Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

10/03/2011 15:55 #411 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η φωτο του φιλου Μιχαλη που ζητησε ο Μενιδιατηs...

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 16:02 #412 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το ψαρι ειναι λιθρινι 100 %

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2011 18:08 #413 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μουρμουρα ειναι!!!
Ντυμενη μασκαρας  :dance3: :dance3: :dance3:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/03/2011 13:34 #414 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

mixalis έγραψε: καλημερα σε ολους!!
αφου ζητησω συγνωμη απο τους διαχειριστες για χτεσ που ημουν εκτος θεματος,θελω να σας πω οτι σημερα ηταν μια καλη μερα.
σε 4ωρες ψαρεματος πιαστικαν 3 τσιπουρουλες και ειχα αρκετα τραβηγματα που με εκαναν να πετεγομαι απο την καρεκλα μου χωρις ομως να πιαστει κατι.
η μια επεστρεψε στην θαλασσα καθως ηταν μικρη και ειχε πιαστει απο το στομα.η αλλη το ειχε καταπιει και θα καταλληξει στο τηγανη.
και η τριτη με εκανε να αγχωθω μεχρι να βγει εξω.
ακομα ενα ευχαριστω στην θαλασσα για το σημερινο πρωινο που μου χαρησε.

Δεν χρειαζεται να ζηταs συγγνωμη φιλε Μιχαλη!Να εισαι παντα καλα!
Μπραβο φιλε για τιs τσιπουρεs σου...Και κυριωs συγχαρητηρια για την προσπαθεια να ελευθερωσειs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 13:00 #415 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Καλημέρα παίδες!
Να ποστάρω κι εγώ ένα ψαράκι για τον φίλο μου το Μπάμπη chief :lol2:(Αν και είχα σκεφτεί να μην ξαναποστάρω ψάρια για διάφορους λόγους).

Γιατι να μην ποσταρειs Γρηγορη μου?Πωs θα βλεπουμε ψαρακια?Στο κατω κατω αν δεν ποσταρειs εσυ ποιοs θα ποσταρει?Εγω,που πιανω ενα ψαρι το χρονο?
Συγχαρητηρια φιλε,να εισαι παντα καλα!

ΥΓ-Ο Μπαμπηs θα ειναι με χαπια...:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 13:35 #416 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γρηγόρη, μήπως φοβάσαι τη γλωσσοφαγιά;

Σοβαρά το λέω...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 13:38 #417 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χαχαχαχαχα!Μπα δε πιστεύω να το ρίξει στα χάπια,είναι μικρό μέσα στα όρια!:lol2:

Θα σου στείλω πμ Δημήτρη όσων αφορά το άλλο που ανέφερα!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 13:39 #418 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε: Γρηγόρη, μήπως φοβάσαι τη γλωσσοφαγιά;

Σοβαρά το λέω...


Όχι Βασίλη σε καμία περίπτωση!Δεν πιστεύω σε αυτά!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 13:47 #419 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ε, τότε γιατί να μην ξαναποστάρεις;
Μην πάθει εγκεφαλικό ο Μπάμπης;


Ελα τώρα, οι όποιοι καυγάδες ξέρεις γιατί γίνονται...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2011 14:14 #420 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παιδιά είπα πως είχα σκεφτεί να μην ξαναποστάρω όχι πως δε θα ξαναποστάρω!!!
Βασίλη έχουμε μιλήσει μεταξύ μας κι έχουμε ξεκαθαρίσει το θέμα περί καυγάδων.Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως πολύς κόσμος έχει πάψει να ποστάρει.Εκεί θέλω να σταθώ..Στο λόγο,γιατί γίνεται αυτό?

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.356 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection