Ερώτηση Θα τα καταφέρει η Ελλάδα? ( ΠΡΟΣΟΧΗ μπορεί να διαβάσετε ακατανόμαστες προτάσεις εδώ )

18/05/2012 08:43 #2341 από Μπάμπης (chief7)
τηλεφωνικη συνομιλια με γνωστο (αστυφυλακα) που φυλαει βουλευτη του συριζα.
τα πραγματα ειναι κανονισμενα,απ'οτι λεει ετσι?
συριζα,ανεξαρτητοι και δημοκρατικη αριστερα θα ειναι η επομενη κυβερνηση αν ανεβουν τα ποσοστα και βγαινουν τα κουκια.
εξ'αλλου κι ο καμενος το ειχε πει στη συνεντευξη τυπου,δυστυχως δε φτανουν τα ποσοστα μας με το συριζα και τη δημ.αριστερα για να φτιαξουμε κυβερνηση.
απο την αλλη βεβαια εχουμε τα παπαγαλακια τα οποια τρομοκρατουν συνεχως το κοσμο με τη χρεωκοπια και τα επακολουθα της.
διαβαστε λιγο τι γραφει ο γιαννης βαρουφακης στο blog του.εχει ενδιαφερον.
'' (1) Να μην πληρώνει τον λογαριασμό ο γερμανός φορολογούμενος αλλά το κατά Μάαστριχτ δημόσιο χρέος να μετατραπεί σε ευρωπαϊκό χρέος (από την ΕΚΤ) το οποίο θα αποπληρώνουν τα κράτη-μέλη με επιτόκια που θα εξασφαλίσει για αυτά η ΕΚΤ

(2) Να σταματήσουν οι εθνικές κυβερνήσεις να ασχολούνται με τις τράπεζες οι οποίες περνούν σε ευρωπαϊκό έλεγχο (δηλαδή να τις αναλάβει ως προς την επανακεφαλαιοποίηση, έλεγχο και διοίκηση – τουλάχιστον όσες δεχθούν σημαντικά ευρωπαϊκά κεφάλαια – το EFSF)

(3) Να συνεργαστεί η ΕΚΤ με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (εκδίδοντας ομόλογα και η μία και η άλλη) στην εκπόνηση ενός Ευρωπαϊκού Νιου Ντηλ (επενδυτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη και την εξισορρόπιση της ενδοε-ευρωπαϊκής ανταγωνιστικότητας)

(4) Δέσμευση των χωρών-μελών, στον βαθμό που ισχύσουν τα πιο πάνω (και εξευρωπαϊστεί μεγάλο μέρος του χρέους, οι επενδύσεις και το τραπεζικό σύστημα), να ισοσκελίζουν μόνιμα τον προϋπολογισμό τους.
Επίλογος
Η παράταξη του Μνημονίου ηττήθηκε λοιπόν. Ο Σύριζα ανεδείχθη στον μεγάλο κερδισμένο της περασμένης Κυριακής. Η επιτυχία αυτή σήμερα κινδυνεύει καθώς ο Σύριζα βρίσκεται εκατοστά από το να κάνει το μεγαλύτερο δώρο στους φιλο-Μνημονιακούς του αντιπάλους προσπαθώντας να κρατά ικανοποιημένους τόσο τις συνιστώσες που κρίνουν ότι η λύση θα δοθεί μέσα στο ευρώ όσο και στις συνιστώσες (και τις λοιπές πολιτικές δυνάμεις εκτός του Σύριζα) που προκρίνουν την έξοδο από το ευρώ. Ο Αλέξης Τσίπρας πρέπει να αποφασίσει με ποιον από τους δύο θα πάει. Και με τους δύο δεν γίνεται. Αν προσπαθήσει να πετύχει την ενότητα της Αριστεράς μη ξεκαθαρίζοντας την θέση του επ΄αυτού, ο Σύριζα να χάσει το τραίνο της ιστορίας, η Αριστερά θα καταβαραθρωθεί (άλλη μια φορά) και η χώρα θα πέσει θύμα ενός θηριώδους λάθους (το οποίο θα προστεθεί στο κτηνώδες λάθος του Μνημονίου).
Μπορεί να έχω άδικο όταν φωνάζω, όπου σταθώ κι όπου βρεθώ, ότι «λύση εκτός του ευρώ» θα φέρει μια μεταμοντέρνα δεκαετία του ’30 στην Ευρώπη και στον κόσμο. Μπορεί συνάδελφοί μου, όπως ο Λαπαβίτσας ή ο Ρουμπίνι, να έχουν δίκιο όταν λένε ότι το μέλλον της χώρας προδιαγράφεται λαμπρότερο εκτός του ευρώ. Όμως, αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι η ηγεσία του Σύριζα πρέπει να αποφασίσει ποια από τις δύο σχολές σκέψεις έχει δίκιο και ποια όχι. Μένουν ώρες, ούτε καν μέρες, για να το πράξει. Η Ιστορία μπορεί να είναι διατεθειμένη να περιμένει μια δεύτερη εκλογική αναμέτρηση τον Ιούνιο, ώστε να ξεκαθαρίσεουν τα πράγματα. Ολιγωρία όμως όσον αφορά το αν η λύση θα γίνει μέσα από ενδο-ευρωζωνική διαπραγμάτευση ή μέσα από μια «ηρωική» έξοδο, δεν θα ανεχθεί.''

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 08:45 #2342 από Μπάμπης (chief7)
και συνεχιζει:
'' Παράρτημα: Τα πέντε σημεία της πρότασης του Σύριζα
Καθώς ο κερδισμένος των εκλογών ήταν ο Σύριζα και, δεδομένου ότι στο προηγούμενο άρθρο μου (λίγο πριν τις εκλογές) υποστήριξα την ουσιαστική στήριξη του Σύριζα, νομίζω ότι δικαιούμαι να ρίξω μια κριτική ματιά στα πέντε σημεία που προέθεσε ο κ. Τρίπρας ως ελάχιστο πλαίσιο συμφωνίας με τα άλλα κόμματα για σχηματισμό κυβέρνησης. Τα παίρνω ένα-ένα, προσθέτω σύντομο σχόλιο στο καθένα και, τέλος, λαμβάνω το θάρρος να τα ξανα-γράψω όπως θα τα ήθελα:

1. Άμεση ακύρωση εφαρμογής των μέτρων του Μνημονίου και ειδικότερα εκείνων για μειώσεις μισθών και συντάξεων που προγραμματίζονται για τους επόμενους μήνες

Σχόλιο: Δεν υπήρχε κανείς λόγος να ζητηθεί από κανέναν να στείλει ακυρωτικά γράμματα στις Βρυξέλλες. Όπως το EFSF την τελευταία στιγμή ανακοινώνει ότι τελικά θα εκταμιεύσει λιγότερα χρήματα από τα συμφωνημένα (με την Αθήνα) εκ μέρους της Ελλάδας, έτσι κι η νέα ελληνική κυβέρνηση δεσμεύεται να κινηθεί κατά το δοκούν αρνούμενη να μειώσει μισθούς και συντάξεις στα επίπεδα που είχε συμφωνήσει με την τρόικα η κυβέρνηση Παπαδήμου.

Εναλλακτική διατύπωση: Η νέα κυβέρνηση θα εφαρμόζει πολιτικές μισθών και συντάξεων ανάλογα με το πρωτογενές πλεόνασμα της χώρας, το οποίο θα παραχθεί μέσα από μια από-πάνω-προς-τα-κάτω συμπίεση για όσο χρόνο χρειάζεται ώστε να βρεθεί η Συνολική Λύση στην Κρίση που η ΕΕ υποσχέθηκε από τον Μάρτιο του 2011 χωρίς να την έχει εκπονήσει.

2. Ακύρωση των νόμων που καταργούν τα εργασιακά δικαιώματα και τις συλλογικές συμβάσεις

Σχόλιο: Συμφωνώ απολύτως. Μόνο που θα το διατύπωνα διαφορετικά, με τρόπο που να αναδεικνύει το σημαντικό πρόβλημα στην αγορά εργασίας το οποίο προκύπτει από το πολύ μεγάλο εργασιακό κόστος σε σχέση με τον μισθολογικό κόστος (λόγω μη ανταποδοτικών εισφορών)

Εναλλακτική διατύπωση: Η νέα κυβέρνηση θα ακυρώσει μέτρα τα οποία, λανθασμένα, λαμβάνουν ως δεδομένο ότι η προσφορά εργασίας είναι αντιστρόφως ανάλογη του μισθού αλλά, παράλληλα, θα λάβει υπ’ όψη τις στρεβλώσεις που δημιουργούν οι υψηλές, και άνευ ανταποδοτικότητας στους εργαζόμενους, εισφορές.

3. Καθιέρωση της απλής αναλογικής στον εκλογικό νόμο και κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών

Σχόλιο: Προφανώς και συμφωνώ. Οι 50 βουλευτές που πήρε ως μπόνους η ΝΔ σε αυτές τις εκλογές αποτελούν παραβίαση βασικών δημοκρατικών αρχών. Όμως δεν τα έθετα αυτό τον όρο σε αυτή την χρονική στιγμή. Θα ανέφερα την θέση αυτή αλλά όχι ως όρο συνεργασίας. Σήμερα, προέχουν άλλα ζητήματα.

4. Δημόσιος έλεγχος στο τραπεζικό σύστημα που έχει λάβει έως σήμερα 200 δισ. από την κυβέρνηση και άμεση δημοσιοποίηση της έκθεσης της Black Rock για την κατάσταση των τραπεζών

Σχόλιο: Η διαφωνία μου εδώ είναι κάθετη. Δημόσιος έλεγχος από ένα πτωχευμένο δημόσιο το οποίο παράλληλα θέλει να διαπραγματευτεί στην Ευρώπη (κάτι που, όπως έγραψα παραπάνω, έχει ελπίδες μόνο εφόσον αρνηθούμε κι άλλες δόσεις) δεν γίνεται. Τελεία και παύλα. Εκτός κι αν ο Σύριζα σκέφτεται σοβαρά την επιστροφή στην δραχμή και την δήμευση των καταθέσεων – κάτι που δεν θέλω καν να το σκεφτώ (γιατί αν το σκεφτώ θα πρέπει να ζητήσω συγγνώμη για το προηγούμενο άρθρο μου).
Εναλλακτική διατύπωση: Η νέα κυβέρνηση ζητά από το EFSF την απ’ ευθείας επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών (με κεφάλαια του EFSF) και με κοινές μετοχές που θα = περάσουν στο ίδιο το EFSF, με νέες διοικήσεις να διορίζονται απ’ ευθείας από την ΕΕ, το EFSF και την ΕΒΑ (European Banking Authority) – βλ εδώ για την άποψη αυτή.

5. Δημιουργία επιτροπής λογιστικού ελέγχου (ΕΛΕ), διερεύνηση του επαχθούς χρέους, μορατόριουμ στην αποπληρωμή του και διεκδίκηση δίκαιης και βιώσιμης ευρωπαϊκής λύσης

Σχόλιο: Δεν σας κρύβω ότι ένιωσα βαθιά στενοχώρια όταν διάβασα αυτές τις γραμμές. Εξ αρχής είχα δηλώσει ότι καμία ΕΛΕ δεν μπορεί να απαντήσει τα ίδια της τα ερωτήματα. Τώρα μάλιστα που, μετά το Μνημίνιο 2-PSI, το χρέος έχει ουσιασιστικά μετακυλίσει στους ώμους της τρόικα, σχεδόν κανείς από τους αρχικούς μας δανειστές δεν εξακολουθεί να παραμένει δανειστής μας. Άρα, ποιος ο λόγος, πέραν του να χαιδευτούν κάποια αυτιά κάποιων συνιστωσών; Αφήστε που η «κενότητα» της πρόταση για ΕΛΕ έρχεται να επισκιάσει την σημαντική φράση «διεκδίκηση δίκαιης και βιώσιμης ευρωπαϊκής λύσης» (που βέβαια δεν μου αρέσει καθόλου, καθώς μου θυμίζει την «δίκαιη και βιώσιμη λύση του… Κυπριακού»).

Εναλλακτική διατύπωση: Η νέα κυβέρνηση θα θέσει στην επόμενη Σύνοδο Κορυφής ζήτημα εκπόνησης ενιαίας λύσης για την κρίση στο Ευρώ που να μην προσποιείται πως η «ελληνική κρίση», η «ιρλανδική κρίση», η «ισπανική κρίση» κλπ μπορούν να μελετηθούν, να κατανοηθούν και να επιλυθούν ως εάν να ήταν ανεξάρτητες η μία από την άλλη. ''

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 09:28 #2343 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Agapitou mou synpatriotes
Exo mesa mou enan megalo fobo. Ton fobo pos meta ths ekloges h Ellada mas tha einai h monh kommunistikh xora ths europhs. Oti o ellinikos laos mesa sthn apelpisia tou tha thelh na polemish ton diabolo meso tou satana.
An kai allakse to onoma tou. Syriza shmenh KKE esot. To ksexasate; Pos mporei h lysh na vgoume apo thn krish na einai o kommunismos; Theloume na figoume apo to pelatiako systima. To pio pelatiako systima einai o kommunismos. To systima tha einai mono gia ta meloi tou kommatos. Oloi oi alloi tha theorounte exthroi. Etsi eitane kai etsi tha minei auth h ideologia. Ksexasate to parelthon; Theloume na ginoume boreia korea; Opou o laos einai doulos ton oligon tou kommatos; Auto tha einai to mellon ths Patridas mas; Thelete na ginoume kouba;
Thelete na mas petaksoune ekso apo thn EE; Molis vgoume apo thn EE tha exoume tous filous mas sthn anatolh na mas piezoune kathimerinos kai na mas apiloune me polemo!
O Tsipras kai h ideologia tou thelh na katargish ton strato, ta ethnika mas esthimata, thn ennia "ethnos" kai "laos". Pos mporei o laos na thelh tetio melon; Den katalaveno pos ftasame os edo!
Eimai telios apelpismenos. Den vlepo melon me auth thn katastash! H Ellada bouliazh!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 11:30 #2344 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), COSTAS NIKAIA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 11:37 #2345 από Μιχάλης

Πάνος Δακίδης (Dakidis) έγραψε: Agapitou mou synpatriotes
Exo mesa mou enan megalo fobo. Ton fobo pos meta ths ekloges h Ellada mas tha einai h monh kommunistikh xora ths europhs. Oti o ellinikos laos mesa sthn apelpisia tou tha thelh na polemish ton diabolo meso tou satana.
An kai allakse to onoma tou. Syriza shmenh KKE esot. To ksexasate; Pos mporei h lysh na vgoume apo thn krish na einai o kommunismos; Theloume na figoume apo to pelatiako systima. To pio pelatiako systima einai o kommunismos. To systima tha einai mono gia ta meloi tou kommatos. Oloi oi alloi tha theorounte exthroi. Etsi eitane kai etsi tha minei auth h ideologia. Ksexasate to parelthon; Theloume na ginoume boreia korea; Opou o laos einai doulos ton oligon tou kommatos; Auto tha einai to mellon ths Patridas mas; Thelete na ginoume kouba;
Thelete na mas petaksoune ekso apo thn EE; Molis vgoume apo thn EE tha exoume tous filous mas sthn anatolh na mas piezoune kathimerinos kai na mas apiloune me polemo!
O Tsipras kai h ideologia tou thelh na katargish ton strato, ta ethnika mas esthimata, thn ennia "ethnos" kai "laos". Pos mporei o laos na thelh tetio melon; Den katalaveno pos ftasame os edo!
Eimai telios apelpismenos. Den vlepo melon me auth thn katastash! H Ellada bouliazh!




ο κακος ο λυκος λειπει μονο!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA, Αμαλιαδας, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 11:41 #2346 από Danton (Δημήτρης)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 11:42 #2347 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Mixalh

O kakos o lykos efage telika thn kokinoskoufa....ean thimame kala.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 12:03 #2348 από Μιχάλης
αγαπητε Πανο συγνωμη για το αστειο μου αλλα δεν μπορεσα να κρατηθω.νομιζω ζεις στο εξωτερικο ετσι δεν ειναι?μαλλον για αυτο το λογο δεν μπορεις να καταλαβεις οτι η Ελλαδα αυτη την στιγμη ειναι στο ευρω ,αλλα οι Ελληνες δεν εχουν ευρω! και δεν προκειτε να εχουν ποτε ξανα ετσι οπως παμε.
μη φοβασε, ο τσιπρας δεν ειναι μαο,και δεν ειμαστε στο 1945.
ακουσατε κατι για 200 νεες θεσεις εργασιας στον ιδιωτικο τομεα με μισθο κανα 200ευρω?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 13:02 #2349 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Mixalh

Den hparxei kammia pareksigish. Kathenas exei to dikaioma na leei thn gnomh tou.
Euxomai auto to dikaioma na paraminei kai me ton Tsipra san kainourgio arxigo.

Panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2012 14:37 - 18/05/2012 14:40 #2350 από Αποστόλης (svouras)

Πάνος Δακίδης (Dakidis) έγραψε: O Tsipras kai h ideologia tou thelh na katargish ton strato, ta ethnika mas esthimata, thn ennia "ethnos" kai "laos".


Πάνο διάβασε το μνημόνιο . Αυτό το ίδιο καταργεί ΚΑΙ στρατό και το ίδιο το ελληνικό έθνος.
Δεν έχουμε δικαίωμα να έχουμε ''εθνικά''αισθήματα . μόνο σκέτα αισθήματα.
ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΕΝΕΦ ΟΡΩΝ παρέδωσαν την ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ.
Για ποιο έθνος θέλουμε να μιλάμε για μετά από 5 ή 10 ας πούμε χρόνια;Πώς θα το λέμε;
μήπως ...Γκολμανελλαδοσάκς ;


[/quote] Pos mporei o laos na thelh tetio melon; [/quote]

Ο λαός θέλει να έχει δουλειά και να ζει με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, και στην Ελλάδα των μνημονίων και των ειδικών οικονομικών ζωνών με μισθούς 170,00€ αυτά ούτε να τα σκεφτούμε.

[/quote]Den katalaveno pos ftasame os edo![/quote]

Μας πάισαν στον ύπνο! Μη σου πω ότι μας κοίμισαν κιόλας. Οχι τώρα, αλλά εδώ και πολλάαα χρόνια .

[/quote]Eimai telios apelpismenos. Den vlepo melon me auth thn katastash! H Ellada bouliazh![/quote]

Κοίτα. Όλοι λίγο ή πολύ απελπισμένοι ήμαστε, (σου μιλάει ένας που χρεοκόπησε στην κυριολεξία εδώ και 2 μήνες) αλλά αν σηκώσεις τα χέρια ψηλά ΜΟΝΟ τότε παραδίνεσαι και δεν έχεις μέλλον.

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΟΧΗ
Ας βρούμε τρόπο (και υπάρχει) να τους διώξουμε και θα βρούμε τον δρόμο μας. Στην ιστορία πάντα τον βρίσκαμε !

ΥΓ Όλα καλά φίλε Πάνο; Θα κατέβεις τον Ιούνιο;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": COSTAS NIKAIA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.466 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection