Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

07/12/2011 15:25 #641 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: :help1: παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!

Μιχαλη μου και εγω που δεν ειμαι η κοπελα σου τρομαζω οταν τη βλεπω τη σκορπινα!!!Δεν θελω καθολου να πιανεται στο αγκιστρι μου!Παντωs ειναι πεντανοστιμη!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2011 18:44 #642 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

mixalis έγραψε: :help1: παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!

Μιχαλη μου και εγω που δεν ειμαι η κοπελα σου τρομαζω οταν τη βλεπω τη σκορπινα!!!Δεν θελω καθολου να πιανεται στο αγκιστρι μου!Παντωs ειναι πεντανοστιμη!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:



Σιγα χρυσο μου μην σε ακουμπησει κ σε πληγωσει
να μου προσεχεις σε παρακαλω τα χερακια σου τα μεταξενια
θα παρω μια ξυλαρα κ θα σε αρχισω που σε πονει κ που σε αφηνει που μου αρχισες τις Κουζουπιες σου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2011 20:25 #643 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μια φορα με τσιμπησε Νασο μου και τα ειδα ολα!!!Απο τοτε μου παει ναααααα οταν τη βλεπω!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/12/2011 15:00 #644 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρης έγραψε: Καλησπέρα και από εμένα.

Σε απογευατινό ψάρεμα σήμερα στο λιμάνι της Νέας Μάκρης σε 2 καλάμια με μάνα σε μονάγκιστρο δεν είχαμε ούτε μία τσιμπιά. Το μόνο που βγήκε ήταν ένα θράψαλο (ή καλαμάρι δεν είμαι και σίγουρος, πείτε και εσείς) σε καλαμαριέρα. Αυτά από το μέτωπο και ελπίζουμε σε πιο τυχερές μέρες.

Καλαμαρι ειναι Δημητρη!!!Στο λιμανακι στη Ν.Μακρη οπωs εχουμε πει το βραδακι εχει καλαμαρια αυτη την εποχη!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2011 11:05 #645 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Μια φορα με τσιμπησε Νασο μου και τα ειδα ολα!!!Απο τοτε μου παει ναααααα οταν τη βλεπω!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

ε οχι κι ολα :yu: εμενα δε με εχεις δει ακομη :yes: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 18:02 #646 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Κουζουπαρε!Τα θερμα μου συγχαρητηρια! :good: :good: :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 18:39 #647 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γι αυτο εισαι συντονιστης Δημητρη...οταν ολο τo site παει για ψαρεμα και δεν πιανει λεπι εσυ τραβας προς την δοξα!!!! :good: ομορφα ψαρια φιλε :clapping: :clapping: :clapping: καλοφαγωτα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 19:23 #648 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θεμα τυχηs ειναι Γιωργο μου!Απλα μου τη καρφωσε και πηγα!!!Το αποφασισα πριν δυο μερεs,μολιs ειδα οτι σταματαει ο αεραs!!!Πρεπει να πω οτι οι γιαγιαδεs με τα σκουφακια κολυμπαγανε και σημερα, απο το πρωι 9 η ωρα!!!Απιστευτο!!!Η θαλασσα ηταν λαδι!!!Δολωματα καλά δεν βρηκα γιατι οι Αμερικανοι ηταν μικροι!Αναγκαστηκα λοιπον να δολωνω δυο μαζι!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 19:30 #649 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αλεξανδρος32 έγραψε: Καλησπέρα σε όλους....Εχω καιρό να γράψω αν και παρακολουθώ το forum...

Μετά απο καιρό αποφάσισα τέτοιες μέρες, που έχω και άδεια, να πάω για ψάρεμα στη Χαλκιδική. Ήξερα οτί και μια παρέα μου θα κατέβαινε αλλά σε αλλο μέρος. Από τις 9.00 μέχρι τις 15.00 ούτε τσιμπιά!! Με μονοδόλια και ακροβάτες. Ένας παραδίπλα με αμερικάνο και μάνα....Κι αυτός τίποτα σε ένα μέρος που αποδεδειγμένα δίνει ψάρια καλα. Παρατήρησα όμως το εξής. Η θάλασσα ήταν ΠΟΛΥ τραβηγμένη μέσα....Είδα φυκαδες και βράχια να προεξέχουν που δεν φαίνονται ούτε με την βραδυνή αμποτη...

Αλλαξα τοποθεσία σε διπλανό όρμο και βγήκε μονο ένας σαργός μινιατούρα που επέστρεψε πίσω στη μαμα του. Οι υπόλοιποι που μιλήσαμε τα ίδια....
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εξήγηση? Ο καιρός ήταν εξαιρετικός όλη μέρα. Εκτός αν η σελήνη ήταν απο την "κάτω" πλευρά και τραβούσε τόσο πολύ τη θάλασσα...αλλα μέχρι και το μεσημέρι? Ακόμα και στη σκάλα που εχει εκει και ρώτησα καθώς εφευγα, τιποτα απο το πρωι...λές και τα ψάρια ήταν αφαντα.....

Αυτοs ειναι ο κανοναs πλεον σε ολα τα μερη φιλε Αλεξανδρε!!!Η εξαιρεση ειναι το να εχουμε καλα αποτελεσματα!!!Δυστυχωs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2011 19:46 #650 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Θεμα τυχηs ειναι Γιωργο μου!Απλα μου τη καρφωσε και πηγα!!!Το αποφασισα πριν δυο μερεs,μολιs ειδα οτι σταματαει ο αεραs!!!Πρεπει να πω οτι οι γιαγιαδεs με τα σκουφακια κολυμπαγανε και σημερα, απο το πρωι 9 η ωρα!!!Απιστευτο!!!Η θαλασσα ηταν λαδι!!!Δολωματα καλά δεν βρηκα γιατι οι Αμερικανοι ηταν μικροι!Αναγκαστηκα λοιπον να δολωνω δυο μαζι!!!


μπραβο Δημητρη μου πολλη χαρικα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.393 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection