Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

27/08/2011 10:28 #521 από dead
Απαντήθηκε από dead στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Κανείς κάποια βοήθεια;Διάβασα και τις πρώτες 70 σελίδες κ μερικές διάσπαρτες απο τις υπόλοιπες αλλά δεν βρήκα πληροφορίες.Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2012 09:28 #522 από Γιώργος (1giorgos)
Απαντήθηκε από Γιώργος (1giorgos) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ψαρεμα στις 29/6/2012
Αποστολος ... μεγαλος πλεον !
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τηλέμαχος Μπέλλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2012 20:08 #523 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γενοκτονία φίλε Γιώργο............

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2012 05:22 #524 από Τηλέμαχος Μπέλλος
Απαντήθηκε από Τηλέμαχος Μπέλλος στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Καλημέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα. Είμαι πολύ νέος στο ψάρεμα, έχω πάει μόνο 2 φορές (τέλη Μαΐου αρχές Ιουνίου) σε ποτάμι για πέστροφα και ψαρεύω με mepps τον τενεκέ όπως το αναφέρετε εδώ μέσα. Έχω φάει τρελό κόλλημα και οπωσδήποτε θα το συνεχίσω. Θα ήθελα όμως κάποια στιγμή να προχωρήσω και στο fly fishing μιας κι έχω δει πολλά βιντεάκια και θεωρώ πως θα μου αρέσει περισσότερο. Μία απορία που έχω είναι σχετικά με την εποχή δηλαδή τον Αύγουστο ψαρεύονται καθόλου ή επειδή έχει πέσει η στάθμη των ποταμών είναι πιο δύσκολο; Για Σεπτέμβριο και Οκτώβριο κάπου διάβασα ότι είναι καλοί μήνες. Ευχαριστώ

«Αστραίος» Πανελλήνιος σύλλογος Fly Fishing και προστασίας της άγριας πέστροφας

www.astraeus.gr

Catch & release, ψαρεύουμε για να γεμίσουμε την ψυχή μας και όχι το καλάθι μας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2012 15:49 - 26/07/2012 15:51 #525 από Τόλης (tolis_L)
Απαντήθηκε από Τόλης (tolis_L) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γεια σου Τηλεμαχε,

Το καλοκαιρι ειναι λιγο ποιο δισκολα τα πραγματα για αρκετους λογους..

1. Πολυκοσμια στα ποταμια (ψαραδες και μη) οποτε τα ψαρια ειναι τρομαγμενα.
2. Ο συνδιασμος της εξοτερικης θερμοκρασιας και των λιγων νερων κανει το νερο του ποταμου σε πολες περιπτοσεις αρκετα ζεστο οποτε τα ψαρια ειναι λιγοτερο κινητικα.

Αυτα τα λιγα απο μενα...
Οτι χρειαζεσαι απο πληροφορια αλλα και βοηθεια σχετικα με το fly fishing δες εδω:
www.fly-fishing.gr

Υ.Γ. Πέτα τους "τενεκεδες"... ;p

Τόλης

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/07/2012 05:27 #526 από Τηλέμαχος Μπέλλος
Απαντήθηκε από Τηλέμαχος Μπέλλος στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Σε ευχαριστώ Τόλη, φοβερό το site με πάρα πολλά άρθρα. Το είχα δει από καιρό και αυτό ήταν που με έκανε να δω το fly fishing με άλλη ματιά αλλά δεν ξέρω μου φαίνεται κάπως δύσκολο ειδικά για μένα που ξεκινάω τώρα. Λέω να συνεχίσω λίγο με πεταλούδες και αν μπορέσω ξεκινάω και fly.

Φιλικά Τηλέμαχος

«Αστραίος» Πανελλήνιος σύλλογος Fly Fishing και προστασίας της άγριας πέστροφας

www.astraeus.gr

Catch & release, ψαρεύουμε για να γεμίσουμε την ψυχή μας και όχι το καλάθι μας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/08/2012 21:45 #527 από Τόλης (tolis_L)

Fly Fishing - Greece
"a Passion For Fly Fishing"
www.fly-fishing.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/10/2012 16:06 - 15/10/2012 09:10 #528 από Γιώργος (1giorgos)
Απαντήθηκε από Γιώργος (1giorgos) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ψαρεμα 12/10/2012
Αποστολος με πεστροφα 1kg

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2013 19:37 #529 από Γιώργος (1giorgos)
Απαντήθηκε από Γιώργος (1giorgos) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Πρωτο ψαρεμα για φετος 1/5/2013.

Αλεξανδρος.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αλέξανδρος Κλώνος, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2013 19:43 #530 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Μπραβο Γιωργη,καλη αρχη,πολλα μπραβο στον Αλεξανδρο...Χρονια πολλα φιλε μου,να χαιρεσαι την οικογενεια σου!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.283 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection