- Δημοσιεύσεις: 6012
- Μου αρέσει που έλαβε 4309
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: νασο και κυριε μιχαλη, προς θεου η προθεση μου δεν ηταν να την πω σε καποιον ή να το παιξω πονηρος και πιστευω οτι ο τροπος που εξεφρασα τη διαφωνια μου ηταν οσο πιο κοσμιος θα μπορουσε να ειναι απο το πληκτρολογιο, απλα μεγαλωνοντας αναθεωρησα καποιες πρακτικες ή και συμπεριφορες που ειχα παλαιοτερα, ολοι μα ολοι οι ψαραδες εχουμε κανει τις "κουτσουκελες" μας απλα τωρα πιστευω οτι εγω θα κανω οτι "πρεπει" ετσι ωστε να εχω ησυχη την συνειδηση μου απενατι στο περιβαλλον και στα ζωα του.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε: ουτε καν καταλαβα τι πραγμταικα θελεις να πεις με όλα αυτά που γραφεις ειλικρινα δεν καταλαβα καν το κατεβατο σου .
Εγω προσωπικα .
Κανεις λαθος δεν δικαιολογηθηκα γιατι αν ενοιωθα την ανγκη να δικαιολογηθώ δεν θα το ανεφερα καν ότι ψαρεψα.
Ουτε νοιώθω την αναγκη επιβράβευσης του ψαρα για να ποσταρω τι επιασα. Αυτά τα εχω ξεπερασει δεκαετιες πριν πιστεψε με.
Κ παλι αναλογιζόμενος δεν μπορω να καταλαβω αξαφνου αυτή την κεκαλημενη επιθεση σου ουτε στέκομε στο ότι εβαλες πρωτα το ονομα σου για να ανοίξεις αυτό τον διαολογο.
Ας είναι επειδή καταλαβα όμως καιρο τωρα καποια πραγματα εξου κ αποστασιοποισησ μου από το σαιτ κ στέκομε μονο στον καφενε.
Μην το συνεχισεις δεν θα εχει κανενα νοημα κ εσυ κ εγω καταλάβαμε Εκατέρωθεν.
Εκανες μεγα λαθος με το παραπανω σου ποστ κ το σκεφτηκα πολύ πρωτου το γραψω, απλα για να καταλαβαινομαστε .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: νασο και κυριε μιχαλη, προς θεου η προθεση μου δεν ηταν να την πω σε καποιον ή να το παιξω πονηρος και πιστευω οτι ο τροπος που εξεφρασα τη διαφωνια μου ηταν οσο πιο κοσμιος θα μπορουσε να ειναι απο το πληκτρολογιο, απλα μεγαλωνοντας αναθεωρησα καποιες πρακτικες ή και συμπεριφορες που ειχα παλαιοτερα, ολοι μα ολοι οι ψαραδες εχουμε κανει τις "κουτσουκελες" μας απλα τωρα πιστευω οτι εγω θα κανω οτι "πρεπει" ετσι ωστε να εχω ησυχη την συνειδηση μου απενατι στο περιβαλλον και στα ζωα του.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD