Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

17/06/2009 23:09 #1581 από DIMITRISATHENS
Απαντήθηκε από DIMITRISATHENS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
2 ωρο απογευματινό ψάρεμα (Μπολο) ....... :fish1: :fish1: :fish1: :fish1:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2009 23:16 #1582 από chrysanthos1
Απαντήθηκε από chrysanthos1 στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλησπερα σε ολους!!!!  Να μαι παλι μετα απο πολυ πολυ καιρο!!!   
Εχουμε και λεμε. Εχθες Αλεξανδρουπολη με δολωμα :
Τσουτσουνι
Αμερικανο
Ακροβατη


Ημαρτον βρε χριστιανε μου ποσα ψαρια? γιατι πιασαται τοσα πολλα?

rockfishing is my life

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 06:14 #1583 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα σας το βραδύ έριξα ένα παραγάδι ωραία θάλασσα το απήλαυσα το καφεδάκι στο cd πολύ Καζαντζίδη καλά περάσαμε είχα μαζί και ένα φιλαράκι νεότατο κοντά στα 85 καλά να τον έχει ο μεγαλοδύναμος από ψαριά συζήτηση ούτε μισό κιλό ωραία περάσαμε  πολύ ωραία  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 09:42 #1584 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

....μολις εβγαλα αυτα σταματισα αμεσως για να υπαρχουν και αυριο αλλιως παμε χαμενοι...

Μπράβο σου Κάπτεν! :good:
Καλό είναι όλοι μας, να αποκτήσουμε τέτοια νοοτροπία. :ok:
Προχθές κάπτεν έχασα ένα θηριάκι...ακόμα το θυμάμαι! :sad:


Καλημέρα  καπετάνιε λυπάμαι για το τρόπαιο που έχασες όλοι κάτι μεγάλο έχουμε χάσει και να είμαστε καλά και υγιείς να ξαναχασουμε εάν δωσουμε μάχη επί ίσιος όρους  :give_heart:


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 10:56 #1585 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

στο cd πολύ Καζαντζίδη


Γι αυτο σε παω Θοδωρα!!!!!Αυτα ειναι!! :bye:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 11:19 #1586 από DIMITRISATHENS
Απαντήθηκε από DIMITRISATHENS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 13:49 #1587 από Βασίλης (Samurai)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Samurai) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλησπερα σε ολους!!!!  Να μαι παλι μετα απο πολυ πολυ καιρο!!!   
Εχουμε και λεμε. Εχθες Αλεξανδρουπολη με δολωμα :
Τσουτσουνι
Αμερικανο
Ακροβατη


Μπράβο φίλε Βασίλη. Με τι τεχνική και που αν επιτρέπεται?

  Στα αρχαια φιλε μου με Surfcasting και Rockfishing

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2009 13:53 #1588 από Βασίλης (Samurai)
Απαντήθηκε από Βασίλης (Samurai) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλησπερα σε ολους!!!!  Να μαι παλι μετα απο πολυ πολυ καιρο!!!   
Εχουμε και λεμε. Εχθες Αλεξανδρουπολη με δολωμα :
Τσουτσουνι
Αμερικανο
Ακροβατη


Ημαρτον βρε χριστιανε μου ποσα ψαρια? γιατι πιασαται τοσα πολλα?

Σπερα. Πολλα ειναι σχετικο αν σκεφτεις οτι τα πιο πολλα ειναι σπαροι σε μεγεθος πακετου και ψαρεψα 3 ωρες μιας και αν συνεχιζα τα ψαρια δεν θα χωρουσαν στην φωτο! Τοσα τσιμπιματα δεν εχω ξαναδει!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/06/2009 00:52 #1589 από Δημήτρης Χατζηιωάννου
Απαντήθηκε από Δημήτρης Χατζηιωάννου στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ψάρεμα από τις 9 μέχρι πριν από λίγο. Το ζευγαράκι που με τίμησε μετά από μια βδομάδα αψαρίας με δόλωμα ακροβάτη

Έχει ο Θεός και για μας Μητσάρα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/06/2009 09:21 #1590 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλημέρα σας το βραδύ έριξα ένα παραγάδι ωραία θάλασσα το απήλαυσα το καφεδάκι στο cd πολύ Καζαντζίδη καλά περάσαμε είχα μαζί και ένα φιλαράκι νεότατο κοντά στα 85 καλά να τον έχει ο μεγαλοδύναμος από ψαριά συζήτηση ούτε μισό κιλό ωραία περάσαμε  πολύ ωραία  :bye:


Καπτεν, ασχετα αν βγαλεις ψαρια η οχι, μου αρεσει που μας μεταφερεις τη παρεα σου, το κλιμα στο βαρκακι σου, τα συναισθήματα σου και τις μουσικές σου ανησυχίες. Υγεία να υπάρχει και όλα είναι εδώ για να τα ζήσουμε. Παντα τέτοια

φιλικά
Δ. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.453 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection