο Γερμανια.Ειναι παντως πολυ καλα.Δοκιμασε για σωμα τριχα γιδας.Ειναι πολυ ανθεκτικο και δεν αλλαζει χρωμα στο νερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 19:14 #78 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Και εγώ τα ίδια χρησιμοποιώ αλλά σε bronze και τα παίρνω από Ebay ή από Αμερική αν έχεις να σου τα στείλει κάποιος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 19:24 #79 από Νίκος θεοδώρου (mayfly)
Απαντήθηκε από Νίκος θεοδώρου (mayfly) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Δεν πιστευω να χρησιμοποιεις τα VMC?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 19:27 #80 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Μήπως ήθελες να πεις TMC  αγκίστρια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.211 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection