Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/05/2011 19:46 #431 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε:

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο πενταωρο ψαρεμα

Μπραβο Θανο!Δωσε μερικεs πληροφοριεs για δολωματα κλπ!!!

Δημητρη η τσιπουρα πιαστηκε με μονοδολι ντοπιο και η ουγενα με μανακι!Τα ψαρεψα με τη μεθοδο του casting σε συρομενο βαριδι και μοναγκιστρο!Τοπος Σαλαμινα!Ωρες 06:00 εως 11:00!Επισης και η τσιπουρα που απεδρασε,σε μονοδολι χτυπησε!



βρε ση φοβασε μην παω εγω και τις βγαλω για αυτο πας καθε μερα

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Μπραβο φιλαρακι παντα τετοια :thank_you2: :thank_you2:

Οταν σου ελεγα εγω μαθε να καθαριζεις ψαρια,κατι ηξερα!:lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΓΙΩΡΓΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2011 20:02 #432 από ΓΙΩΡΓΟΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
θα τρελαθει μην του λες τετοια :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2011 20:13 #433 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΓΙΩΡΓΟΣ έγραψε: θα τρελαθει μην του λες τετοια :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Θα τον ταισω ψαρια,θα τον ποτισω τσιπουρο και θα συνελθει αμεσως!:lol2: :lol2: Και αμα ειναι καλο παιδι,θα του παρω και παγωτο στο τελος!:lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 12:18 #434 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

tassos fotiadis έγραψε: Χτες ο βοριας μας τα εκανε μανταρα.Ο απολογισμος ενας καλος παντελης και ενας καλος γουρλοματης.Κριμα γιατι το σημειο αν ειχε νοτια θα εδινε καλα ψαρακια και το πανυγυρι με τους παντελιδες κραταει μονο κανα 15 μερες.

Δεν πειραζει φιλε Τασο.Εχει μεγαλη σημασια που πηγεs στη θαλασσα.Εγω την εχω διπλα μου και κοντευω να ξεχασω τι χρωμα εχει!
Να εισαι καλα!:give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 12:21 #435 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Τασο καλημερα!Παντελης ξερω πως ειναι ο σηκιος!Γουρλοματης ποιο ψαρι ειναι;

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 12:22 #436 από tassos fotiadis
Απαντήθηκε από tassos fotiadis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σαν τους μπαλαδες ειναι αλλα τριγυρναει το βραδυ στα ρυχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 12:23 #437 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γουρλοματηs ειναι ενα φαντασου μπαλαδολυθρινοειδεs Θανο μου!:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 12:23 #438 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

tassos fotiadis έγραψε: Σαν τους μπαλαδες ειναι αλλα τριγυρναει το βραδυ στα ρυχα

Οκ καταλαβα!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 12:25 #439 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε: .... θαλασσα.Εγω την εχω διπλα μου και κοντευω να ξεχασω τι χρωμα εχει!



Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/05/2011 12:25 #440 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημητρηs Κουζουπηs έγραψε: Γουρλοματηs ειναι ενα φαντασου μπαλαδολυθρινοειδεs Θανο μου!:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:



μπραβο ρε μητσο το τοποθετησες κ εσυ οπως κ η Μιραρακι στα χαλια που λεει οτι εχει χρωμα κοκκινοκαραμελοβυσινι
:wav:

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.316 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection