Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

06/06/2011 17:31 - 06/06/2011 17:36 #451 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τασο συγχαρητηρια φιλε για τη σταση σου πανω στο θεμα!Εννοω τη σταση που κραταs σε αυτα που σου λεμε!Βαζω και τον εαυτο μου μεσα παροτι δεν σου εχω πει τιποτα!
Οπωs λεει και ο Βασιληs ολοι εχουμε κανει τα λαθη μαs και ορισμενεs φορεs ισωs ξανακανουμε απλα πλεον θα ειναι αθελα μαs!
Ξερειs ειναι ορισμενοι ανθρωποι που στο ονομα μονο του ψαριου βαρανε προσοχη!Θελω να πω οτι αν ΠΧ πιασουν μια Συναγριδα και μονο που ειναι Συναγριδα τη κρατανε ασχετωs αν αυτη ειναι μικροτερη απο Σπαρο,που λεει ο λογοs!
Φιλια Τασο μου!Μη ξεχναs,μαζι σου ειμαστε!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 17:59 #452 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μια φορα κι ενα καιρο ηταν 2 ψαραδες.
Και σε μια συζητηση που ειχαν μεταξυ αλλων
ειπε ο ενας οτι αν επιανε ενα ωραιο ψαρι που
γινεται Μεγαλο αλλα ηταν ακομα μικρο θα το
απελευθερωνε σιγουρα! Το ορκιστηκε!
Και οντως επιασε ενα τετοιο ψαρι αλλα τελικα
δεν το αφησε να φυγει...!!!

Ο αλλος ψαρας ειπε στην κουβεντα οτι αν επιανε
ενα ωραιο ψαρι που γινεται Μεγαλο αλλα ηταν ακομα
μικρο θα το κραταγε γιατι ποιος ξερει ποτε θα
ξαναπιανε ενα τετοιο ψαρι!
Και οντως επιασε ενα τετοιο ψαρι αλλα τελικα
το λυπηθηκε το ξανασκεφτηκε και το αφησε να φυγει...!!!


Ποιος εκανε το σωστο?













Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 18:47 #453 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Με μια πρωτη ματια θα λεγαμε ο Δευτεροs αλλά αυτοs ετυχε και αφησε το ψαρι!
Με μια δευτερη σκεψη θα δουμε οτι ειναι ψαραδεs αρα κατα πλειοψηφια ψευτεs!Οποτε...δεν μπορω να σου απαντησω!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Spartan (Γρηγόρης), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 19:17 #454 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Τασο συγχαρητηρια φιλε για τη σταση σου πανω στο θεμα!Εννοω τη σταση που κραταs σε αυτα που σου λεμε!Βαζω και τον εαυτο μου μεσα παροτι δεν σου εχω πει τιποτα!
Οπωs λεει και ο Βασιληs ολοι εχουμε κανει τα λαθη μαs και ορισμενεs φορεs ισωs ξανακανουμε απλα πλεον θα ειναι αθελα μαs!
Ξερειs ειναι ορισμενοι ανθρωποι που στο ονομα μονο του ψαριου βαρανε προσοχη!Θελω να πω οτι αν ΠΧ πιασουν μια Συναγριδα και μονο που ειναι Συναγριδα τη κρατανε ασχετωs αν αυτη ειναι μικροτερη απο Σπαρο,που λεει ο λογοs!
Φιλια Τασο μου!Μη ξεχναs,μαζι σου ειμαστε!!! :give_rose:

Δημητρη ευχαριστω για τα συνχαρητηρια αλλα το θεμα ειναι ποιο ειναι το σωστο και ποια σταση πρεπει να κραταμε εμεις σαν ερασιτεχνες ψαραδες.Στι κατω κατω δεν γινετε να κατηγορουμε τους επαγκαιλματιες που ριμαζουνε τους τοπους με χιλια δυο μεσα και οταν μας δινετε η ευκαιρια να κανουμε τα ιδια.Απλα καποιες φορες, και κατω απο πολυ συνγκαικριμενες συνθηκες ,μπορουμε να δικαιολογησουμε καποιες καταστασεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 19:22 #455 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μια που τα συζηταμε τωρα να σας βαλω και εγω ενα διλλημα?Πατε σε ενα μερος με την βαρκα σας και βγαζετε εναν ροφο 20 κιλα.Τον κρατατε η οχι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 19:36 #456 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπορείς να επιλέξεις εαν θα προσπαθήσεις να τον πιάσεις η όχι εαν τον έχεις εντοπίσει ήδη στο βυθόμετρό σου.

Ένας ροφός της τάξης αυτών των κιλών δεν είναι παίξε γέλασε.Πρέπει να είσαι οργανωμένος,να έχεις εργαλεία και γνώσεις για να τον βγάλεις αποφεύγοντας το βράχωμα.

Ροφοί τέτοιου μεγέθους είναι πηγή ζωής στον τόπο στον οποίο κατοικούν.

Εαν ο ροφός κατοικούσε στα μέρη στα οποία ψαρεύω δεν θα επιχειρούσα να τον έβγαζα όχι.Το έχω φιλοσοφήσει το θέμα.Για ποιο λόγο να καταστρέψω τον τόπο μου???

Ο ροφός είναι φοβερό ψάρι,ολωνών πιστεύω είναι όνειρο ένας μεγάλος ροφός.Εαν τύχαινε να συναντήσω κανέναν σε άλλο τόπο ίσως να μη μπορούσα να αντισταθώ.Όμως εαν τον έβγαζα θα ήταν ο μοναδικός.Θα ήμουν πλέον απόλυτα ευχαριστημένος και δε θα το ξαναεπιχειρούσα.


Βλέπω εικόνες από ψαροτουφεκάδες κτλ με πολλούς μεγάλους ροφούς κτλ και πραγματικά δεν καταλαβαίνω.Άχυρα έχει το μυαλό τους?

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 19:40 #457 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γρηγορη μπορει και να κατσει ενα τετοιο ψαρι χωρις να το δεις καν το βυθομετρο.Εγω ρωταω αν χτυπουσεενα τετοιο ψαρι και καταφερνατε να το βγαζατε τι θα κανατε.Θα βγαζατε 2-3 φωτογραφιες και παλι μεσα η :wav: ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 19:45 #458 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Την απάντησή μου την έδωσα!Εαν ήταν στον τόπο μου release.Υπάρχει ειδικός τρόπος απελευθέρωσης τον μαύρων εαν έχουν βγάλει φούσκα,το έχω αναλύσει στο τόπικ του release.Εαν τον έβγαζα σε άλλον τόπο έναν τόσο μεγάλο ροφό θα τον κρατούσα.Μόνο έναν όμως.Μόνο!!!Εαν τύχαινε να ξαναβγάλω,οπουδήποτε,release!!!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, tassos fotiadis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 19:47 #459 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Την απάντησή μου την έδωσα!Εαν ήταν στον τόπο μου release.Υπάρχει ειδικός τρόπος απελευθέρωσης τον μαύρων εαν έχουν βγάλει φούσκα,το έχω αναλύσει στο τόπικ του release.Εαν τον έβγαζα σε άλλον τόπο έναν τόσο μεγάλο ροφό θα τον κρατούσα.Μόνο έναν όμως.Μόνο!!!Εαν τύχαινε να ξαναβγάλω,οπουδήποτε,release!!!

Σε παραδεχομαι Φιλε Γρηγορη!!!! :wav:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2011 19:50 #460 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το κακο ειναι ρε παιδια οτι ειναι και αυτο μια ειδικη κατασταση.Δεν μπορεις να κατηγορησεις κανενα,ουτε αυτον που τον αφησε ουτε αυτον που τον κρατησε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.350 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection