Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

12/11/2014 09:37 #771 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημέρα κ παλι αγαπητοι φιλοι,
γραφω αυτό το μηνυμα μετα από πολύ σκεψη κ αφου πλεον καταλαβα το λαθος που εκανα κ οφειλω κ πρεπει να ζητησω συγνωμη απέναντι στο φιλο μας Μιχαλη αλλα ότι εκανα εγινε ασυνείδητα δεν υπηρχε καμμια μα καμμια προθεση από μερους μου να τον στεναχωρησω κ να τον φερω σε δυσκολη θεση .
Ετσι λοιπον δεν σκεφτηκα καθολου μα καθολου μα την παναγια ότι ποσταροντας αυτή μου την φωτο θα εφερνα ένα συνταξιουχο ανρθωπο σε δυσκολη θεση κ θα τον εκανα να στεναχωριετε .
Για αυτό λοιπον ξαναζητω δησμοσια συγνωμη κ ξαναλεω πως ότι εκανα εγινε χωρις καμμια προθεση να στεναχωρησω κανενα ? ενταξη Μιχαλη μου ? ελπιζω η συγνωμη μου να γινει αποδεχτη , νασαι καλα κ μην στεναχωριεσαι να σκεφτεσε το ρητο που λεει το εξης :
" ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΜΟΥΝΑ Κ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΘΑΡΘΕΙΣ "

κ εστι θα ξεπερνάς τετοια ανουσια θεματα όπως η μεγαλοπρπεη μου φωτο

με εκτιμηση

ΘΑΝΑΣΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΣ


Θα σου απαντήσω σε καμιά δεκαριά μέρες που θα έχω συνέλθει από το σοκ και θα έχουν τελειώσει και τα Λεξοτανίλ που μου έδωσε ο γιατρός για να το ξεπεράσω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2014 12:50 - 12/11/2014 12:54 #772 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Πολλες πολλες καλησπερες στα "περιφανα νιατα και τα τιμημενα γηρατεια " του καφενε μας!! :hello: :heart: :yahoo: :yahoo:






Πρεπει να ειμαι πολυ παλιοχαρακτηρας !!!!!! :wav: :wav:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2014 14:22 #773 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τωρα εγω που είμαι ακριβως 50 χρονων που τοποθετούμε ρε παιδια στα νιατα η στα γειρατεια ?

η ουτε εδω ουτε εκει αλλα τσαφφφφφφφφφφφ στην μεση ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2014 15:40 #774 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους τους καλους φιλους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2014 16:06 #775 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Θα σου απαντήσω σε καμιά δεκαριά μέρες που θα έχω συνέλθει από το σοκ και θα έχουν τελειώσει και τα Λεξοτανίλ που μου έδωσε ο γιατρός για να το ξεπεράσω![/quote]


Λεξοτανιλ ? τρε μπαναλ !!!!!!!!!!

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2014 16:19 #776 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στην παρέα, Νάσο και εγώ είμαι 50 χρονών και είμαστε στην κατηγορία του μεσήλικα που ξεκινά από τα 40 περίπου έως και τα 60
μετά πια ηλικιωμένος έως υπερήλικας, μέχρι τότε να περνάμε καλά εάν και εφόσον.............

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2014 16:30 #777 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Κάλυμνος έγραψε: μετά πια ηλικιωμένος έως υπερήλικας, μέχρι τότε να περνάμε καλά εάν και εφόσον.............


... παίρνουμε μια καλή σύνταξη και μπορούμε να πηγαίνουμε όποτε θέλουμε για ψάρεμα, την ώρα που όλα τα τεκνά των ... 40 άνω ξεροσταλιάζουν στην Αθήνα και τους τρέχουν τα σάλια!
:tease:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2014 19:12 #778 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καφενειου. :yes3: :yes3:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2014 04:07 #779 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μιχάλης έγραψε:

Κάλυμνος έγραψε: μετά πια ηλικιωμένος έως υπερήλικας, μέχρι τότε να περνάμε καλά εάν και εφόσον.............


... παίρνουμε μια καλή σύνταξη και μπορούμε να πηγαίνουμε όποτε θέλουμε για ψάρεμα, την ώρα που όλα τα τεκνά των ... 40 άνω ξεροσταλιάζουν στην Αθήνα και τους τρέχουν τα σάλια!
:tease:



ΑΑααααα εισαι κ εσυ μεγαλος αλητης αμεσως να βαλεις το δακτυλο δτην πληγη κ να το στρυφογυρισεις κιολας,
αρχισες τον βρωμικο πολεμο ετσι ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2014 05:08 #780 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα ψαραδες μου θα πιουμε καφεδακι ? υπαρχει κανεις στο μαγαζι ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.512 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection