Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

13/08/2014 08:10 - 13/08/2014 08:12 #541 από Τηλέμαχος Μπέλλος
Απαντήθηκε από Τηλέμαχος Μπέλλος στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
astraeus.gr/nea/78-syllipsi-lathralieon-ston-potamo-araxtho

Οταν υπάρχει θέληση όλα λειτουργούν όπως πρέπει. Η αρχή έχει γίνει ήδη

«Αστραίος» Πανελλήνιος σύλλογος Fly Fishing και προστασίας της άγριας πέστροφας

www.astraeus.gr

Catch & release, ψαρεύουμε για να γεμίσουμε την ψυχή μας και όχι το καλάθι μας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 18:58 #542 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
επιτελους κατι αξιολογο...

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/04/2015 00:57 #543 από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γιαννη αυτην την εποχη με μυγα η πεταλουδα τσιμπανε.ανεβαινω καμμια φορα απο πατρα σε αραχθο η αωο αλλα δυστυχως στο ψαρεμα αυτο δεν ειχα επιτυχια.Μου φαινεται πολυ δυσκολο το ψαρεμα της πεστροφας.( ψαρευω με τον τροπο και το καλαμι ποπυ κανω σπινιν στην θαλασσα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2015 17:05 #544 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ έγραψε: Γιαννη αυτην την εποχη με μυγα η πεταλουδα τσιμπανε.ανεβαινω καμμια φορα απο πατρα σε αραχθο η αωο αλλα δυστυχως στο ψαρεμα αυτο δεν ειχα επιτυχια.Μου φαινεται πολυ δυσκολο το ψαρεμα της πεστροφας.( ψαρευω με τον τροπο και το καλαμι ποπυ κανω σπινιν στην θαλασσα)


με πεταλούδα και ψεύτικες μύγες δεν ψαρεύω, μόνο ζωντανά δολώματα χρησιμοποιώ και ποτέ spinning στις πέστροφες.

η πέστροφα από ότι έχω καταλάβει, προτιμάει να στήνει καρτέρι και να αρπάζει ότι φέρνει το ρεύμα, πάρα να κυνηγήσει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2015 17:21 #545 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

mike fisherman έγραψε: παιδια να σας ρωτησω ειμαι απο καρδιτσα και αν βρω χρονο το καλοκαιρι ξερει κανεις κανα μεος ενδειχτηκο στα τρικαλα ή τη καρδιτσα για να μην ψαρευω μονο στη λιμνη οταν ανεβω απο Αθηνα


λιμνη εννοες πλαστηρα φανταζομαι...

κατεβαινει ενα ρεμα απο τον καρβασαρα, (ιχθυοτροφειο ο ευρυτος) εχω βγαλει εκει αγριες πεστροφες. στα επινιανα επισης στις πηγες του αγραφιωτη, και απο τα πετραλωνα κατεβαινει ενα ρεμα που μπορεις να το ψαρεψεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/05/2015 17:35 #546 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

Γιάννης έγραψε: λιμνη εννοες πλαστηρα φανταζομαι...

κατεβαινει ενα ρεμα απο τον καρβασαρα, (ιχθυοτροφειο ο ευρυτος) εχω βγαλει εκει αγριες πεστροφες. στα επινιανα επισης στις πηγες του αγραφιωτη, και απο τα πετραλωνα κατεβαινει ενα ρεμα που μπορεις να το ψαρεψεις.


www.openstreetmap.org/#map=16/39.2489/21.6862
www.openstreetmap.org/#map=15/39.1412/21.6202
www.openstreetmap.org/#map=15/39.1802/21.7330

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2015 13:00 #547 από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
τι δολωμα γιαννη ;σκουλικι;χωρις μπουλντο μονο νημα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2015 23:55 #548 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες στον Ευρυτο εχω ψαρεψει αλλα ηθελα κατι πιο μεγαλο .Θα το δω οταν παω πανω...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2015 22:48 #549 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ έγραψε: τι δολωμα γιαννη ;σκουλικι;χωρις μπουλντο μονο νημα;


βασικα με τσιρονι. μεγεθος μεχρι 7cm ειναι καλα...

4dim-aridaias.pel.sch.gr/ekpaideusi/fysi.../tsironi/tsironi.htm

το σκουλικι καλο ειναι στην αρχη της περιοδου, αλλα μολις ζεστανει ελαφρως ο καιρος και αρχισουν να πετανε εντομα και προνυμφες εννοειται οτι δουλευουν καλυτερα απο τα σκουλικια.

δεν βαζω buldo αλλα φελλο, μεγεθος να σηκωνει βαριδι 3-4g. τον βλεπω καλυτερα, με πετονια ψαρευω, απο 0.18 εως 0.23 παιζω, οχι νημα. μανα και παραμαλο πιο λεπτο απο την μανα με μηκος 20cm περιπου δεμενο με κομπο, οχι με στριφταρι.

www.netknots.com/fishing_knots/surgeons-knot/

ο μονος λογος που το κανω αυτο ειναι για τα σκαλωματα να μην χανω τουλαχιστο τους φελλους οταν δεν ξεμπλεκει με τιποτα. αν και συνηθως η μανα κοβεται!!!

τωρα τελευταια δεν το κανω αυτο. 0.22 πετονια εχω, φελλο βαριδι και αγκιστρι. τοσο απλα..

οταν ψαρευω με τσιρονι βαζω ενα βαριδι 2-3g περιπου στα 10cm απο το δολωμα
οταν ψαρευω με εντομα βαζω αυτο το βαριδιο στο υψος του φελλου για να εχω βαρος για τις ριψεις, και κοντα στο δολωμα ενα πολυ μικρο βαριδακι 0.5g η 1g περιπου παλι καμια δεκαρια ποντους απο το δολωμα.

ζουν κατι εντομα μεσα στο νερο που ειναι σαν καμπιες μεσα σε ενα κελυφος απο πετραδακια η ξυλαρακια που φτιαχνουν, δεν ξερω πως λεγονται να σου δειξω καμια φωτογραφια, στο επομενο ψαρεμα θα φωτογραφισω και θα ανεβασω. ειναι κορυφη για πεστροφες...

και οι απλες οι μυγες δουλευουν πολυ καλα, ειδικα οι μεγαλες, γενικα οτι εντομα εχει η περιοχη η το ποταμι που θα ψαρεψεις δουλευουν καλα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2015 23:01 #550 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ έγραψε: τι δολωμα γιαννη ;σκουλικι;χωρις μπουλντο μονο νημα;


επισης να εχεις κατα νου πως η πεστροφα φοβαται πολυ ευκολα, η μιση δουλεια, να μην πω το 90% ειναι η διακριτικοτητα απο οτι εχω καταλαβει...

μερες με συννεφια ειναι καλυτερες, οταν εχει ηλιοφανεια και πολυ διαυγη νερο το ποταμι τρομαζουν πιο ευκολα, επισης οσο λιγοτερο νερο εχει το ποταμι τοσο πιο ευκολα τρομαζουν... εχω την εντυπωση πως πρεπει και να κουν πολυ καλα, ειδικα τους ηχους απο τυχων βαρια βηματα νομιζω τους αντιλαμβανονται και τρομαζουν.

εχω δει πεστροφα να με αντιλαμβανεται και να εξαφανιζεται απο 25 μετρα αποσταση...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.280 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection