- Δημοσιεύσεις: 83
- Μου αρέσει που έλαβε 56
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Παιδιά μόλις επέστρεψα.
Μετά από δύο 4ωρα ψαρέματα με συρτή βυθού με τεχνητά δολώματα και με νωπό σαφρίδι γιατί εκεί που ήμουν μόνο αυτό βρήκα , δεν έβγαλα τίποτα.
Γιαυτό και γω αύριο θα πάω εδώ στον ευβοικό να ρίξω κανένα παραγαδάκι για να φάω και κανα ψαράκι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλά τα λες όλα αυτά Μιχάλη αλλά ξέχασες ότι εκεί που πάω έχω και κάτι δουλειές να κάνω.Μιχάλης έγραψε:
ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Παιδιά μόλις επέστρεψα.
Μετά από δύο 4ωρα ψαρέματα με συρτή βυθού με τεχνητά δολώματα και με νωπό σαφρίδι γιατί εκεί που ήμουν μόνο αυτό βρήκα , δεν έβγαλα τίποτα.
Γιαυτό και γω αύριο θα πάω εδώ στον ευβοικό να ρίξω κανένα παραγαδάκι για να φάω και κανα ψαράκι.
Θανάση,
Η επιστροφή στο σπίτι με άδειο το καλάθι μπορεί να επισύρει και ... παντοφλιές, γι’ αυτό θα πρέπει να λάβουμε μέτρα, τα οποία θα πρέπει να είναι τα εξής:
Για όσο διάστημα δεν γνωρίζουμε αν η περιοχή στην οποία πειραματιζόμαστε με τη συρτή βυθού διαθέτει τα ανάλογα ψάρια, το ψάρεμα αυτό θα πρέπει να το συνδυάζουμε και με άλλα ψαρέματα για τα οποία έχουμε ήδη αποκτημένη εμπειρία. Π.χ. εσύ θα έπρεπε να πας για ψάρεμα έχοντας ετοιμάσει και ένα ψιλό παραγαδάκι 100-150 αγκίστρια. Ξεκινάς ρίχνοντας αυτό λίγο πριν το χάραμα, και όταν σπατσάρεις, οπότε και η μέρα θα έχει προχωρήσει, συνεχίζεις ψαρεύοντας συρτή για όσες ώρες χρειάζονται για να ψαρέψει το παραγάδι. Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, σηκώνεις το παραγάδι και ή επιστρέφεις στο σπίτι ή αν υπάρχει ακόμη χρόνος διαθέσιμος, συνεχίζεις το ψάρεμα της συρτής.
Εσύ εκτός του ότι δεν γνωρίζεις αν η περιοχή έχει τα κατάλληλα για τη συρτή ψάρια, είσαι και εντελώς καινούργιος σε αυτό το ψάρεμα, οπότε σου λείπουν τα ... παιχνίδια που απαραίτητα πρέπει να κάνεις, για να μπορείς να πεις ότι το κατέχεις το άθλημα. Ήδη τώρα θα πρέπει να έχεις βγάλει τα πρώτα σου συμπεράσματα.
Θα ακούσω τις εντυπώσεις σου και μετά μπορεί να επανέλθω.
Υ.Γ.: Έχω και μια ερώτηση: Το σαβρίδι σε τι πλοηγό το δόλωσες;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Κάποιος με έχει ματιάσει …….
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Αυτός είναι ο πλοηγός
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρήστο αυτόν τον πλοηγό αν και τον έχω πολύ καιρό δεν τον έχω χρησιμοποιήσει γιατι δεν έκανα ποτέ συρτή με νωπό δόλωμα.ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:
ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Αυτός είναι ο πλοηγός
Περαστικά φίλε μου τα κακά μάτια φέρνουν αναποδιές.....
το predapro είναι αυτό το εργαλείο έτσι?
πως το βλέπεις είναι καλό?αυτό που έχω πάρει εγώ δεν μου φένετε και πολύ αντοχής το φοβάμαι.
έχεις πιάσει κάτι με αυτό και ένα τελευταίο τι πάχος πετονιάς έχεις παράμαλλο?με τι πάχος πετονιάς έχεις δέσει τα αγκίστρια και τι νουμερο είναι τα αγκίστρια?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD