Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

06/01/2008 09:16 #521 από Ηλίας (ilmen)
Απαντήθηκε από Ηλίας (ilmen) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα σε όλους! Πήγα χθές το βραδάκι προς Ευβοικό μεριά απο δω μεριά όμως απο Αττική με σαρδέλα πολυάγγιστρο και παρόλο που είχε καιρό και ανακατοσούρα το μόνο που χτύπησε ήταν ένα χταπόδι που και αυτό την ώρα που το έφερνα μου έφυγε!!! Όπως καταλαβαίνετε έφυγα με άδεια χέρια (ε δεν ήταν και η πρώτη φορά!) αλλά μετά απο τον πρωινό σεισμό σήμερα αναρωτιέμαι μήπως παίζει ρόλο γιατί έχω ακούσει οτι τα ψάρια καταλαβαίνουν το σεισμό πρίν γίνει και πάνε στα βαθιά. Το έχω αντιμετωπίσει και άλλες φορές ένω είχε γίνει ο σεισμός σε περιοχές που σίγουρα αν θα πήγαινες θα έπερνες 2-3 καλά ψαράκια μετά το σεισμό τίποτα! Ούτε τσιμπιά! Ξέρει κανείς κάτι γι'αυτό το φαινόμενο ισχύει ή όχι; Πρίν και μετά το σεισμό τα ψάρια εξαφανίζονται;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2008 09:34 #522 από a Guest

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2008 01:48 #523 από Μπάμπης (barkaris)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (barkaris) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετά από ένα δίωρο συρτής ανταμείφθηκα με ένα 9200 μωρό. :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Στα βαθιά και με φουρτούνα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2008 01:07 #524 από Μπάμπης Χατζόπουλος
Απαντήθηκε από Μπάμπης Χατζόπουλος στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μας κούφανες πάλι  !!!!!!

Τι είναι αυτό ρε Γιώργο !!!!!!  ??  ??


Στα μέρη μας το λέμε αγνάφισκα, αλλά η ονομασία του είναι καραγκίδα ή Pseudocaranx dentex.
Απίστευτα δυνατό και μαχητικό ψάρι, αλλά και πολύ γευστικό.Το φάγαμε την επόμενη της Πρωτοχρονιάς στα κάρβουνα και γλείψαμε και τα κόκαλα. :pleasantry:


Γιωργο στη Κω το λενε αρναφουσκα......και τοτε που ημουνα τις ψαρευαμε με ζωντανη αθερινα....
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/01/2008 09:03 #525 από Μπάμπης (barkaris)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (barkaris) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ε όχι και μωρό ...αυτό είναι παιδάκι 3 ετών ... :dance3: :dance3: :dance3:

Πολλυ σωστα αυτο ειναι παιδακι 5 ετων


Στα βαθιά και με φουρτούνα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/01/2008 14:44 #526 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λοιπον να σας δειξω και την απιστευτη ψαρια μου μετα απο 3.30 ωρες δρομο.ειναι στη Σειτια,εγγλεζικο βεβαια και μετα απο 4 ωρες ψαρεμα καταφερα να βγαλω αυτον το μπαλα,χαλια μαυρα(περασαμε καλα τουλαχιστον).και η δευτερη ειναι το καστρο της πολης μπροστα απο τριανταφυλλια(η ρομαντζαδα μας ελειπε).

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2008 21:35 #527 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
1300-1700  15-1-08    forte :  1545-1615


Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2008 11:33 #528 από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ)
Απαντήθηκε από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χτές

πρωινο rock casting 3 ψάρια και τα  3 release και 4 σκουλόπετρες

νυκτερινο casting ούτε τσιμπιά

παρόλα αυτά όμως είχα μία πολυ όμορφη και ήρεμη μέρα  :beach: :beach: :dirol:



Αν δεν βρουμε τον δρομο θα δημιουργησουμε εναν καινουργιο (Αννιβας)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2008 18:16 #529 από fwfw
Απαντήθηκε από fwfw στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
γεια σας! αυτά είναι από ψάρεμα στην Καβαλά παραμονή Χριστουγέννων. Πολύ κρύο αλλά άξιζε τον κόπο!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2008 18:48 #530 από fwfw
Απαντήθηκε από fwfw στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
την προηγούμενη εβδομάδα έβγαλα αυτές τις μουρμουρίτσες!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.694 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection