Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

12/03/2007 10:56 #51 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Δημητρη καλημερα.
Πρωτον δεν θα τρελαθουμε & δεν θα χαλασουμε τις καρδιες μας.
Προσωπικη μου αποψη, η πεστροφα δεν ειναι η ντοπια η αγρια πεστροφα (αυτην που ψαρευες τις προαλες), τωρα αν ειναι Αμερικανα η' Καναδεζα αυτο δεν το γνωριζω.*
Ηρεμια, και παλι μπραβο για το πιασιμο της.

*Σιγουρα η Ελληνικη πεστροφα ΔΕΝ ειναι:


Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 11:52 #52 από DHMHTRHS FETAS
Απαντήθηκε από DHMHTRHS FETAS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Μου αρέσει που μου συνιστάς ηρεμία όταν έχεις γράψει:
""ΗΜΑΡΤΟΝ !!!
Αγρια πεστροφα ? θα επεμβει ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ αυτεπαγγελτα ""

Και μην ξεχνάς ότι αναφέρεσαι στον σταύρο ο οποίος έχει ψαρέψει σε άπειρα ελληνικά ποτάμια και του λες με λίγα λόγια ή ότι σας κοροιδεύει ή ότι είναι άσχετος και δεν ξέρει ποιά είναι η άγρια πέστροφα.Το συγκεκριμένο ψάρι είναι 2,300 κιλά(πατωμένο ψάρι) οπότε μην έχετε την απαίτηση να έχει τα ίδια χρώματα με μια πέστροφα του μισού κιλού (η πέστροφα όταν βγήκε είχε χρυσαφί χρώμα και μετά απο λίγη ώρα έξω από το νερό σκούρηναν τα χρωματά της).

Tight Loops

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 12:45 #53 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Δημητρη μη βγαζεις λαθασμενα συμπερασματα.
1ον).Αναφερομαι για τη συγκεκριμενη πεστροφα.Τωρα δεν φερω καμια αντιρηση για τον Σταυρο για το οτι εχει ψαρεψει απειρα Ελληνικα ποταμια οπως γραφεις, λεω την αποψη μου οπως θα δετχω και τον οποιοδηποτε ψαρα που θα εχει ψαρεψει μονο μια φορα .
Εχω δει πεστροφα με τα ματια μου ,των 3 κιλων, πεστροφα των 5 κιλων, πεστροφα των 8 κιλων,ψαρεμενες στη περιοχη μου,ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΕΙΧΑΝΕ  ΣΑΝ ΚΕΡΑΣΙΑ.*Τωρα οπως μου εστειλες στο Π.Μ η πεστροφα εινα αρσενικη,(αυτην την αποψη εχω και εγω)  τωρα γιατι δεν ξερω αν ειναι ΚΑΝΑΔΕΖΙΚΗ η' ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ δεν ψαρευω σ' αυτα τα μερη για να γνωριζω (θα ρωτησω ομως και θα σου πω ακριβως ).
Στη περιοχη μου γινετε εμπλουτισμος των ποταμιων (λιγο ομως και κακως) με την αγρια πεστροφα και καπου καπου με γοννο ΙΤΑΛΙΚΟ .


* Οι μεγαλες πεστροφες δεν εχουν πιαστει απο μενα,απ' αλλους και μαλιστα με ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ τροπους

Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 12:56 #54 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Δημητρη και κατι αλλο βασικο που ξεχασα ν΄ απαντησω.
Το ψαρι σιγουρα πιαστηκε στο ποταμι και σιγουρα η μαχη θα ητανε συναρπαστικη.
Πιστευω ομως οτι ειναι γοννος αλλης ρατσας.
Δεν λεω οτι ειμαστε ασχετοι εμεις η' οτι ειναι ασχετος ο Σταυρος .
ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ


Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 13:02 #55 από DHMHTRHS FETAS
Απαντήθηκε από DHMHTRHS FETAS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γιώργο εσύ είπες ότι δεν είναι άγρια ελληνική πέστροφα και τώρα μας λες ότι απλά δεν είναι σαν αυτές που έχει το ποτάμι που ψαρεύεις.Εκτός και αν ο Αχελώος έχει μόνο άγρια ελληνική πέστροφα.

Tight Loops

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 13:06 #56 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Δημητρη ΝΑΙ.
Στα μερη που ψαρευω το ποταμι κρατα την ΕΛΛΗΝΙΚΗ πεστροφα.
Αν θελεις μπορω να σου πω περισσοτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 13:15 #57 από DHMHTRHS FETAS
Απαντήθηκε από DHMHTRHS FETAS στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Δημητρη ΝΑΙ.
Στα μερη που ψαρευω το ποταμι κρατα την ΕΛΛΗΝΙΚΗ πεστροφα.
Αν θελεις μπορω να σου πω περισσοτερα.

ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ,ΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΣΙΡΚΟ

Tight Loops

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 13:44 #58 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Δημητρη σε ποιο θεμα απορεις ?
Τ' οτι ψαρευω μονο την Ελληνικη πεστροφα ?
Τ' οτι στο μερος που ψαρευω κραταει μονο αυτη ?

Τελος παντων ας κλεισει το θεμα εδω , γιατι οπως σωστα εγραψες οντως κανταντησε ΤΣΙΡΚΟ


Φιλικα Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 13:52 #59 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Λοιπόν γιατί βλέπω ότι πολλά έχουν γραφεί από τότε που ανέβασα την φωτογραφία, θα ανεβάσω και μερικές άλλες από διάφορα ποτάμια και ας μου απαντήσετε ποιες είναι άγριες και ποιες rainbow.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2007 13:56 #60 από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman)
Απαντήθηκε από Σταύρος Μπλέτσος (flyfisherman) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
02
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.259 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection