Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

01/11/2011 18:24 #621 από Γιώργος Βασιλακης
Απαντήθηκε από Γιώργος Βασιλακης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πες πως έγινε ήδη αυτό Θάνο. Ευχαριστώ

Στο δρόμο για την αναζήτηση της αλήθειας συνάντησα το ψέμα , αυτό ήταν , γίναμε 2 αχώριστοι φίλοι :D
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2011 12:03 #622 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αντ γουερ ιζ γιορ φατσα Μπαμπη??? ο Δημητρης λεει να μην γραφουμε αγγλικα :vampire: :rofl: :rofl: :rofl: μια χαρα ομορφα ψαρια εχω να φαω καιρο μπαφα!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2011 13:48 #623 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τι να τη κανεις τη γαυροφατσα μου βρε γιωργο?
τελος παντων θα τη βαλω και την αφεντομουτσουναρα μου :tease:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 01:01 #624 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ανδρεας έγραψε:

binkor έγραψε: Τεταρη με τον φιλο μου Χρηστο (christos). κατι ψαρακια (3 κιλα περιπου), με Εγγλεζικο και μπικατινι ......

που τα βγαλατε

Στη Κρητη στα Χανια τα βγαλανε φιλε Ανδρεα.

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 10:48 #625 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το καλοκαιρακι να δεις τι θα ανεβαζω απο τα χανια.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 10:50 #626 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημερα Μπαμπη.

Μη μπερδευεσαι Χανιά λεει οχι Χάνια...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 11:07 #627 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα βασιλη.στα χανιά λεω κι εγω,γιατι στα χάνια ενα ψαρι μπορεις να βγαλεις μονο....το ψαρονεφρι χαχαχααχα
εχω το μπατζανακη μου κατω και το νεογεννητο ανηψουδι μου,οπως επισης εχω υποσχεθει και στο φιλο μου το παυλαρα κατσιφαρακη,απο περσι οτι θα κατεβω αλλα δε προκαμα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 11:18 #628 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ρε συ Μπαμπινο, δεν παιζει να κατεβεις καθολου απο Αθηνα τωρα τις γιορτες μπας και γνωριστουμε ε?

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 11:23 #629 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αν ειναι για να γνωριστουμε........ΟΧΙ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΖΧΧΧςΣΡΦΛΞΗΓΝΛΣΔΦΚΝΗΓΚ'ΛΒ
πνιγηκα γκουχ γκουχ

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2011 13:49 #630 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ηταν ενα σκληρος τυπος ψαρας
κ τον ελεγαν μπαμπινο
αντε ρε που θες κ παρακαλια που σου λεει ενας ανθρωωπος οτι θελει να σε γνωρισει
οριστε μας τωρα αντε καβαλα το καρο κ ελα κατω να σε δουμε κ αε τα σουξου μου ξου μανταλακια
αυτα τα κερατσινιωτικα που ξερεις

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.348 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection