Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

30/11/2013 22:38 #1431 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΝΝΑΡΕ :ok: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Αλλα μην μας πυροβολης θα παμε και εμεις καποτε για τετοια :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/11/2013 22:47 - 30/11/2013 22:50 #1432 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΝΝΑΡΕ :ok: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Αλλα μην μας πυροβολης θα παμε και εμεις καποτε για τετοια :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Να σαι καλα Δημήτρη μου, αν και μεγαλύτερη σημασία έχει να πηγαίνουμε να κάνουμε το χόμπι μας και να ηρεμουμε και τα αποτελέσματα έρχονται σε δεύτερη μοίρα . Βέβαια χθες πήγα αποφασισμένος να πάρω ενα ψάρι για τον γιο μου γιατι μέχρι σήμερα δεν είχε φάει δικό μου ψάρι. Αυτη η φωτογραφία είναι ποζα Μητρογλου ......χαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), ΝΑΣΟΣ, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2013 11:56 #1433 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο ιαννη για το καταπληκτικο συναγριδι.
Φαντάζομαι τα κεφαλις που θα κανε οατα την ανακτηση.
Εχασα κ γω προχθες μια .
Την εβλεπα στα 10 περιπου μετρα απο το σκαφος κ το παραγαδι βασταγε.
Εκανα οσα ηξερα κ δεν ηξερα να το ξεσκαλωσω αλλα του κακου κοπηκε.
Πηγα απο το επομενο τσαμαδουρι αλλα το ψαρι ειχε φυγει δεν ηταν δικο μου
Δεν πειραζει.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2013 13:37 #1434 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
''Πηγα απο το επομενο τσαμαδουρι αλλα το ψαρι ειχε φυγει δεν ηταν δικο μου''
δικο μου ηταν βρειιιιιι.μηπως το ειδατε πουθενα? :tease:
μπραβο ρε γιανναρε. :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2013 13:59 #1435 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μα το ξερα οτι εσυ με γκαντεμιασες ρε ζηλιαρη

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7), Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2013 23:47 #1436 από σταμπαμπας γιωργος
Απαντήθηκε από σταμπαμπας γιωργος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο Γιαννη,ωραιο ψαρι.

γιωργος ο κουλουργιωτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2013 08:23 #1437 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κωστα μπραβο σου παληκαρι μου ωραιο ψαρι :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2013 11:13 #1438 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα,

Μια ερώτηση προς τον Γιάννη, μιας και ψαρεύει στον κόλπο της Επιδαύρου.
Στον κόλπο του λιμανιού της Επιδαύρου και στον κόλπο τον διπλανό που είναι η ταβέρνα Μουριά, έχει καθόλου καλαμάρια για ψάρεμα από ακτή; Εννοώ γενικά, όχι αν έχουν μπει φέτος.
Θα πάω το ΣΚ και λέω να δοκιμάσω.

Ευχαριστώ, Θοδωρής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2013 12:57 #1439 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Καλημέρα,

Μια ερώτηση προς τον Γιάννη, μιας και ψαρεύει στον κόλπο της Επιδαύρου.
Στον κόλπο του λιμανιού της Επιδαύρου και στον κόλπο τον διπλανό που είναι η ταβέρνα Μουριά, έχει καθόλου καλαμάρια για ψάρεμα από ακτή; Εννοώ γενικά, όχι αν έχουν μπει φέτος.
Θα πάω το ΣΚ και λέω να δοκιμάσω.

Ευχαριστώ, Θοδωρής

Θοδωρή , δυστυχώς φέτος δεν έχω την βάρκα μου εκεί για να σου πω πως πάει φέτος από καλαμάρια. Γενικότερα η περιοχή εκεί κρατάει καλαμάρια στα πιο βαθιά νερά άρα λογικά τις βραδινές ώρες και τις πρώτες πρωινές θα βγαίνουν και πιο ρηχά. Πέρσι γενικότερα είχε λίγα καλαμάρια αλλά φέτος φαίνεται ότι είναι καλύτερα.
Με την μάσκα έχω δει αρκετές μουρμούρες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2013 14:26 #1440 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη,
Αυτό ήθελα να μάθω, αν κρατάει γενικά καλαμάρια, θα δοκιμάσω την Παρασκευή το βράδυ στο λιμάνι της Επιδαύρου και το Σάββατο θα πάω στα Μέθανα για σιγουριά.

Θοδωρής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.299 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection