Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

11/05/2011 15:50 #441 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπορντοροδοκοκκινο νασο μου χαχαχαχα

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 11:34 #442 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) έγραψε: Ο κυριος τσιμπησε στις 7.50 και ειναι 980γρ!
Βγηκαν κι αλλα βεβαια αλλα...δεν τα χωραει η φωτο (χαχαχα)

Αφιερωμενος στον μεντορα μου Γιαννη Γιατρακο!!!

Συγχαρητηρια Παυλο μου!Δεν εχω πιασει ΠΟΤΕ 1 κιλο Σαργο!
Θα φαει καλα ο μικροs Γιωργακηs!
Πολλα φιλια!:love4:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 11:42 #443 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παυλο συγχαρητηρια!!Και εις ανωτερα σου ευχομαι!:good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 13:01 #444 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σου φιλε παυλο,
ενα εχω να πω οτι αργεις να ποσταρεις ψαροφωτο αλλα οταν βαζεις ειναι μια κ καλη παλικαρι μου
μπραβο σου λοιπον

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2011 14:09 - 24/05/2011 14:09 #445 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια φιλε Γρηγορη(γοφαροκυνηγε)!Να εισαι παντα καλα και να συνεχισεις να μας εκπλησεις ευχαριστα!:good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 15:23 - 06/06/2011 15:29 #446 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

tassos fotiadis έγραψε: Μπαμπη δεν λεω οχι αλλα απο την μια τους δικαιολογω.Μεχρι τωρα ψαρευαν λαυρακια μουρμουρες καιαλλα τετοια ψαρια.Συναγριδες εβλεπαν μονο στο youtube.Με τι καρδια να τις πεταξεις παλι μεσα?Δεν συμφωνω με αυτο που εκαναν αλλα και τι να τους ελεγα.Εγω πηγα με την ελπιδα μπας και παρω κανενα καλο κομματι για αυτο και πηρα ολα τα σχετικα τσουμπλεκια μου αλλα τζιφος.


Παιδιά ας συνεχίσουμε την κουβέντα εδώ.


Πέρισυ το καλοκαίρι είχαμε ρίξει ένα παραγαδάκι με την παρέα μου!Κατά το λεβάρισμα είχε πιαστεί και μία στειρούλα γύρω στα 800 gr.Στείρα δεν είχαμε ξαναπιάσει ποτέ.Όμως,η στειρούλα επέστρεψε στο σπίτι της όπως όφειλε να γίνει!!!Δεν υπάρχει δικαιολογία φίλε Τάσο.Δεν καταλαβαίνω το λόγο να κρατήσουν 8 συναγριδάκια των 800 gr!Καμάρωναν για το επίτευγμά τους?

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 16:05 #447 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μην βαρατε ρε παιδια ολοι μαζι.ΟΚ εκαναν λαθος αλλα οπως και να εχει ειπαμε εχουνε μια δικαολογια.Οσο για αυτο που εκανες με τους φιλους σου μπραβο αλλα μην ξεχνας οτι δεν ειναι ολοι ιδιοι.Το θεμα ειναι οπως ειπα και στο αλλο ποστ οτι ολο αυτο κατεληξε σαν μια αφορμη να αρχισουνε να ρωτανε για τον φυλακα και το jigging.Οποτε τους βλεπω να ερχοντε μαζι μου χαλκιδικη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 16:20 #448 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τασοοοοοο,δεν βαραει κανειs εσενα αλλά ουτε και κανεναν άλλον!Απλα μια συζητηση γινεται με αποψειs που ειμαι 100% σιγουροs οτι σε βρισκουν συμφωνο!
Ειμαι σιγουροs οτι θα αισθανεσαι σαν να σε εχουν στησει στο εκτελεστικο αποσπασμα αλλά δεν ειναι ετσι! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 16:23 #449 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
οχι Δμητρη απλα οπως ειπα τους δικαιολογω.Οχι οτι επραξαν σωστα αλλα τούλαχιστον ας ειναι αυτη μια αρχη για να μπουνε σε ενα διαφορετικο ψαρεμα απο αυτο που ξερανε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 16:57 - 06/06/2011 16:58 #450 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σίγουρα όλοι είναι δικαιολογημένοι την πρώτη φορά.

Τάσο, στα λέμε εσένα για να τα ακούσουν αυτοί. Και θα πρέπει να τους τα μεταφέρεις.

<---- Κι εγώ έχω κάνει μ@λ@κίες αλλά τις έχω κόψει τώρα... :spiteful:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.294 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection