Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

16/10/2013 12:12 #1401 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα Γιαννη μου,ευχομαι να ειστε καλα!

Θα το διαβασει η Ελευθερια και σε βλεπω να κοιταs τη θαλασσα με τα κυαλια!!!Απο τον Βυρωνα δεν φαινεται αρα παρε τα κυαλια και ανεβα στον Καρεα!!!χαχαχαχαχααχχαχα

Πολλουs χαιρετισμουs στην Ελευθερια και φιλια στον μικρο!!!

Αντε ξεκινησε τιs ψαρευτικεs εξορμησειs για να δουμε κανενα <<γερό>> αποτελεσμα!!!

Τα φιλια μου! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/10/2013 14:39 #1402 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Το χταποδακι το εστειλα με το πρωινο λεωφορειο,τι κουριερ και χαζομαρες,το απογευμα θα ειναι εκει.Τωρα εαν λογο κακοκαιριας κολλησει πουθενα δεν θα φταιω. :rofl: :rofl:
Καλησπερα Γιαννη μου.
Σου ευχομαι να χαρεις την θαλασσα οσο μπορεις περισσοτερο.

Υ.Γ.Παντως το κολπο με τα ψαρια για το μωρο προσπαθησα κι εγω να το κανω στην γυναικα μου αλλα δεν επιασε. :vava: :vava:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2013 19:52 #1403 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

loukas έγραψε: Το χταποδακι το εστειλα με το πρωινο λεωφορειο,τι κουριερ και χαζομαρες,το απογευμα θα ειναι εκει.Τωρα εαν λογο κακοκαιριας κολλησει πουθενα δεν θα φταιω. :rofl: :rofl:
Καλησπερα Γιαννη μου.
Σου ευχομαι να χαρεις την θαλασσα οσο μπορεις περισσοτερο.

Υ.Γ.Παντως το κολπο με τα ψαρια για το μωρο προσπαθησα κι εγω να το κανω στην γυναικα μου αλλα δεν επιασε. :vava: :vava:



Ειπες οτι το εστειλες αλλα δεν μας λες σε ποιον το εστειλες
εγω εκανα την παραγκελεια και αλλος θα το φαει στο τελος :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/10/2013 23:49 #1404 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε:

loukas έγραψε: Το χταποδακι το εστειλα με το πρωινο λεωφορειο,τι κουριερ και χαζομαρες,το απογευμα θα ειναι εκει.Τωρα εαν λογο κακοκαιριας κολλησει πουθενα δεν θα φταιω. :rofl: :rofl:
Καλησπερα Γιαννη μου.
Σου ευχομαι να χαρεις την θαλασσα οσο μπορεις περισσοτερο.

Υ.Γ.Παντως το κολπο με τα ψαρια για το μωρο προσπαθησα κι εγω να το κανω στην γυναικα μου αλλα δεν επιασε. :vava: :vava:



Ειπες οτι το εστειλες αλλα δεν μας λες σε ποιον το εστειλες
εγω εκανα την παραγκελεια και αλλος θα το φαει στο τελος :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Εσυ το ζητησες,σε σενα το στειλα.Οταν λεω μια κουβεντα,τελος.
Τωρα εαν δεν ηρθε,δεν φταιω,παρε ενα τηλ. στα κτελ.
Παντως εδω ειχε πολυ κακοκαιρια.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2013 14:05 #1405 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Με πια τεχνικη αλιευτικαν τα παραπανω ψαρακια ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2013 15:37 #1406 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Με πια τεχνικη αλιευτικαν τα παραπανω ψαρακια ?

Με τσαπαρι ασπρο της YAMASHITA στα 13,5 μετρα βαθος.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2013 16:06 #1407 από diakman
Απαντήθηκε από diakman στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλοφαγωτα φιλε σουπερ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2013 18:46 #1408 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

diakman έγραψε: καλοφαγωτα φιλε σουπερ.

Σ ευχαριστω φιλε μου να εισαι καλα κι ευχομαι να βγαλεις τα διπλασια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2013 23:05 - 05/11/2013 14:47 #1409 από manos
Απαντήθηκε από manos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μια χαρα τα ψαρια... Σε ποια περιοχη Δημητρη Τσιμερη?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2013 15:49 - 05/11/2013 14:50 #1410 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο φιλε κωστα τζανακακη για την ψαρια σου,
Τα βλεπω κ επειδη ξαναγυρισα στο κωλοχανια την αθηνα κ ξερω οτι το ψαρεμα θα γινει μακρινη υποθεση για μενα θα μου επιτρέψετε να ποσταρω μερικες καλοκαιρινες ψαριες μου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS ), Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.253 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection