Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

26/02/2008 18:04 #611 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λοιπον μετα απο πολυημερες ΤΑΠΕΣ ηρθε η σημερινη μερα να μου φτιαξει το κεφι. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
εγγλεζικο στους Καλους Λημενες Ηρακλειου με δολω biggatino φυσικα,μανα 0.16 και πα/λλο 0.14,8 duel.αποτελεσμα αυτοι οι πολυ ομορφοι σαργοι εκ των οποιων ξεχωριζει ο πιο μεγαλος(ειχε αλλους 3 παρεα αλλα τους αφησα στα πεθερικα μου,τους καλοπιανω).εναρξη ψαρεματος 12.15 και ληξη 16.00.catch & release εγινε σε τουλαχιστον 30 μικρα σαργοπουλα.μα να μην αγγιξει τπτ αλλο?


φιλικα  Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/02/2008 19:32 #612 από Christos CFU
Απαντήθηκε από Christos CFU στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νησακι 16.30 - 18.30. Κλεφτικο.


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΗΤΣΑΡΑ. ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΑΡΕΣ ΣΟΥ.

C:\hris\tos
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/03/2008 15:38 #613 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Με δόλωμα μπαγιατικη(μα πολύ μπαγιάτικη!)μάνα...
1.280
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2008 08:59 #614 από Ηλίας (ilias-soukoulis)
Απαντήθηκε από Ηλίας (ilias-soukoulis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετα απο πολυ καιρο αποτυχημενων προσπαθειων ηρθε χθες αυτη η ομορφη ουγαινα των 700gr να ανεβασει λιγο το ηθικο... 2ωρο απογευματινο εγγλεζικο ψαρεμα με biggatini στη κορινθο...

Κόρινθος...                         
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2008 12:38 #615 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλη σας μερα.Μετα απο μια καλη κυριακη στον αη-γιαννη(πισω απο το πηλιο 7 μουρμουρες και 2 σαλαχια) πηγα βραδυ στο λιμανι του βολου και μου εδωσε απο τις 21.00 εως τις 3.00 ενα μυλοκοπι και μια τσιπουρα :yahoo:Κατι κινειται,χαχα :bye:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2008 19:50 #616 από Γιώργος (pestrofas)
Απαντήθηκε από Γιώργος (pestrofas) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Άλλη μια αποτυχία μετά από έξη ώρες ψαρέματος.  :cray:
Από της 7.00 έως 10.00  στα Κερδύλια και από της 11.00 έως της 14.00  στα κάστρο μετά τα λουτρά Ελευθερών Καβάλας
Συνθήκες εκ πρώτης όψεως ιδανικές .
τα ψάρια μάλλον τυχερά γιατί όπως φαίνεται έπεσαν σε πάρα πολύ καλό ψαρά    :tease: :rofl: :yahoo:

Βουνίσιος ψαράς

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2008 22:01 #617 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λοιπον.....μολις γυρισα απο συντομο light surf  που ειχα παει εδω κοντα....και μολις σημερα δοκιμασα για πρωτη φορα τα fish alarm,αποτελεσμα του 4ωρου ψαρεματος ενα λαβρακι 800γρ με 1 κιλο......η βολη ηταν γυρω στα 60-70 μετρα και μετα απο 30 λεπτα που πηγα να κανω τσεκ στα καλαμια ειχε ερθει το ψαρι 5-6 μετρα απο τη παραλια σκασμενο βεβαια...προσπαθησα να το συνεφερω αλλα τπτ....πιστευω και ειμαι σιγουρος πως αν ειχα οπτικους ειδοποιητες να το καταλαβαινα και να ειχε εξελιχτει αλλιως η φαση,τι λετε θα τα καταφερνε να ζησει,το εχει παθει κανεις αλλος αυτο?


φιλικα....

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2008 11:04 #618 από Θεόφιλος (trap)
Απαντήθηκε από Θεόφιλος (trap) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ψαρεμα στα μουδανια απο τισ 12.00 μεχρι τις 21.30. δολωματα ακροβατης, μανες, και ένα σκουληκι που πρώτη φορα είδα μοιαζει με τον ακροβάτη αλλα είναι πιο μικρό και πιο ευκίνητο. Δεν θυμάμαι το όνομα του. Μια μουρμουρα μου επεστρεψε στη θάλασσα, και ένα χταπόδι το οποίο επίσης γύρισε στο σπίτι του. αυτό που μου έκανε πολυ άσχημη εντύπωση ήταν ένας τύπος με ένα καλάμι φορτωμένο με μια τεράστια σαλαγκια που έπιασε δυα μεγαλα κεφαλο΄πουλα με τον πιο βαναυσο τρόπο. Το ξαναείδα στην Κεραμωτή και νομιζω οτι σαν τεχνικη είναι απαισια

ζητω συγγνώμη απο΄λαθος μου δεν μπήκε στις καθημερινές και αποτελεσματα. ευχαριστω

πάντα φιλικά

Θεόφιλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2008 12:10 #619 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ψαρεμα στα μουδανια απο τισ 12.00 μεχρι τις 21.30. δολωματα ακροβατης, μανες, και ένα σκουληκι που πρώτη φορα είδα μοιαζει με τον ακροβάτη αλλα είναι πιο μικρό και πιο ευκίνητο. Δεν θυμάμαι το όνομα του. Μια μουρμουρα μου επεστρεψε στη θάλασσα, και ένα χταπόδι το οποίο επίσης γύρισε στο σπίτι του. αυτό που μου έκανε πολυ άσχημη εντύπωση ήταν ένας τύπος με ένα καλάμι φορτωμένο με μια τεράστια σαλαγκια που έπιασε δυα μεγαλα κεφαλο΄πουλα με τον πιο βαναυσο τρόπο. Το ξαναείδα στην Κεραμωτή και νομιζω οτι σαν τεχνικη είναι απαισια

ζητω συγγνώμη απο΄λαθος μου δεν μπήκε στις καθημερινές και αποτελεσματα. ευχαριστω


Μήπως το σκουλήκι που αναφέρεις λέγεται "σαλταρέλος";

O τύπος που περιγράφεις είχε σαλαγγιά με βαρίδιο και έκανε απότομα τραβήγματα;

Συνηθίζεται αυτός ο τρόπος ψαρέματος για κέφαλους σε λιμάνια, ειδικά όταν έχεις εντοπίσει το κοπάδι, αλλά κι εμένα δεν μου αρέσει καθόλου σαν τεχνική.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/03/2008 14:22 #620 από emmylito
Απαντήθηκε από emmylito στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

αυτό που μου έκανε πολυ άσχημη εντύπωση ήταν ένας τύπος με ένα καλάμι φορτωμένο με μια τεράστια σαλαγκια που έπιασε δυα μεγαλα κεφαλο΄πουλα με τον πιο βαναυσο τρόπο. Το ξαναείδα στην Κεραμωτή και νομιζω οτι σαν τεχνικη είναι απαισια

Θεόφιλε :bye:
Στα μουδανια ....
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΟΕΟ[/b]
Φιλικά
guitarman

κώστα - θεόφιλε... η τεχνική που ίσως σας φαίνεται παράξενη, αλλά είναι πολύ παλιά και αποδοτικότερη και από το πολυάγκιστρο...
χρεισημοποιήτε πολύ στις χώρες που έχουν μπάφες στον αφρό κάποιους μήνες..(περού - χιλή και κεντρική αμερική)
τώρα αν σου φαίνεται "αγριος" ο τρόπος...παρ όλα αυτά τον θεωρό "θεμιτό"...

διότι δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.348 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection