13/08/2014 07:55 #540
από Δημήτρης
Κατάρχήν να χαιρετίσω την όμορφη παρέα σας.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω αν και σας παρακολουθώ αρκετό καιρό.
Η καταγωγή μου είναι από την Ήπειρο και συγκεκριμένα απο την περιοχή των Τζουμέρκων.Ανεβαίνω συχνά γιατί μου αρέσει πάρα πολύ όλη η περιοχή που έχει να σου δώσει πάρα πολλά μεταξύ των οποίων και εκπληκτικά ποτάμια για το ψάρεμα της πέστροφας.
Το ψάρεμα σε αυτά τα ποτάμια είναι εκπληκτικό .Σου δημιουργεί μια ψυχική ανάταση και ηρεμία που σε συνδιασμό με το άγριο επιβλητικό τοπίο σε γεμίζει συναισθήματα.
Ομως τα τελευταία χρόνια τα συναισθήματα γίνονται ανάμικτα.Η καταστροφή που συντελείται απο πάρα πολλούς αυξάνεται τρομακτικά.
Καμάκια ,ψαροντούφεκα ,νυχτερινό με φακούς ,άδειασμα διάφορων φαρμάκων στο νερό που κάνουν τα ψάρια να πετάγονται έξω , ακόμη και μπουλτόζες ,που όπου είναι δυνατόν ,αλλάζουν την κοίτη του ποταμου για να μαζέψουν τα ψάρια.Τα δίχτυα είναι πια ρουτίνα .Αυτό όμως που έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις είναι η χρήση του πεζόβολου.
Ποτάμια σαν τον Καλαρρύτικο που εκεί έπρεπε να είναι το βασίλειο της πέστροφας έχουν ρημάξει.Οι ντόπιοι αυθέρετα τοποθέτησαν πινακίδες που γράφουν οτι απαγορευεται το ψάρεμα για να λυμαίνονται μόνοι τους το ποτάμι φοβίζοντας έτσι κάποιον που με το καλάμι του θα πάει για το αγαπημένο του χόμπι.Τον Ιούλιο είχα ανέβει προς τις πηγ΄ες του Καλαρρύτικου.Ενα φανταστικό μέρος στα 1500μ υψόμετρο.Αφού μάζεψα λίγο τσαι μετά ασχολήθηκα με το ψάρεμα μέχρι αργά το απόγευμα.Επιασα 2 μικρά ψαράκια τα οποία τα άφησα φυσικά.Φευγοντας βρίσκω έναν Αλβανό που πιο πάνω είχε αγελάδες..Μου λέει "φίλε εδώ έρχονται όλοι με πεζόβολα εσύ με το καλάμι ήρθες να πιάσεις ψάρια "; 
Στον Αραχθο ,και ειδικά πτιν την χαράδρα εκεί έχει γίνει η μεγάλη σφαγή απο τους κατοίκους των Ιωαννίνων κιαι της γύρω περιοχής. Απίστευτα νούμερα που ικανοποιούν το " εγώ" του κάθε πιθηκοειδούς που θέλει να λέγεται ψαράς.Και το χειρότερο είναι μερικοί έχουν το θράσος να το καυχιούνται δημοσίως οτι πιάσαν 30 ψάρια ......Όσο δε για τις αρχές ,φυσικά ανύπαρκτες.Και τι να κάνουν άλλωστε αφού σε ορεινες περιοχές αρμόδια είναι κάτι αστυνομικά τμήματα 3 ατόμων .Ετσι μου απάντησαν φέτος απο το Δασαρχείο Ιωαννίνων.
Εχουμε λοιπόν υποχρέωση απο μόνοι μας να κάνουμε ότι είναι δυνατόν.Πρέπει να προστατέψουμε αυτά τα όμορφα ποτάμια που μας χάρισε η φύση και που έχουμε υποχρέωση να τα παραδώσουμε αύριο στα παιδιά μας .Να απομονώσουμε όσους τέτοιους βλέπουμε ,φωτογραφιζοντάς τους και καταγγελοντάς τους. 
Εγω απο φέτος ορκίστηκα ότι δεν θα χαριστώ σε κανέναν καριόλη .Είτε είμαι για ψάρεμα ,είτε για κυνήγι, αν πέσει στην αντιληψή μου τετοιο περιστατικό θα το φτάσω ως το τέλος. γιατί όπως πάει σε λίγο η πέστροφα θα είναι ένα εξαφανισμένο είδος από τα όμορφα ποτάμια μας.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Γιώργος Ε.Τ. (G.E.T. Hooked), Τηλέμαχος Μπέλλος, teo
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.