Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

07/07/2011 15:05 #571 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δηλαδή... να έρθω να την πάρω;
:unknw:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2011 09:12 #572 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ασε να σου φερω την δευτερα μια γυναικαρα με τα κοκκινα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2011 13:20 #573 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε: Βρηκα μία ροφίνα και λέω να την παντρευτώ...

Ωπα ώπα...
Πότε ήσουν στο νησί μου;
Βούτηξες και βρήκες;

απο το 1998 εως το 2004.για 6 χρονια ημουν εκει μπιλλυ.ξερω ολες τις.........τρυπες :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2011 22:54 #574 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο ψαρεμα σε τσιπουροτοπο που "αντιστεκεται" και υπαρχει ακομη!Αποτελεσμα τα ψαρια που παραθετω πιο κατω και τα οποια πιαστηκαν με τη μεθοδο του καστινγκ με συρομενο βαρυδι και μοναγκιστρο με δολωμα μονοδολι ντοπιο!Χαθηκε την τελευταια στιγμη μια μουρμουρα πολυ σεβαστων διαστασεων και μια ακομη τσιπουρα!

Μπραβο Θανο,συγχαρητηρια!Εισαι πολυ τυχεροs φιλε που εχειs τοπο να ψαρευειs πρωι και δεν κολυμπανε!Στον δικο μου ψαροτοπο ουτε καν πλησιαζειs με καλαμια ψαρεματοs!!!
Να εισαι καλα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2011 00:35 #575 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο ψαρεμα σε τσιπουροτοπο που "αντιστεκεται" και υπαρχει ακομη!Αποτελεσμα τα ψαρια που παραθετω πιο κατω και τα οποια πιαστηκαν με τη μεθοδο του καστινγκ με συρομενο βαρυδι και μοναγκιστρο με δολωμα μονοδολι ντοπιο!Χαθηκε την τελευταια στιγμη μια μουρμουρα πολυ σεβαστων διαστασεων και μια ακομη τσιπουρα!

Μπραβο Θανο,συγχαρητηρια!Εισαι πολυ τυχεροs φιλε που εχειs τοπο να ψαρευειs πρωι και δεν κολυμπανε!Στον δικο μου ψαροτοπο ουτε καν πλησιαζειs με καλαμια ψαρεματοs!!!
Να εισαι καλα!

Δημητρη μου για να λεμε την αληθεια δεν περιμενα να παρω ψαρια σημερα,μιας και ο τοπος δινει καλα ψαρια Απριλιο και ακομη καλυτερα τους τρεις μηνες του φθινοπωρου!Οντως δεν υπαρχει προβλημα με λουομενους στο σημειο.Υπαρχει ομως προβλημα με καποιους ανιστορητους ερασιτεχνες με βαρκες,οι οποιοι ενω βλεπουν πως ψαρευεις,πηγαινουν για καθετη πανω ακριβως απο το σημειο που εχεις ριξει τις αρματωσιες σου!Αναγκαζεσαι λοιπον να κανεις και ασκησεις ορθοφωνιας καποιες φορες,αλλα και γαλλικων! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:ΥΓ: Το Σεπτεμβρη με το καλο,δε μου γλιτωνεις!Θα παμε εκει παρεα οπωσδηποτε!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2011 08:28 #576 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
πολυ καλα κομματια θανο.μπραβο.βλεπω οτι τα μαθηματα μου επιασαν τοπο :rofl: :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2011 08:33 #577 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
θανο θα πας των Κουζουπη στο μερος το δικο μου
ξερεις εσυ γιατι
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2011 09:43 #578 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: θανο θα πας των Κουζουπη στο μερος το δικο μου
ξερεις εσυ γιατι
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

oλοι μαζι θα παμε τσελικοπουλο!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2011 09:59 #579 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωωωωωχ :2:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2011 10:03 #580 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: ωωωωωχ :2:

Τι ωχχχ;Θα παρεις μια μερα αδεια,θα κατεβεις μια βολτα στα πατρια εδαφη στο κερατσινι,μετα παιρνεις το καραβακι και τσουπ εισαι Σαλαμινα!Απλα πραγματα....

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.353 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection