Ερώτηση Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι

05/05/2013 19:52 #531 από Γιώργος (1giorgos)
Απαντήθηκε από Γιώργος (1giorgos) στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Μια φωτο μια ζωη .....
Ευγενιος, Αποστολος , Αλεξανδρος ψαρευουν.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2013 19:59 #532 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Πολλα συγχαρητηρια σε εσενα Γιωργη και κυριωs στα παιδια!!! :good: :ok: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2013 11:35 - 19/05/2013 12:11 #533 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Emil , Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2013 09:40 #534 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ειχεs τρομερο και πανεμορφο <<ανταγωνιστη>> φιλε Γιαννη!!!Συγχαρητηρια!!! :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2013 19:45 #535 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Emil

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/08/2013 20:44 #536 από Τηλέμαχος Μπέλλος
Απαντήθηκε από Τηλέμαχος Μπέλλος στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Ιριδίζουσα πέστροφα με την τεχνική του Fly Fishing



«Αστραίος» Πανελλήνιος σύλλογος Fly Fishing και προστασίας της άγριας πέστροφας

www.astraeus.gr

Catch & release, ψαρεύουμε για να γεμίσουμε την ψυχή μας και όχι το καλάθι μας
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Γιάννης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2014 21:07 #537 από ΝΙΚΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΙΚΟΣ στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
βλεπω οτι αυτο το θεμα εχει αρκετα χρονια να γραψει.εγω ειμαι νεος στο ψαρεμα και φετος ξεκινησα πεστροφα.
ψαρευω με πεταλουδα και μυγακι.ειμαι απο τρικαλα.γνωριζει κανεις κανενα καλο μερος για πεστροφα?προς μεσοχωρα,προς ασπροποταμο κλπ....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2014 11:55 #538 από Τηλέμαχος Μπέλλος
Απαντήθηκε από Τηλέμαχος Μπέλλος στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Γεια σου Νίκο, κι εγώ από Τρίκαλα είμαι και ψαρεύω στα μέρη μας με fly ή λάσο όπως είναι κοινώς γνωστό. Τα ποτάμια μας τα έχουν καταστρέψει οι παράνομοι, όπου και να πας δεν θα δεις πέστροφες πάνω από 200-300 γραμμάρια, ίσως αν είσαι τυχερός θα δεις μια φορά τον χρόνο κανένα καλό κομμάτι. Περισσότερο σημασία έχει μιας και είσαι νέος στο ψάρεμα της πέστροφας να γνωρίζεις και να τηρείς την νομοθεσία, να απελευθερώνεις τα μικρά ψάρια κάτω των 20 εκατοστών και να μην κρατάς ψάρια που υπερβαίνουν συνολικά τα 2 κιλά.

Και μία ακόμα συμβουλή: Πέτα τους τενεκέδες (πεταλούδες)

«Αστραίος» Πανελλήνιος σύλλογος Fly Fishing και προστασίας της άγριας πέστροφας

www.astraeus.gr

Catch & release, ψαρεύουμε για να γεμίσουμε την ψυχή μας και όχι το καλάθι μας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/05/2014 13:07 #539 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
παιδια να σας ρωτησω ειμαι απο καρδιτσα και αν βρω χρονο το καλοκαιρι ξερει κανεις κανα μεος ενδειχτηκο στα τρικαλα ή τη καρδιτσα για να μην ψαρευω μονο στη λιμνη οταν ανεβω απο Αθηνα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/08/2014 07:55 #540 από Δημήτρης
Απαντήθηκε από Δημήτρης στο θέμα Ψάρεμα πέστροφας στο ποτάμι
Κατάρχήν να χαιρετίσω την όμορφη παρέα σας.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω αν και σας παρακολουθώ αρκετό καιρό.
Η καταγωγή μου είναι από την Ήπειρο και συγκεκριμένα απο την περιοχή των Τζουμέρκων.Ανεβαίνω συχνά γιατί μου αρέσει πάρα πολύ όλη η περιοχή που έχει να σου δώσει πάρα πολλά μεταξύ των οποίων και εκπληκτικά ποτάμια για το ψάρεμα της πέστροφας.
Το ψάρεμα σε αυτά τα ποτάμια είναι εκπληκτικό .Σου δημιουργεί μια ψυχική ανάταση και ηρεμία που σε συνδιασμό με το άγριο επιβλητικό τοπίο σε γεμίζει συναισθήματα.
Ομως τα τελευταία χρόνια τα συναισθήματα γίνονται ανάμικτα.Η καταστροφή που συντελείται απο πάρα πολλούς αυξάνεται τρομακτικά.
Καμάκια ,ψαροντούφεκα ,νυχτερινό με φακούς ,άδειασμα διάφορων φαρμάκων στο νερό που κάνουν τα ψάρια να πετάγονται έξω , ακόμη και μπουλτόζες ,που όπου είναι δυνατόν ,αλλάζουν την κοίτη του ποταμου για να μαζέψουν τα ψάρια.Τα δίχτυα είναι πια ρουτίνα .Αυτό όμως που έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις είναι η χρήση του πεζόβολου.
Ποτάμια σαν τον Καλαρρύτικο που εκεί έπρεπε να είναι το βασίλειο της πέστροφας έχουν ρημάξει.Οι ντόπιοι αυθέρετα τοποθέτησαν πινακίδες που γράφουν οτι απαγορευεται το ψάρεμα για να λυμαίνονται μόνοι τους το ποτάμι φοβίζοντας έτσι κάποιον που με το καλάμι του θα πάει για το αγαπημένο του χόμπι.Τον Ιούλιο είχα ανέβει προς τις πηγ΄ες του Καλαρρύτικου.Ενα φανταστικό μέρος στα 1500μ υψόμετρο.Αφού μάζεψα λίγο τσαι μετά ασχολήθηκα με το ψάρεμα μέχρι αργά το απόγευμα.Επιασα 2 μικρά ψαράκια τα οποία τα άφησα φυσικά.Φευγοντας βρίσκω έναν Αλβανό που πιο πάνω είχε αγελάδες..Μου λέει "φίλε εδώ έρχονται όλοι με πεζόβολα εσύ με το καλάμι ήρθες να πιάσεις ψάρια "; :BangHead:
Στον Αραχθο ,και ειδικά πτιν την χαράδρα εκεί έχει γίνει η μεγάλη σφαγή απο τους κατοίκους των Ιωαννίνων κιαι της γύρω περιοχής. Απίστευτα νούμερα που ικανοποιούν το " εγώ" του κάθε πιθηκοειδούς που θέλει να λέγεται ψαράς.Και το χειρότερο είναι μερικοί έχουν το θράσος να το καυχιούνται δημοσίως οτι πιάσαν 30 ψάρια ......Όσο δε για τις αρχές ,φυσικά ανύπαρκτες.Και τι να κάνουν άλλωστε αφού σε ορεινες περιοχές αρμόδια είναι κάτι αστυνομικά τμήματα 3 ατόμων .Ετσι μου απάντησαν φέτος απο το Δασαρχείο Ιωαννίνων.
Εχουμε λοιπόν υποχρέωση απο μόνοι μας να κάνουμε ότι είναι δυνατόν.Πρέπει να προστατέψουμε αυτά τα όμορφα ποτάμια που μας χάρισε η φύση και που έχουμε υποχρέωση να τα παραδώσουμε αύριο στα παιδιά μας .Να απομονώσουμε όσους τέτοιους βλέπουμε ,φωτογραφιζοντάς τους και καταγγελοντάς τους. :moil:
Εγω απο φέτος ορκίστηκα ότι δεν θα χαριστώ σε κανέναν καριόλη .Είτε είμαι για ψάρεμα ,είτε για κυνήγι, αν πέσει στην αντιληψή μου τετοιο περιστατικό θα το φτάσω ως το τέλος. γιατί όπως πάει σε λίγο η πέστροφα θα είναι ένα εξαφανισμένο είδος από τα όμορφα ποτάμια μας.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Γιώργος Ε.Τ. (G.E.T. Hooked), Τηλέμαχος Μπέλλος, teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.304 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection