Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

03/12/2013 14:37 #1441 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Ευχαριστώ πολύ Γιάννη,
Αυτό ήθελα να μάθω, αν κρατάει γενικά καλαμάρια, θα δοκιμάσω την Παρασκευή το βράδυ στο λιμάνι της Επιδαύρου και το Σάββατο θα πάω στα Μέθανα για σιγουριά.

Θοδωρής


Στα Μέθανα τα έχω ψαρέψει με συρτή στα 4-5 μέτρα νερό μια ώρα πριν ξημερώσει και μέχρι το ξημέρωμα και κρατάει γενικά αρκετά και τους μήνες που είναι δύσκολο να τα βρείς !!! Συγκεκριμένα στο Βαθύ Μεθάνων, και από παραλία θα τα βρείς και στην μπούκα του λιμανιού.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2013 15:28 #1442 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ και πάλι,

Στο Βαθύ έλεγα να πάω, αλλά μέσα, όχι στην μπούκα. Θα δοκιμάσω και στην μπούκα.

Θοδωρής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2013 18:48 #1443 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωραιος ο Κωστας :wav: :wav: :wav:

Κωστα ξερεις τι παιζει πριν των Αγιο Κωσταντινο πολλη δυχτι
περασα προχθες και οι σημαδουρες ηταν στο ενα μετρο
εκει στο λογγο στις παραλιες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2013 21:44 #1444 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Λυθρινι φιλε Θεμη...συγχαρητηρια!!! :bye: :give_rose: :tr_hi:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/12/2013 11:57 #1445 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο φιλε θεμη για το ομορφο λυθρινι κ ευχομε καλυτερα αποτέλεσματα στα επομενα ψαρεματα σου

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2013 17:06 #1446 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο φιλε για τα ομορφα ψαρια.
Θελω να ρωτησω δυο πράγματα με αφορμη το ποδτ σου, καταρχην καθετι ψαρεψες ?
Κ το κυριοτερο εννοεις οτι βαζεις σε διπλαρι αγκιστρια 0,2 η 2/0 ?
Το ρωταω γιατι διαβαζω κ αλλλους φιλους που βαζουν σε καθετι τετοια αγκιστρια που κατ εμε τα θεωρω υπερβολικα κ εξηγω γιατι.
Εγω προσωπικα σε καστιμγκ κ σερφ βαζω ειτε 0/4 ειτε η ακόμα κ 0/6 κ ποτε δεν συναντησα προβλημα με τσιπουρες 1 - 2 κιλα.
Πιστευω οτι τα σημερινα αγκιστρια απο αποψη τεχνολογιας ειδικα τα μακρυλαιμα για σκουληκια τα καταδερνουν σπουδαια.
Αποψη μου ενταξη δεν θελω να επικρινω κατι αλλα εχω αυτη την απορια προς συζητηση.
Εδω για κυνηγους μεγεθους 2 - κ 5 ντακιλο που χω βγαλει βαζω 2/0 για live bait αγκιστρια

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2013 19:19 #1447 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Μπράβο φιλε για τα ομορφα ψαρια.
Θελω να ρωτησω δυο πράγματα με αφορμη το ποδτ σου, καταρχην καθετι ψαρεψες ?
Κ το κυριοτερο εννοεις οτι βαζεις σε διπλαρι αγκιστρια 0,2 η 2/0 ?
Το ρωταω γιατι διαβαζω κ αλλλους φιλους που βαζουν σε καθετι τετοια αγκιστρια που κατ εμε τα θεωρω υπερβολικα κ εξηγω γιατι.
Εγω προσωπικα σε καστιμγκ κ σερφ βαζω ειτε 0/4 ειτε η ακόμα κ 0/6 κ ποτε δεν συναντησα προβλημα με τσιπουρες 1 - 2 κιλα.
Πιστευω οτι τα σημερινα αγκιστρια απο αποψη τεχνολογιας ειδικα τα μακρυλαιμα για σκουληκια τα καταδερνουν σπουδαια.
Αποψη μου ενταξη δεν θελω να επικρινω κατι αλλα εχω αυτη την απορια προς συζητηση.
Εδω για κυνηγους μεγεθους 2 - κ 5 ντακιλο που χω βγαλει βαζω 2/0 για live bait αγκιστρια

ναι φιλε μου καθετι και βαζω τα 2αρια τα μαυρα τα εχω βολευτη και ψαρεψα με γαριδα την πεμτη που θα ξαναπαω θα δοκιμάσω και σαρδελα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/01/2014 22:01 #1448 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο νικο για το λαβρακι.πες και για τεχνητο για να μας φτιαξεις εμας που εχουμε να παμε απο το 2013 :suicide2:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/01/2014 11:28 #1449 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπράβο φίλε μιχάλη για το λαβράκι...και εγώ τόσο καιρό περιμένω ένα ψάρι στο σπινινγκ και τίποτα.με ποιο χρώμα cluckin μιννος το έπιασες?έχω ργώ το fs σε 11εκ αλλά δεν έχει πάρει τίποτα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/01/2014 07:57 #1450 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο μιχαλη για τα ομορφα ψαρια
Εκανες ολα τα γνωστα κολπα μπας κ τα παρεις πανω.
Σε τετοια βαθη παντως εγω βαζω ανα 35 αγκιστρια τσαμαδουρι για τετοιες περιπτωσεις.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.304 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection