Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

25/01/2008 10:11 #571 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα,
θα ήθελα να πω, πως στρουθοκαμηλίζουμε και πιστεύω πως όλοι το ίδιο θα κάναμε εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Μπράβο στο φίλο για τα ψάρια που έπιασε και κυρίως με την τεχνική και τον τρόπο με τον οποίο τα πήρε.
Όμως, για να ισχύσει το "πιάνω αυτά που πρέπει και την κάνω", θα πρέπει η θάλασσα να έχει ψάρια και κυρίως να ξέρεις πως όσες φορές και να πας, θα τα πιάσεις. Τότε και μόνο τότε, πιάνεις αυτά που πρέπει και την "κάνεις" γιατί πολύ απλά δεν έχει νόημα να συνεχίσεις να τα πιάνεις. Εκτός μόνο αν τα απελευθερώνεις και συνεχίζεις το ψάρεμα για διασκέδαση. Αν νομίζετε πως με 5 ψάρια παραπάνω κάνετε ζημιά, κάνετε λάθος. Αλλού είναι το πρόβλημα και όχι μία στις χίλιες που μπορεί να πάρεις 2-3 κιλά παραπάνω.
Εν πάση περιπτώσει, το θέμα έχει ξεφύγει από τον αρχικό τίτλο του και κακώς "σταυρώνουμε" όποιον μοιράζεται τις ψαριές του μαζί μας... :thank_you2:

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 10:18 #572 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Κώστα στεναχωρέθηκα με αυτή σου την άποψη. Θα σου θυμίσω παλιότερο post σου όπου τα έχωσες στεγνά σε περιοδικό του χώρου όπου παρουσίαζε ψαριά με 93 κυνηγούς και την χαρακτήρισες μάλιστα ως μακελειό.

www.psarema.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=115&topic=2185.0

Θα μπορούσες να αναφέρεις κι εκεί ένα χαλαρό «μπράβο για την ψαριά…..άσχετα αν διαφωνώ για την ποσότητα.».

Θα μου πείς…στην Κύπρο μπορεί να επιτρέπονται τέτοιες ψαριές. Καλά όλα αυτά αλλά η φωτογραφία του φίλου μας μπήκε σε «πρωτοσέλιδο» ελληνικού site και Έλληνες ψαράδες κατά κύριο λόγο θα επηρεάσει.

Φιλικά Πασχάλης


Πασχάλη μη διαστρεβλώνεις τις απόψεις μου.

Η θέση μου για την ποσότητα είναι δεδομένη και την ξέρεις πολύ καλά. Η σύγκριση που κάνεις με του κυνηγούς είναι αδόκιμη - και στις 2 περιπτώσεις διαφωνώ για την ποσότητα οπότε τι αλλάζει.

Συγχαίρω όμως τον Βασίλη για την τεχνική του για τους λόγους που ανέφερα και τίποτα παραπάνω. Αν έχει ψαρέψει μεγάλους κέφαλους με 14άρι παράμαλλο και 16 μάνα θα με καταλάβαινες γιατί. Δεν είπα και δεν λέω τίποτα παραπάνω.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 10:22 #573 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παιδιά εγώ μέχρι τώρα νόμιζα ότι η φιλοσοφία του site ήτανε διαφορετική. Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να ψάξω να βρω διάφορες άλλες ομηρικές μάχες για ανάλογες ψαριές.

Από τη στιγμή που ο «Έλληνας καθημερινός νομοθέτης μίλησε» τότε φυσικά κι εγώ θα πω μπράβο στον φίλο μας. Την επόμενη φορά που θα πάω για ψάρεμα θα «νομοθετήσω» κι εγώ γαζώνοντας με 6αριάκια ότι σταθεί και ότι βρεθεί στο διάβα μου γιατί «Ε μωρέ αλλού είναι η ζημιά, όχι από μένα. Κάποιος άλλος (μονίμως) φταίει»

Σύμφωνα και με τα παραπάνω θα ήθελα να σβηστούν όλα τα πόστ μου σχετικά με το θέμα ως τελείως off topic.

Πασχάλης φιλικά και με όλους καλά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 10:36 #574 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Βασίλη άσχετα από την ποσότητα κτλ.... (δεν εμπλέκομαι στην παρούσα  "συζήτηση" γιατί ότι είχα να πω για το θέμα το έχω πεί πολλές φορές και βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια και τα ίδια)... οφείλω να πω όμως ότι:

Μπράβο για τα ψάρια που έπιασες γιατί σαν "κεφαλοκυνηγός" επί πολλών ετών ξέρω πόσο μαχητικός είναι ο κέφαλος και το τι μάχη δίνει. Με τα εργαλεία που αναφέρεις θα ήταν τρομερή η μάχη - άσχετα αν διαφωνώ για την ποσότητα.


Πασχάλη αυτή ήταν και είναι η θέση μου. Την είπα ξεκάθαρα και όποιος την κατάλαβε έχει καλώς. Την θέση αυτή την εκφράζω όταν προκύπτει η περίσταση αλλά δεν θα υιοθετήσω και τον ρόλο του αγανακτισμένου, του φανατικού ή του πεφωτισμένου κάθε φορά για να "αποδεικνύω" σε τρίτους ότι δεν είμαι ελέφαντας.

Παρά το φαινομενικά "αυστηρό" ύφος σε διαβεβαιώνω ότι δεν βρισκόμαστε σε αντιπαράθεση. Η διαφορά μας είναι ότι προτιμώ να εκφράζω πιο ήπια τις όποιες διαφωνίες μου χωρίς γενικεύσεις και αφορισμούς.

Και φυσικά...  :give_heart:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 10:55 #575 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
συγνωμη που επαιμβενω,θα ηθελα να πω και γω την αποψη μου μιας και τον τελευτεια χρονο και κατι παραπανω ασχολουμε με το match.ξερουμε ολοι και με λιγες εξαιρεσεις πως αν θα τυχαινε σε καποιον απο μας το συγκεκριμενο περιστατικο δυσκολα θα φευγαμε οπως πολυ σωστα υποθηκε παραπανω.εχω βγαλει καμποσους κεφαλους και ξερω πως ειναι πολυ δυσκολη μαχη.θα πω μπραβο στο παληκαρι γιατι μπορεσε και εβγαλε αυτα τα ψάρια που αν ψαρευε καποιος αλλος και του εφευγε ενα ψαρι το κοπαδι θα σκαρμωνε.ειμαι ΥΠΕΡ  του catch & release.....αλλα μην ξεχναμε πως με 10-15 ψάρια δε γινετε η ζημια,αυτο τουλαχιστον πιστευω εγω.ολα που εχουν υποθει μετα το ανεβασμα της φωτο του Κυπριου φιλου μας τα εχουμε ξαναδιαβασει.εγω να σας πω και κατι αλλο......πριν 2/5-3 χρονια ειχε σπασει το κλουβι με τις τσιπουρες και τα λαβρακια στη Σητεια και ολα τα ψαρια ηρθαν στη παραλια μας και εκει γυρω.οι ΤΟΝΟΙ που πιάστηκαν δεν εχει ξαναγινει.αυτη ειναι ζημια,γιατι αν τα αφηνανε(δε λεω να πιαστουνε)θα αγριευανε και σημερα θα ειχαμε μια εντελως διαφορετικη εικονα της παραλιας μας για την οποια στεναχωριεμαι.πιστευω πως  ο καθενας ξερει τι ειναι σωστο και τι λαθος και μπορει να κρινει βαση της λογικης του.


φιλικα  Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 11:24 #576 από fwfw
Απαντήθηκε από fwfw στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

την προηγούμενη εβδομάδα έβγαλα αυτές τις μουρμουρίτσες!!!


Θες να μας πεις από που είναι οι μουρμούρες?


από το ΝΟΚ στην Καβάλα

Πως και δεν σε πέτυχα ποτέ εκεί. Πλάκα σου κάνω. Αφήνουν να ψαρέψεις στον ΝΟΚ μετά το ατύχημα?

είχαμε πάει μια εβδομάδα πριν απο το ατύχημα. Τώρα δεν ξέρω. Δεν αφήνουν? Έλεγα να πάω σήμερα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 11:46 #577 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λοιπον παιδια, εγω δεν ξαναμπαινω σ αυτον το φαυλο κυκλο. Στειλτε πμ για παραπονα και αφηστε την συζητηση οπως εχει δηλ. "Καθημερινές και αποτελέσματα"

Φωτο απο 07/01/2008. Ο μεγαλος 2650 ( η μαχη απεριγραπτη ), και 2150 και 1300 οι αλλοι δυο. Δολωμα προνυμφες οι "μικροι" και φιλετακι σαρδελας της ημερας ο μεγαλος. Αρματωσια 1.75μ περιπου με 14 βαριδια των 0.20 γρ. και παραμαλλο 1.5μ με ενα βαριδιο των 0.20γρ στο μεσο (σχετικα μακρυ παραμαλλο για κεφαλους αλλα δεν τσιμπουσαν αλλιως) . Μανα 16 (fluorocarbon coated) και παραμαλλο 14 (100% fluorocarbon). Φελλος στικ 3 γρ. Αγγιστρι μαυρο νικελ της Owner model 500188 size 12.Το καλαμι μου ειναι το Τica Reality, 4.25 mt, action 2-10gr.

Τα τσιμπηματα (3 μονο ηταν) ηρθαν μετα απο ψιλη βροχη και 5ωρο καρτερι.

Fishing is a mind and body therapy.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2008 20:31 #578 από Μάκης (Makattack)
Απαντήθηκε από Μάκης (Makattack) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Βασίλη τους κέφαλους πού στη Λάρνακα τους έπιασες; Στο λιμάνι με τα ψαροκάϊκα μετά την τούρκικη γειτονιά εκεί που έχει κάτι ψαροταβέρνες;

Πάει ένας θείος μου εκεί και ψευτοψαρεύει που και που με τον πιτσιρικά ξάδερφο μου.

Για τα 11 ψάρια η πιο καλή λύση, κατά τη γνώμη μου, είναι να κρατήσεις τα ψάρια που θες για εσένα και μετά ό,τι βγάλεις να το απελευθερώσεις.

Στην Αγγλία αυτού του μεγέθους οι κέφαλοι με εργαλεία match θεωρούνται τα πιο αθλητικά ψάρια από την άποψη ότι μάχονται πολύ. Πολλοί τα ψάχνουν μόνο και μονο για το πάλεμα τους. Τα λαβράκια μπροστά τους είναι "αρνάκια".

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2008 20:46 #579 από Νίκος Σοφιανός (Nikos4)
Απαντήθηκε από Νίκος Σοφιανός (Nikos4) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Για το συγκεκριμένο θέμα που δημιουργήθηκε, πιστεύω ότι την αλήθεια με ρεαλιστικό τρόπο την προσέγγισε ο Γιατράκος. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων ψαράδων θα συνέχιζαν το ψάρεμα μέχρι 'τελικής πτώσεως" του κοπαδιού των ψαριών που θα είχαν αποκάτω. Ελάχιστοι θα απελευθέρωναν ψάρια μετά από κάποιο όριο.
Ομως έβαλε και τη διάσταση εκείνη που έχει σημασία.
Για να ισχύσει ο νόμος και να πειθαρχήσει ο Ελληνας πρέπει όταν πηγαίνει για ψάρεμα να έχει τη δυνατότητα ή δυνητικά τουλάχιστον να υπάρχει η πιθανότητα να βγάλει ψάρια.Ομως για να υπάρξουν ψάρια κάποτε και στις θάλασσές μας πιστεύω ότι πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος και να γίνουν σεβαστά τα ορια που βάζει  η νομοθεσία,από ΟΛΟΥΣ και για ΟΛΑ. Και εδώ θα συμφωνήσω με το Σερέγκο σε ότι αφορά την εφαρμογή του νόμου και την απαραίτητη καταστολή που χρειάζεται. Για να προλάβω κάποιες αντιρρήσεις. Πιστεύω στην καταστολή και τα αποτελέσματά της όταν εφαρμόζεται. Και ρωτάω ο Ελληνας εκεί που βρίσκεται σαν μετανάστης, τολμάει να αντιμετωπίσει τη θάλασσα με τον τρόπο που την αντιμετωπίζει εδώ? Και όχι μόνο τη θάλασσα.
Αν θέλουμε να ξαναψαρέψουμε όπως παλιότερα, πρέπει να προσαρμοστούμε στις συνθήκες και να πειθαρχήσουμε έστω και με το άγριο.
Φιλικά Νίκος 4

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2008 15:48 #580 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:blush:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.317 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection