Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

16/06/2009 11:54 #1561 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
το βάθος πόσο ήταν?? αν ήταν μεγάλο συναγρίδα μάλλον........μονο αυτά φαντάζομαι και τίποτα αλλο σε τέτοιο βυθό.....η τσιπούρα δεν κόβει τόσο εύκολα....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 13:51 #1562 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ρε παιδια ,μια εκτιμηση.
Χτες πηγα για casting-surfcasting ,Οπως θελετε πειτε το.Καιρος 6 bf Β,ΒΑ.
Eκτος απο καιτ μικρα σαργουδακια που τα επεστρεψα,πηρα ενα χτυπημα στο ενα τρισπαστο 200 act,με συρομενη μοναγκιστρη με 1/0 και με ενα δεκαποντο φαραω πανω,
οπου το καλαμι λυγισε με τη μια ξαφνικα,πηρε καμμια 20αρια μετρα μπορει και παραπανω γιατι το μηχανακι σφυριζε san trelo  (εχω beepers) και ξαφνικα σηκωθηκε.
Ημουν μακρια,δεν προλαβα να καρφωσω παροτι ετρεξα ιπταμενος.
Το βγαζω και βλεπω το παραμαλο (αορατη sakana 28,5) κομμενο 2 ποντους πριν το αγγιστρι.

Καμμια εκτιμηση περι ψαριου ?
Τσιπουρα το ψιλοαποκλειω,ηταν πολυ ξαφνικο και εκρηκτικο το χτυπημα.
Βυθος απο στερια και μεχρι 70 μετρα (οι βολες στα 40-50) αμμωδης με περιστασιακες μικρες φυκιαδες και πετρες.

Μετα τη φαση αυτη δεν ξαναχτυπησε ψάρι....


Ενα γοφαρι μπορει να στην εκανε τη δουλεια!!!Και μην παρεξενευεστε,διοτι πριν απο λιγα χρονια μαζι μ ενα φιλο που ειχα παει για παρεα πηρε γοφαρι τεσσαρων κιλων σε φαραω σε πολυ μεγαλο βαθος!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 13:54 #1563 από GRVIT
Απαντήθηκε από GRVIT στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπορει τι να πω......

βαθος στο σημειο βολής ,επειδη εχω κολυμπησει εκει,ειναι γυρω στα 4-5 μετρα.Στα 50 μετρα αριστερα εχει λιμανακι που καθημερινα ξεψαριζουν μεσα,και αμεσως διπλα σε σαυτο προς τα μενα ,εχει μια μικρή ρηχή ξέρα.Στο μερος αυτο ,εχω παρει λαυρακι εως 3 κιλα,τσιπουρα εως 3κιλα,μουρμουρες και σαργους μεταξυ 0,500-1.0.

Το αστειο ειναι οτι το ιδιο ακριβως πραγμα εχει ξανασυμβει αλλες τρεις φορες ,λες και ειναι το ιδιο ψαρι ,καρφωσα αλλα δεν το πηρα.
Αυτη η υποθεση με εχει σκασει.
Το ιδιο σκηνικο,σχεδον την ιδια ωρα καθε φορά,μεταξυ 11:30-12:00 το βραδυ.
Εκει που ειναι ολα ησυχα,και ειμαι ξεχασμενος και χαλαρος (λες και το καταλαβαινει και μου κανει καψόνια) ,ΜΠΑΜ,το 200αρι λυγιζει μπροστα πολυ ,πηγαινορεχεται 10 ποντους οπως ειναι λυγισμενο,λες και παιρνει ανασα και σπριντάρει και αλλο,το μηχανακι σφυρίζει ,και τα μετρα φευγουν βολίδα.
Απλως τις αλλες φορες που επιχειρησα καρφωμα,δεν το πηρα και η αρματωσια ερχοταν πανω κανονικα με το δόλωμα σχεδον ατόφιο.Αυτη τη φορά,με το τραβηγμα που εκανε συνεχόμενα,ξαφνικα εκοψε το παραμαλο.Δεν μπορεσα να δω αν εκανε δεξια αριστερα,ειμουν παραπερα στο πρωτο καλαμι και τα εβλεπα απο το πλάι.
Το παραμαλο δεν ηταν φθαρμενο,αλλα ολοκαινουργιο.Ηταν η πρωτη βολή της μερας χτες,δεν ειχε ταλαιπωρηθει.
Το κοψιμο δεν ηταν τυπου μασημενο,ηταν σαν να χτυπας με λεπιδα την πετονια απο το πλαι ,να την κοψεις αποτομα.Ειχε ενα σημαδακι και 4-5 χιλιοστα πιο κατω κομμενο.Να πω οτι εσπασε,δεν νομιζω.

Δεν μπορω να το περιγραψω ,καλυτερα,ειναι σαν να δεσω την πετονια στο πισω μερος ενος αυτοκινητου και ξαφνικα να προσπαθησω να κανω  0-100.Καπως ετσι γινεται,δεν τραβαει σιγα σιγα.
Ειλικρινα αυτο το ψαρι ,ποιος ξερει τι ειναι,θα με σκασει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 13:58 #1564 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Απλως τις αλλες φορες που επιχειρησα καρφωμα,δεν το πηρα και η αρματωσια ερχοταν πανω κανονικα με το δόλωμα σχεδον ατόφιο



Σ αυτες τις περιπτωσεις παιζει να ηταν καποιο μεγαλο λαυρακι!!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 14:02 #1565 από GRVIT
Απαντήθηκε από GRVIT στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ειναι μια περιπτωση που ειχα πιθανη αλλα ηθελα να ακουσω εκτιμησεις..Που θα παει ,θα το μαγκωσω.Το θεμα παει να γινει κατι σαν το Λοχ νες της περιοχης.

Τσιπουρα μεγαλη αποκλειεται,οσες εχω πιασει κει ,και μεγαλες δεν τραβανε ετσι,ναι μεν τραβανε δυνατα και παιρνουν μετρα αλλα πιο χαλαρα,σε στυλ και καλα,"κατσε να τραβηξω λιγο να δω θα με παρει χαμπαρι ...." . Κανει στην αρχη ενα τυπου σαργίσιο χτυπημα,σταματει,παιρνει 2-3 μετρα,σταματαει,ξαναπαιρνει αλλα 2-3 μετρα,σταματαει ,κ.τ.λ

Αυτο εδω ειναι αμασητο   :crazy:
Σημερα η αυριο που θα ξαναπαω ,το αγκιστρι θα γινει 2/0  μου φαινεται......τα gamakatsu τα μαυρα τα παπαγαλε ,τα ενισχυμενα  :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 14:24 #1566 από GRVIT
Απαντήθηκε από GRVIT στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Απο την αλλη,με προβληματιζει και με κανει να ανφιμβαλλω για λαβρακι ,το γεγονος οτι λιγα μετρα πιο περα,ειχα ριχμενη σαρδελα με διπλάγγιστρο με νημα,και δεν τη χτυπησε τιποτα,αν μιλαμε για λαβρακι και τριγυρναγε εκει περτα ,θα περιμενα να επεφτε πανω εκει περισσοτερο παρα στο φαραώ.Τι να πω....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 14:30 #1567 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε Αποστολη σου στελνω πμ για να μην πιανουμε το τοπικ εδω αλλα η θυριδα σου ειναι γεματη και δεν το δεχεται!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 15:02 #1568 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ρε παιδια ,μια εκτιμηση.
Χτες πηγα για casting-surfcasting ,Οπως θελετε πειτε το.Καιρος 6 bf Β,ΒΑ.
Eκτος απο καιτ μικρα σαργουδακια που τα επεστρεψα,πηρα ενα χτυπημα στο ενα τρισπαστο 200 act,με συρομενη μοναγκιστρη με 1/0 και με ενα δεκαποντο φαραω πανω,
οπου το καλαμι λυγισε με τη μια ξαφνικα,πηρε καμμια 20αρια μετρα μπορει και παραπανω γιατι το μηχανακι σφυριζε san trelo  (εχω beepers) και ξαφνικα σηκωθηκε.
Ημουν μακρια,δεν προλαβα να καρφωσω παροτι ετρεξα ιπταμενος.
Το βγαζω και βλεπω το παραμαλο (αορατη sakana 28,5) κομμενο 2 ποντους πριν το αγγιστρι.

Καμμια εκτιμηση περι ψαριου ?
Τσιπουρα το ψιλοαποκλειω,ηταν πολυ ξαφνικο και εκρηκτικο το χτυπημα.
Βυθος απο στερια και μεχρι 70 μετρα (οι βολες στα 40-50) αμμωδης με περιστασιακες μικρες φυκιαδες και πετρες.

Μετα τη φαση αυτη δεν ξαναχτυπησε ψάρι....


Για κάποιο κυνηγιάρικο μου φαίνεται

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 16:24 #1569 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ακριβώς ίδιο περιστατικό (προτίμηση στο φαραώ, κοψίματα σύρριζα, κλπ κλπ)...
Μερικά καλά ψαράκια μέχρι την εμφάνιση του τέρατος  :crazy: και μετά... μπαμ, και τέλος το ψάρεμα :aggressive:
Την επόμενη, 15-20 πόντοι σύρμα, 3/0 morigen, και αποκλειστικά σαρδέλα, να δούμε βρε αδερφέ τι παίζει τόσο καιρό μαζί μας.
Κάθε όνειρο για συναγρίδα, ροφό κλπ, πήγε περίπατο...
Μούγγρος! 3800, και κανα μέτρο και κάτι ψηλά. Τρομάξαμε να τον γαντζώσουμε (την απόχη την περιφρονούσε επιδεικτικότατα).
Οπότε - κι επειδή η περιοχή δείχνει να είναι γεμάτη, αντίο μέρος... (αλλά τον ευχαριστήθηκα αφάνταστα στο ψάρεμά του).

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/06/2009 16:45 #1570 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ακριβώς ίδιο περιστατικό (προτίμηση στο φαραώ, κοψίματα σύρριζα, κλπ κλπ)...
Μερικά καλά ψαράκια μέχρι την εμφάνιση του τέρατος  :crazy: και μετά... μπαμ, και τέλος το ψάρεμα :aggressive:
Την επόμενη, 15-20 πόντοι σύρμα, 3/0 morigen, και αποκλειστικά σαρδέλα, να δούμε βρε αδερφέ τι παίζει τόσο καιρό μαζί μας.
Κάθε όνειρο για συναγρίδα, ροφό κλπ, πήγε περίπατο...
Μούγγρος! 3800, και κανα μέτρο και κάτι ψηλά. Τρομάξαμε να τον γαντζώσουμε (την απόχη την περιφρονούσε επιδεικτικότατα).
Οπότε - κι επειδή η περιοχή δείχνει να είναι γεμάτη, αντίο μέρος... (αλλά τον ευχαριστήθηκα αφάνταστα στο ψάρεμά του).


Σωστος,μου ειχε διαφυγει!!!Οταν τρωνε αυτα μην περιμενεις τσιμπο μετα φιλε Αποστολη!!!

Φιλικα

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.487 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection